ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.01-0337-C0001
Номер на проект:
ESF-2101-01-07007
Наименование:
Квалификация на екипа за европейска конкуретноспособност на вестник "Пари"
Бенефициент:
Бизнес Медиа Груп АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
13.03.2008
Начална дата:
08.04.2008
Дата на приключване:
08.04.2009
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на мобилността на заетите лица в рамките на дружеството и осигуряване на възможност за оптимално използване на наличните човешки ресурси; повишаване на ключовите за служителите на фирмата знания и умения в областта на ИКТ; повишаване на конкурентноспособността на фирмата чрез увеличаване на продажбите и създаване на условия за запазване и увеличаване на работните места в организацията.
Дейности:
Дейност 1: „Чуждоезиково обучение по английски език” В дейността са предвиждат да бъдат изпълнени следните задачи: Съгласуване на учебната програма и организиране на график на курсовете; логистика на провеждане на обученията съобразно работните смени, заетостта на учебната зала и провежданите съпътстващи курсове; информиране на служителите-участници в обучението; провеждане на входящ тест за определяне нивото на знания и умения на участниците и разпределянето им в групи - формирани са 4 групи – първо, второ и трето ниво (общо 56 човека); провеждане на теоретичното и практическо обучение спрямо предварителната програма; осъществяване на текуща атестация и последващо дипломиране на участниците.
Дейнсот 2: „Обучение по компютърни компетенции и софтуер за предпечат” В дейността се предвижда да бъдат изпълнени следните задачи: подготовка на документи за избор на подизпълнител за провеждане на обучението; провеждане на тръжна процедура и сключване на договор; съгласуване на учебната програма и организаране на график на курсовете; логистика на провеждане на обученията съобразно работните смени, заетостта на учебната зала и провежданите съпътстващи курсове; информиране на служителите-участници в обучението; провеждане на входящ тест за определяне нивото на знания и умения на участниците и разпределянето им в групи – сформиране на 1 учебна група от 12 човека; провеждане на теоретичното и практическо обучение спрямо предварителната програма; осъществяване на текуща атестация и последващо дипломиране на участниците.
Дейност 3: „Компютърно обучение за системни администратори” В дейността се предвижда да бъдат изпълнени следните задачи: подготовка на документи за избор на подизпълнител за провеждане на обучението; провеждане на тръжна процедура и сключване на договор; съгласуване на учебната програма и организаране на график на курсовете; логистика на провеждане на обученията съобразно работните смени, заетостта на учебната зала и провежданите съпътстващи курсове; информиране на служителите-участници в обучението; провеждане на входящ тест за определяне нивото на знания и умения на участниците и разпределянето им в групи – сформиране на 1 учебна група от 4 човека; провеждане на теоретичното и практическо обучение спрямо предварителната програма; осъществяване на текуща атестация и последващо дипломиране на участниците.
Дейност 4: „Обучение по маркетинг и управление на продажбите” В дейността се предвижда да бъдат изпълнени следните задачи: подготовка на документи за избор на подизпълнител за провеждане на обучението; провеждане на тръжна процедура и сключване на договор; съгласуване на учебната програма и организаране на график на курсовете; логистика на провеждане на обученията съобразно работните смени, заетостта на учебната зала и провежданите съпътстващи курсове; информиране на служителите-участници в обучението; провеждане на входящ тест за определяне нивото на знания и умения на участниците и разпределянето им в групи – сформиране на 1 учебна група от 20 човека; провеждане на теоретичното и практическо обучение спрямо предварителната програма; осъществяване на текуща атестация и последващо дипломиране на участниците.
Дейност 5: „Управление на проекта” Тази дейнаст включва цялата организация на предишните четири дейности, отчитането на междинните и финални резултати, както следва: Организация на работата и определяне на конкретните задачи; текущо административно обслужване на всички дейности от проекта; координиране на всички бенефициенти по проекта; подготовка на документи за закупуване на необходимите материали за проекта; провеждане на тръжни процедури и закупуване на предвидените материали; обсъждане и синхронизиране на обучителната програма за нуждите на целевата група-заети лица във в. Пари; съхранение на документи и протоколи на екипа на проекта; водене на архив по проекта; подготовка и проследяване на материалите за информационните дейности.
Партньори
Партньори:
АБВ-Интел ООД "Езикова школа Престиж"
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
64 483 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
12 897 BGN
2009
- 12 897 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
10 962 BGN
2009
- 10 962 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
1 934 BGN
2009
- 1 934 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
16 151
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз