ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.02-0156-C0001
Номер на проект:
РВ/QMS/028/15.01.2008
Наименование:
С гарантирано качество на нови пазари
Бенефициент:
"РОСИТА" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
19.08.2008
Начална дата:
16.09.2008
Дата на приключване:
16.07.2009
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пловдив                    Карлово
Описание
Описание на проекта:
Запазване и повишаване конкурентноспособността на фирмата в бъдещото й развитие от продажби само на българския пазар към износ на облеклата с марка „Росита” на други европейски пазари. Благодарение на по-доброто качество, по-добрата организация във фирмата и по-високата производителност, които ще се постигнат чрез въвеждане на ISO 9001:2000, фирмата ще може да бъде конкурентна и на външните пазари и да запази основното си предимство – доброто съотношение между цена и качество на произвежданите
Дейности:
Подготовка и изпълнение на дейности 1, 2, 3 и 4 включващи консултантски услуги за: Консултации, диагностика, Разработване на СУК ISO 9001:2000, Въвеждане на СУК, Корекция на СУК Консултантска услуга за разработване и внедряване на система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарта ISO 9001:2000. Разработването и внедряването на системата за качество ще премине през следните етапи: I. Диагностика II. Разработване на система за управление на качеството СУК III. Внедряване на системата управление на качеството 1. Обучение по внедряване и прилагане на новата система за управление 2. Подпомагане в процеса на въвеждане на новата система за управление и съпътстващата в документация 3. Провеждане на вътрешен одит IV. Корекция на СУК ако е необходимо след Етап 1 на сертификационния одит
Изпълнение на дейност 5 -Инвестиции - Доставка на оборудване Доставка на оборудване включващо: 1 бр. Робот за разкрояване на материали в шивашкото производство Ширина на работното поле 1,8 м. Дължина на масата за кроене 4м. Височина на компресиран настил 5 мм. 20 бр. автоматични прави шевни машини - Вграден серво мотор Програмиране на затяжки Позициониране на иглата Автоматично вдигане на крачето и отрязване на конеца
Подготовка и изпълнение на дейности 6 и 7 включващи Сертификация на система за управление на качеството /СУК/ съгласно международния стандарт ISO 9001:2000 : Сертификационен одит етап 1 и Сертификационен одит етап 2 Сертификация на система за управление на качеството /СУК/ съгласно международния стандарт ISO 9001:2000 : Етап 1 от Сертификационния одит – Провежда се в началото на сертификационния процес и целта му е да се удостовери съответствиена документацията на СУК със стандарта, и готовността на организацията за Етап 2 от Сертификационния одит. Проверява се състоянието на документацията и общата готовност на организацията, сградите и съоръженията в производствените площи. Констатациите от Етап 1 се систематизират в доклад до ръководството на фирмата с оглед на евентуални подобрения на СУК. Етап 2 от Сертификационния одит – Представлява одит на място при клиента, с цел да се установи спазване на установената политика, цели и процедури на организацията. Прави се оценка на съответствието на документацията и ефективното й прилагане, на сградите и на съоръженията в производствените площи. Етап 2 следва да бъде проведен до 6 месеца след Етап 1. След успешно проведен Сертификационен одит се издава сертификат с валидност 3 години.
Одит Извършване на финансов одит на изпълнението на проекта
Информационни дейности Визуализация
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
96 440 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
96 440
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз