Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.01-0502-C0001
Номер на проект: ESF-2101-01-04001
Наименование: Повишаване конкурентноспособността на фирма Арс Трейд АД - мебелен център ЛАБИРИНТ, чрез предоставяне обучения на служителите
Бенефициент: Арс Трейд АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 13.03.2008
Начална дата: 01.04.2008
Дата на приключване: 01.05.2009
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Повишаване на езиковите познания по английски език на 28 търговски и административни служители, осъвременяване на ИКТ познания за работа с офис приложения на MS Office, придобиване на специфични приложни компютъни умения за работа със специализиран софтуер за проектиране, усъвършенстване на комуникативните и продажбени умения - за 24 служители, осъществяващи комуникация с външната среда на фирмата.
Дейности: Дейност 1: „Сформиране на екип и въвеждащи дейности” 1.1. Сформиране и съвещание на екипа по проекта, въвеждаща среща с обучаемите; 1.2. Подписване на: договор с партньор; споразумение с обучаемите лица относно задължението на работодателя за запазване на заетост; 1.3. Разпределения на задълженията за реализацията на проекта: между ВО и партньор, между екипа на ВО – ще бъде определен график за контролни срещи и анализ – между етапите на изпълнение на проекта.
Дейност 2: „Избор на изпълнител/и за два модула на обучение по опростена процедура въз основа на една оферта” Ще бъдат избрани квалифицирани изпълнители по два от модулите: изпълнител за обучение по – специфични приложни компетенции за работа със специализиран софтуер; изпълнител за обучение по ключови компетенции – търговски и комуникативни умения.
Дейност 3: „Входящи тестове, сформиране на групи, план-графици – за обучението, извършено от партньора” 3.1. Входящи тестове за оценка на нивото на обучаемите 3.2. Сформиране на обучаемите по групи 3.3.Разработка на план-графици за обучението
Дейност 4: „Закупуване на материали и изготвяне на учебна документация” 4.1. Закупуване на учебни помагала, материали, консумативи, необходими за успешното провеждане на обученията – учебници, тетрадки, папки и др. 4.2. Изготвяне на учебна документация – бланка за присъствени форми, анкетни листове.
Дейност 5: „Провеждане на обучения. Издаване на сертификати. Обобщаване на резултатите.” Общият брой обучавани лица е 34, а времето за обучение е 160 часа. Обучението протича по следните модули: 28 обучаеми по 2 модула с обща продължителност 160 часа – разпределение: 100 часа езиково обучение, 20 часа ИКТ умения, 40 часа ключови компетенции – комуникационни и търговски; 6 обучаеми по 2 модула с обща продължителност 160 часа – разпределение: 120 часа специфични ключови компетенции – приложни компютърни умения, 40 часа ключови компетенции – комуникационни и търговски. 5.1. Модул на обучение: „Обучение по английски език” – общият брой обучаеми по английски език е 28, разпределени в 3 групи по 8-10 човека. 5.2. Модул на обучение: „Осъвременяване на ИКТ познания за работа с офис приложения на MS Office” - общият брой обучаеми е 28, разпределени в 5 групи по 5-6 човека в група. 5.3. Модул на обучение: „Обучение за придобиване на специфични компетенции – приложни компютърни умения за работа със специализиран софтуер за проектиране” - общият брой обучаеми е 6, организирани в една група. Предвижда се модулът да се проведе в рамките на 3 курса: Твърдотелно моделиране – AutoCAD 2006 – 30 учебни часа – 15 часа теория и 15 часа практика; Работа с ArchiCAD – 40 учебни часа – 20 часа теория и 20 часа практика; Въведение в 3D Studio Max – 50 учебни часа – 25 часа теория и 25 часа практика; 5.4. Модул на обучение: „Обучение по ключови компетенции” – общият брой обучаеми е 34, разпределени в 3 групи.
Дейност 6: „Дейности за популяризиране на проекта и финансовия принос на ЕС” 6.1. Изработване и поставяне на информационни табели – 3 бр. 6.2. Изработване и поставяне на информационни стикери върху материалите за обучение; използване на подходящи бланки за кореспонденцията по проекта 6.3. Публикация на уебсайта на фирмата, публикация в подходящо електронно или печатно издание
Дейност 7: „Заключителни дейности” Систематизиране и анализ на резултатите от проекта, извеждане на заключения и изводи 7.1. Анализ на резултатите от анкетните проучвания по време на курсовете за обучение 7.2. Анализ на резултатите от обучението 7.3. Изготвяне на финален финансов и технически отчети
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 25 896 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 6 475 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2 Дял на служителите, успешно завършили обучение


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз