Дейности:
|
Дейност 1 „Изграждане на система за управление на проекта” Изграждане на система за управление на проекта
В рамките на тази дейност се изготвят и сключват договори с управленския и административен персонал на проекта. Уточняват се в детайли персоналните отговорности и ангажименти, изясняват се методиката и времевото разпределение на дейностите в рамките на срока за изпълнение на проекта, уточнява се механизма за вътрешен контрол и наблюдение на изпълнението и резултатите.
Като Водеща организация „СЪН СИТИ ПРОПЪРТИ МЕНИДЖМЪНТ” ЕООД носи цялата юридическа и финансова отговорност за изпълнението на проекта.
Времевото разпределение на дейността в Плана за действие на проекта е представено през месец 1.
Дейност 2 „Организация и провеждане на търг за избор на обучаваща организация” Организация и провеждане на търг за избор на обучаваща организация
След обстойното изследване на предлагането на обучения по избраните специалности, набелязаните обучаващи институции ще бъдат поканени да предложат своите оферти за провеждане на обученията планирани от „СЪН СИТИ ПРОПЪРТИ МЕНИДЖМЪНТ” ЕООД. Изборът ще бъде направен при спазване Закона за обществените поръчки и условията на ПМС 55/12.03.07 за определяне на изпълнител, свързаните нормативни актове, правилата на ЕСФ за възлагане и етичните норми. Със спечелилите търга кандидати ще бъде сключен договор за възлагане на обучителните услуги. Отговорността за правилното провеждане на тръжните процедури в съответствие с правните норми и спазването на заложените срокове ще бъде на Ръководителя на проекта.
Времевото разпределение на дейността в Плана за действие на проекта е представено през месеци 1 и 2.
Дейност 3 „Провеждане на обучение за придобиване на квалификация по част от професия” Провеждане на обучение за придобиване на квалификация по част от професия
При формирането на учебните програми са заложени курсове на обучение, третиращи проблеми, с които служителите и административния персонал на „СЪН СИТИ ПРОПЪРТИ МЕНИДЖМЪНТ” ЕООД се сблъскват почти всеки ден, в изпълнение на своите професионални задължения. След проведени лични разговори и извършен анализ на отчетените нужди се установи потребност от обучение в областта на охраната, маркетинга и озеленяването.
В отговор на тези потребности, дружеството предвижда да обучи своите служители в специалностите:
• 8610103 „Физическа охрана на обекти”
• 6220202 „Парково строителство и озеленяване”
• 3420201 „Маркетингови проучвания”
Обучението е организирано в шест самостоятелни курса, в които служителите ще усвоят основните теоретични и практически знания в избраните области. Продължителността на занятията за всяка група ще е 152 учебни часа
Предвижда се курсовете да бъдат проведени паралелно и последователно във времето, като всеки следващи два ще стартират след приключване на предходните.
За специалност „Физическа охрана на обекти” обучението е организирано в 4 самостоятелни групи.
Общата продължителност на обучението е 608 учебни часа (4 групи по 152 уч. часа).
За специалност „Парково строителство и озеленяване” обучението е организирано в една учебна група от 10 човека
За специалност „Маркетингови проучвания” – една учебна група от 12 човека, сформирана от административния и управленски персонал на фирмата.
След всеки модул се извършва проверка на усвоените знания/умения в подходяща форма – изпит, тест или събеседване. На успешно издържалите заключителния изпит по специалността Центъра за професионално обучение ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Удостоверение).
Залите за провеждането на теоретичните и практическите занятия ще бъдат допълнително наети.
Времевото разпределение на дейността в Плана за действие на проекта е представено през месеци 3, 4 и 5.
Дейност 4 „Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетенции” Провеждане на обучение за придобиване на ключови компетенции
Обучението е организирано в шест самостоятелни курса „Управление на конфликти”, като продължителността на всеки от тях е 24 учебни часа.
Общата продължителност на обучението за ключови компетенции за шестте групи е 144 учебни часа.
Времевото разпределение на дейността в Плана за действие на проекта е представено през месец 4 и 5.
Дейност 5 „Организиране и провеждане на кръгла маса” Организиране и провеждане на кръгла маса
Организиране и провеждане на заключителна Кръгла маса, на която ще бъдат поканени представители на водещи охранителни фирми в България. Целта на мероприятието е да се представят резултатите от проекта, да се направи обобщителен анализ на изпълнението на дейностите и да се даде разгласа за ползите от такава обучителна инициатива.
Времевото разпределение на дейността в Плана за действие на проекта е представено през месец 6.
Дейност 6 „Отчетност” Отчетност
Счетоводителят на проекта води редовна и точна финансово-счетоводна отчетност за изпълнението на дейностите по проекта и размера на изразходваните средства. Ръководителят на проекта, съвместно с координатора изготвят периодични (междинни) отчети за съответствието на планираните и изпълнени дейности, спазването на учебните планове и програми, посещаемостта на обученията от бенефициентите, ефективността от обучителния процес и резултатите от него.
Всички удостоверителни документи, касаещи изразходваните от бюджета средства се съхраняват от счетоводителя на проекта и са на разположение на проверяващи от Министерството на финансите, ДО или други одиторски органи на Европейския съюз. Пълната документация по проекта се съхранява от Водещата организация в срока, съгласно договора.
Времевото разпределение на дейността в Плана за действие на проекта е представено през целия период на реализация.
Дейност 7 „Мониторинг и оценка на проекта” Мониторинг и оценка на проекта
Вътрешната оценка ще се базира на непрекъснатата обратна връзка (писмена и устна) между ръководството на „СЪН СИТИ ПРОПЪРТИ МЕНИДЖМЪНТ” ЕООД, избраната обучаваща организация, преподавателите и обучаваните лица.
През целия период на действие на проекта Ръководителят ще контролира изпълнението на дейностите, ще наблюдава и следи работата на екипа и ефективността от действията на обучаваните лица.
Процедурите за мониторинг и вътрешна оценка ще включват:
• Срещи на екипа по проекта
• Оценка на ефективността от обучението чрез обобщаване на резултатите от анкетни карти и заключителни изпити;
• Изготвяне на оценки на всеки обучаем и създаване на досиета;
• Текущ контрол на присъствието на обучаваните при провеждане на обучението, чрез отразяване в присъствени списъци;
• Контрол на учебния процес и воденето на учебната документация;
• Контрол по изразходването на средствата по проекта и контрол по спазване на законодателството в областта на заетостта.
Времевото разпределение на дейността в Плана за действие на проекта е представено през целия период на реализация.
Дейност 8 „Публичност и визуализация на проекта” Публичност и визуализация на проекта
Тази дейност се предвижда за популяризиране на резултатите от изпълнението на настоящия проект и информиране на обществеността за приоритетите и мерките заложени в Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, приоритетно направление 2 “Повишаване на производителността и адаптивността на заетите”.
Изпълнението на дейността се състои в изготвяне на информационни и рекламни материали, рекламни табели, брошури.
Времевото разпределение на дейността в Плана за действие на проекта е представено през целия период на реализация.
|