ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.1.02-0434-C0001
Номер на проект:
ESF-2102-18-11004
Наименование:
"Мура -Боровец АД - квалификация за по-висока ефективност"
Бенефициент:
МУРА - БОРОВЕЦ АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
29.04.2010
Начална дата:
26.05.2010
Дата на приключване:
26.12.2010
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София област                    Самоков
Описание
Описание на проекта:
Повишаване качеството и ефективността на труда на заетите в МУРА-БОРОВЕЦ АД, както и подобряване на тяхната адаптивност.
Дейности:
Подготовка и провеждане на Дейност 1: Установяване на надеждна система за управление на всички етапи от проекта Сформиране на екип и разработка на подробен план на действие и критерии за оценка на резултатите от проекта. Екипът по проекта ще се състои от служители във фирмата /ръководител и счетоводител на проекта/ и координатор-проект с опит в проектната администрация /на граждански договор/. Подробният план за действие е необходим за доброто изпълнение на проекта и ще бъде разработен на базата на нуждите и на административния капацитет за изпълнението на проекта. Подробните критерии за оценка на резултатите от проекта ще бъдат разработени на базата на: заложените в настоящото проектно предложение общи и специфични цели и критерии, както и на базата на планът за действие по изпълнението на проекта
Подготовк и провеждане на Дейност 2: Избор на подизпълнители за провеждане на обученията. Ще се извърши като се спазват принципите на доброто стопанско управление и разпоредбите на ПМС 55/2007. Предвижда се да се изберат обучителни организации, които да осигурят квалифицирани обучители за заложените в проекта обучения и да разработят ефективна система за провеждането им, при спазване на заложените програми и срокове.Извършва се от екипа по проекта. В рамките на тази дейност ще бъдат подготвени и проведени 2 процедури по ПМС 55/12.03.2007 г. за избор на изпълнители: - една за избор на изпълнител на професионалното обучение - една за избор на изпълнител на обученията по ключови компетентности. При провеждането на процедурите ще бъдат спазени всички изисквания към Бенефициентите на безвъзмездна помощ по отношение на подготовката на документацията, сроковете, съгласуването с МЗ, подписването на договори с избраните изпълнители. Основен критерий за избор и по двете процедури ще бъде икономически най-изгодна оферта.
Подготовка и провеждане на Дейност 3: Провеждане на професионално обучение Дейността включва: - Подготовка и осигуряване на материали. Извършва се от екипа на проекта и обучителите. Предвижда се да се изготвят учебни материали, които да бъдат предоставени на обучаемите. - Обучение на работното място и в помещения, осигурени от подизпълнителите. Обучение на 36 служители на Мура – Боровец АД, разпределение в 3 групи, както следва: 1 група от 9 човека обучение по част от професия “Администратор в хотелиерството”, специалност “Орагзнизация на обслужването в хотелиерството” 1 група от 9 човека обучение по част от професия „Сервитьор-барман”, специалност „Организация на обслужването в хотелиерството” 1 група от 18 човека по част от професия „Офис секретар”, специалност „Административно обслужване” Професионално обучение по част от професия Времетраене на един курс - 2 месеца /150 уч. Часа – по 4 часа на ден – общо 38 дни в рамките на 2 месеца/ . Общо времетраене на обучението – 6 месеца. Теоретичното обучение ще се извършва в залите за обучение на Мура-Боровец АД или в помещения, осигурени от подизпълнителя. Практическото обучение ще се извършва в хотелите на фирмата. След успешно завършване на обучението бенефициентите ща получат удостоверение за професионално обучение.
Подготовка и провеждане на Дейност 4: Провеждане на обучение по ключови компетентности Провеждане на обучение по ключови компетентности на 36 служители на Мура – Боровец АД. Предвидено е обучение за придобиване и подобряване на следните умения: - Умения за работа с клиенти – 16 часа / 2 дни; - Решаване на конфликти – 16 часа / 2 дни - Работа в екип - 8 часа / един ден Обучаемите ще бъдат разделени на 3 групи от по 12 човека. Обучението ще се извърши в собствени помещения или в помещения, осигурени от подизпълнителя. Предвидено е обучение с продължителност 40 учебни часа на група, по 8 учебни часа на ден, общо 5 дни в рамките на един месец за всяка група. Завършилите успешно обучението ще получат сертификат за преминат курс на обучение.
Подготовка и провеждане на Дейност 5: Приключване и отчитане на проекта. Осигурява се успешно приключване на всички дейности по проекта. Изготвяне на краен технически и финансов отчет. Формулиране на резултати и добри практики. Дейността се извършва от екипа по проекта.
Подготовка и изпълнение на Дейност 6: Дейности за информация и публичност. Текущо обявяване на информация за проекта на Интернет – страницата на кандидата; изготвяне на 2 информационни табели за оповестяване на проекта, които ще бъдат поставени на входа на двата хотела на фирмата; отпечатване на информационна листовка за популяризиране на резултатите и добрите практики от проекта в тираж от 1000 броя; разпространение листовката; провеждане на две пресконференции – в началото и в края на проекта. Най-малко 4 публикации в медиите, свързани с проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
38 794 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3
дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 4
дял на лицата, придобили ключови компетенции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз