Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.02-0498-C0001
Номер на проект: ESF-2102-05-05007
Наименование: Повишаване качеството на обслужване и конкурентноспособността на ЕТ”Румен Трифонов – Ирена” чрез предоставяне на обучения за професионална квалификация и ключови компетентности
Бенефициент: ЕТ "Румен Трифонов - Ирена"
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.09.2010
Начална дата: 13.12.2010
Дата на приключване: 01.02.2012
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Враца
                    Враца
Описание
Описание на проекта:  Повишаване качеството на предлаганите услуги и капацитета на човешкия ресурс в съответствие с динамиката в пазарните тенденции и европейските изисквания за развитие на персонала;  Увеличаване на производствения капацитет и обработка на повече поръчки .
Дейности: Изпълнение на дейност 1I. Управление на проекта Непосредствено след подписването на договор за финансиране ще се проведе среща с екипа по проекта с цел изготвяне на План за действие включващ:  Разпределение на конкретните задачи и отговорности между членовете на екипа; Разработване на времеви график за работа по проекта;  Разработване на план за рекламните дейности за информиране и публичност на проекта.  Изготвяне на правилник за наблюдение на изпълнението и вътрешната оценка на проекта.
Подготовка на дейност 2 Провеждане на професионално обучение по част от професийте „ Сервитьор – барман” и „Готвач” 1.Сформиране на групите, участващи в професионално обучение по част от професията „Сервитьор-барман” и част от професията „Готвач”. Участниците в обученията ще заявят участието си в обучението, като попълнят молба – заявление по образец и ще представят документи, доказващи здравословното им състояние и образователно ниво. На всички участници в професионалното обучение ще бъдат изготвени документи, съдържащи информация за хорариума учебни часове, постигнати резултати и придобито образование. Сформирането на групите ще се извърши при спазване на хоризонталните принципи и съобразено с месечна натовареност на заетите лица включени в обучението. По проекта се предвижда в професионалното обучение да бъдат включени общо 20 заети лица, които са на граждански и трудов договор в ЕТ „Румен Трифонов – Ирена”. От тях 11 ще се обучават по част от професията „Готвач”, а 9 по част от професията „Сервитьор-барман” модул „Сервитьор”.
Изпълнение на дейност 2 Провеждане на професионално обучение по част от професийте „ Сервитьор – барман” и „Готвач” .Организиране и провеждане на професионално обучение по част от професията “Сервитьор-барман” През месец 3 след подписване на договора ще стартира професионално обучение на 9 заети лица, по част от професията „Сервитьор-барман”- модул „Сервитьор”. Планирано е обучение по Рамкова програма Д, с разработен учебен план и учебна програма в съответствие с производствената необходимост на фирмата. Продължителността на обучението е 40 часа теория и 140 часа практическо обучение,общо 180 учебни часа. Часовете по теория ще се провеждат в зала осигурена от обучаващата организация,оборудвана с необходимите дидактически материали, а практическото обучение на работното място, в ресторанта на фирмата.В хода на обучението ще се използват тестове и задания за проверка на постигнатите знания и умения. 2.Организиране и провеждане на професионално обучение по част от професията “Готвач”модул „Национални ястия в българската кухня” През месец 3 след подписване на договора ще стартира професионално обучение на 11 лица , по част от професията „Готвач”. Предвидено е обучение по Рамкова програма Д, с разработен учебен план в съответствие с изискванията на работодателя. Продължителността на обучението е 50 часа теория и 160 часа практическо обучение,общо 210 учебни часа. Часовете по теория ще се провеждат в зала, осигурена от обучаващата организация, която е оборудвана с необходимите дидактически материали, а практическото обучение на работното място, в ресторанта на фирмата. В хода на обучението ще се използват тестове и задания за проверка на постигнатите знания и умения. 3.Провеждане на изпити и издаване на Удостоверения за професионално обучение
Подготовка на дейност 3 Провеждане на обучение по ключови компетенции През месец 2 ще се проведе обучение за придобиване на ключови компетентности. Обучението ще бъде на модулен принцип и ще включва следните модули
Изпълнение на дейност 3 Провеждане на обучение по ключови компетенции Модул1: Умения за общуване и обслужване на клиенти”- В обучението са включени 20 заети лица, разделени на две групи.Обучението ще се проведе в зала осигурена от обучаващата организация, с продължителност 15 учебни часа, за всяка група, общо 30 часа за двете групи. Учебните материали ще бъдат подготвени от обучаващата организация. Планирани са съвременни методи и техники на обучение, с цел постигане на положителни резултати. За обучението са необходими следните материали и пособия: папка съдържаща разработени материали, химикалка, флипчарт и маркери. Модул2: Английски език – за 10 заети лица, в една група.Продължителност на обучението 120 учебни часа,, в зала осигурена от обучаващата организация. Учебните материали ще бъдат подготвени и осигурени от обучаващата организация, която е Партньор 2 по проекта. В хода на обучението ще се използват методи и техники на обучение , които да осигурят постигане на очакваните резултати. При стартиране на курса по Английски език ще се проведат изпити за установяване входящото ниво в съответствие с Европейската квалификационна рамка.При установяване на значителна разлика в показаните резултати ще се използва диференциран подход на работа . След приключване на обучението ще се проведе изпит за установяване нивото на знания по английски език в съответствие с Европейската квалификационна рамка. На всички бенефициенти успешно положили изпити ще се издаде Сертификат по образец на обучаващата институция, която е Партньор 2 по проекта Модул 3: „Управление на стреса” – Планирано е обучение на 20 лица, които ще бъдат разделени на 2 групи. Предвидени са 20 учебни часа за една група, общо 40 учебни часа за цялото обучение, които ще се проведат в наета за целта зала осигурена с необходимите дидактически материали. Обучителните материали ще бъдат подготвени и осигурени от обучаващата организация, която е Партньор 2 по проекта.
Подготовка на дейност 4 Информиране и публичност Със стартиране и по време на проекта са предвидени редица дейности за популяризиране и разпространение на целите, дейностите и резултатите по проекта. Предвидените дейности за популяризиране на проекта са насочени към поддържане на непрекъсната осведоменост за развитието на проекта и постигнатите положителни резултати
Изпълнение на дейност 4 Информиране и публичност  Изработване на две презентации / една при старта на проекта и една в края на проекта/, общо 130 презентационни материали, които ще бъдат раздавани на пресконференцията. Презентациите ще съдържат основни акценти на проектното предложение, както и постигнатите положителни резултати при реализирането на проекта и степента на постигнатите очаквани резултати. Презентациите ще бъдат публикувани на интернет страниците на партньорите.  Периодично оповестяване за резултатите от напредъка на проекта в печатни и електронни медии;  Изготвяне на цветни диплянки, които ще съдържат основни аспекти на проекта ;  Изготвяне на цветни рекламни брошури , съдържащи 6 страници;  Анкети при старта и финала на проекта с обучаемите за индикация на очакванията, промените след приключване на обученията и желание за последващо обучение – 80 броя;  Изработване и окачване на информационна табела – 3 бр. / по една за ВО и двата партньора/.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 22 813 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 4 дял на лицата, придобили ключови компетенции
Индикатор 5 Дял на служителите, успешно завършили обучение


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз