ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.01-0502-C0001
Номер на проект:
ESF-2101-01-04001
Наименование:
Повишаване конкурентноспособността на фирма Арс Трейд АД - мебелен център ЛАБИРИНТ, чрез предоставяне обучения на служителите
Бенефициент:
Арс Трейд АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
13.03.2008
Начална дата:
01.04.2008
Дата на приключване:
01.05.2009
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на езиковите познания по английски език на 28 търговски и административни служители, осъвременяване на ИКТ познания за работа с офис приложения на MS Office, придобиване на специфични приложни компютъни умения за работа със специализиран софтуер за проектиране, усъвършенстване на комуникативните и продажбени умения - за 24 служители, осъществяващи комуникация с външната среда на фирмата.
Дейности:
Дейност 1: „Сформиране на екип и въвеждащи дейности” 1.1. Сформиране и съвещание на екипа по проекта, въвеждаща среща с обучаемите; 1.2. Подписване на: договор с партньор; споразумение с обучаемите лица относно задължението на работодателя за запазване на заетост; 1.3. Разпределения на задълженията за реализацията на проекта: между ВО и партньор, между екипа на ВО – ще бъде определен график за контролни срещи и анализ – между етапите на изпълнение на проекта.
Дейност 2: „Избор на изпълнител/и за два модула на обучение по опростена процедура въз основа на една оферта” Ще бъдат избрани квалифицирани изпълнители по два от модулите: изпълнител за обучение по – специфични приложни компетенции за работа със специализиран софтуер; изпълнител за обучение по ключови компетенции – търговски и комуникативни умения.
Дейност 3: „Входящи тестове, сформиране на групи, план-графици – за обучението, извършено от партньора” 3.1. Входящи тестове за оценка на нивото на обучаемите 3.2. Сформиране на обучаемите по групи 3.3.Разработка на план-графици за обучението
Дейност 4: „Закупуване на материали и изготвяне на учебна документация” 4.1. Закупуване на учебни помагала, материали, консумативи, необходими за успешното провеждане на обученията – учебници, тетрадки, папки и др. 4.2. Изготвяне на учебна документация – бланка за присъствени форми, анкетни листове.
Дейност 5: „Провеждане на обучения. Издаване на сертификати. Обобщаване на резултатите.” Общият брой обучавани лица е 34, а времето за обучение е 160 часа. Обучението протича по следните модули: 28 обучаеми по 2 модула с обща продължителност 160 часа – разпределение: 100 часа езиково обучение, 20 часа ИКТ умения, 40 часа ключови компетенции – комуникационни и търговски; 6 обучаеми по 2 модула с обща продължителност 160 часа – разпределение: 120 часа специфични ключови компетенции – приложни компютърни умения, 40 часа ключови компетенции – комуникационни и търговски. 5.1. Модул на обучение: „Обучение по английски език” – общият брой обучаеми по английски език е 28, разпределени в 3 групи по 8-10 човека. 5.2. Модул на обучение: „Осъвременяване на ИКТ познания за работа с офис приложения на MS Office” - общият брой обучаеми е 28, разпределени в 5 групи по 5-6 човека в група. 5.3. Модул на обучение: „Обучение за придобиване на специфични компетенции – приложни компютърни умения за работа със специализиран софтуер за проектиране” - общият брой обучаеми е 6, организирани в една група. Предвижда се модулът да се проведе в рамките на 3 курса: Твърдотелно моделиране – AutoCAD 2006 – 30 учебни часа – 15 часа теория и 15 часа практика; Работа с ArchiCAD – 40 учебни часа – 20 часа теория и 20 часа практика; Въведение в 3D Studio Max – 50 учебни часа – 25 часа теория и 25 часа практика; 5.4. Модул на обучение: „Обучение по ключови компетенции” – общият брой обучаеми е 34, разпределени в 3 групи.
Дейност 6: „Дейности за популяризиране на проекта и финансовия принос на ЕС” 6.1. Изработване и поставяне на информационни табели – 3 бр. 6.2. Изработване и поставяне на информационни стикери върху материалите за обучение; използване на подходящи бланки за кореспонденцията по проекта 6.3. Публикация на уебсайта на фирмата, публикация в подходящо електронно или печатно издание
Дейност 7: „Заключителни дейности” Систематизиране и анализ на резултатите от проекта, извеждане на заключения и изводи 7.1. Анализ на резултатите от анкетните проучвания по време на курсовете за обучение 7.2. Анализ на резултатите от обучението 7.3. Изготвяне на финален финансов и технически отчети
Партньори
Партньори:
Център за професионално обучение към "Стандарт - Христена Стефанова" ЕООД
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
25 896 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
6 475
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2
Дял на служителите, успешно завършили обучение
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз