ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.01-0300-C0001
Номер на проект:
ESF-2101-01-11014
Наименование:
Повишаване на производителността и адаптивността на служителите в международния автомобилен транспорт чрез придобиване на ключови компетенции в чуждоезиково обучение
Бенефициент:
Сомат АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
13.03.2008
Начална дата:
11.04.2008
Дата на приключване:
01.01.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Развитие и усъвършенстване на ключови компетенции на 70 служители на дружеството; подобряване на езиковата им компетентност; подобряване на индивидуалната производителност и адаптивност; мотивиране за продължаващо усъвършенстване на професионалните умения и личностни качества.
Дейности:
Дейност 1: „Разпределение на задълженията” Разпределение на задълженията между членовете на сформирания екип по проекта.
Дейност 2: „Входящ тест” Организиране и провеждане на входящ тест на участниците в целевата група за определяне нивото на владеене на чужд език.
Дейност 3: „Избор на комисия за мониторинг” Ръководителят на проекта ще назначи комисия, отговорна за проследяването и контрола на правилната подготовка, цялостна организация и осъществяване на предвидените по проекта дейности.
Дейност 4: „Подготовка на процедура за определяне на изпълнители на обучителните курсове” Екипът по проекта ще подготви документацията за провеждане на процедура за избор на подизпълнител и ще назначи комисия за оценка на офертите и избор на изпълнител.
Дейнсот 5: „Провеждане на процедура за определяне на изпълнители на обучителните курсове” Назначената комисия разглежда изпратените оферти и избира изпълнител-обучителна организация.
Дейност 6: „Подготовка и сключване на договор с обучителната организация” Подготвен е и е сключен е договор с организацията-изпълнител.
Дейност 7: „Подготовка и сключване на допълнителни споразумения с участниците в обучението” Предвижда се да бъдат сключени допълнителни споразумения с обучаваните служители, които да уреждат ангажимента, от една страна на работодателя за запазване на заетостта за 12 месеца след приключване на проекта, а от друга на обучаваните към работодателя.
Дейност 8: „Подготовка на помещенията, в които ще се осъществява учебния процес” Ще бъдат осигурени от ВО две учебни помещения, намиращи се в Учебния център на фирмата с подходящото обзавеждане и оборудване за провеждане на обучението.
Дейност 9: „Мониторинг на цялостната подготовка” Комисията по мониторинг ще проведе контролна проверка на учебните помещения, на подготвените учебни материали и готовността на лекторите за осъществяване на обучението.
Дейност 10: „Провеждане на чуждоезиково обучение на Групи 1 и 2” Съгласно предвидената по договор програма в рамките на 150 учебни часа.
Дейност 11: „Провеждане на чуждоезиково обучение на Групи 3, 4 и 5” Съгласно предвидената по договор програма в рамките на 150 учебни часа.
Дейност 12: „Провеждане на чуждоезиково обучение на Групи 6 и 7” Съгласно предвидената по договор програма в рамките на 150 учебни часа.
Дейност 13: „Провеждане на обучение по ключови компетенции на пазара на труда – работа под стрес и работа в екип” Обучение на целевата група в 5 групи от избраната обучителна организация.
Дейност 14: „Провеждане на обучение по ключови компетенции на пазара на труда – комуникативност и общуване с клиенти” Обучение на целевата група в 5 групи от избраната обучителна организация.
Дейност 15: „Междинен мониторинг” Комисията по мониторинга ще извърши междинна контролна проверка по отношение на качеството на обучението и водената учебна документация.
Дейност 16: „Проучване на удовлетвореността на участниците” Екипът по проекта ще разработи анкетна карта, чрез която участниците ще имат възможност да дадат своята оценка за подготовката, организацията и изпълнението на провежданото обучение.
Дейност 17: „Изготвяне на оценъчен доклад” Преподавателите ще подготвят доклад относно изпълнението на обучението.
Дейност 18: „Анализ на резултатите” Отговорната комисия съвместно с екипа по управлението на проекта ще подготвят обобщен анализ на резултатите от анкетирането на участниците и доклада на обучителната организация.
Дейност 19: „Окончателен отчет” Екипът по проекта ще представи окончателен отчет, резултатите от проведения обобщен анализ, данни за съотношението между успешно завършилите обучението и първоначалния брой участници на база получените удостоверения, изпитните протоколи и попълнените анкети.
Дейност 20: „Финансов отчет” На база предоставен от счетоводителя по проекта финален финансов отчет, останалите членове на екипа и комисията за мониторинг ще анализират получения резултат и доколко целево са изразходвани средствата, така както е заложено в одобрения проекто-бюджет.
Дейност 21: „Разпространение на резултатите” Ще бъде пуликувана информация в Интернет относно постигнатите резултати от проведеното обучение.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
49 907 BGN
Общ бюджет:
7 124 BGN
БФП:
4 987 BGN
Общо изплатени средства:
4 987 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
4 987
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
9 900 BGN
2009
0 BGN
2010
2 215 BGN
2011
- 7 067 BGN
2012
- 61 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
4 987 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
4 239
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
8 415 BGN
2009
0 BGN
2010
1 883 BGN
2011
- 6 007 BGN
2012
- 52 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
4 239 BGN
В т.ч. Национално финансиране
748
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
1 485 BGN
2009
0 BGN
2010
332 BGN
2011
- 1 060 BGN
2012
- 9 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
748 BGN
Финансиране от бенефициента
21 389
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз