Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.02-0303-C0001
Номер на проект: ESF-2102-01-01016
Наименование: ТОП ДРИНСК ООД - КОНКУРЕНТНИ И АКТИВНИ НА ПАЗАРА
Бенефициент: ТОП ДРИНСК ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 24.11.2009
Начална дата: 19.12.2009
Дата на приключване: 19.04.2010
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Повишаване на производителността на работниците и служителите на фирмата ТОП ДРИНКС ООД чрез повишаване на тяхната квалификация съобразно изисквания на пазара за развитие и разширяване на дейността на фирмата; повишаване на производителността, адаптивността и конкурентноспособността на дружеството; развиване на човешкия ресурс.
Дейности: 1. Дейност 1 : ПРОЕКТО-УПРАВЛЕНИЕ Подготовка на дейност 1: Сформиране на екипа по проекта и създаване на система за вътрешен мониторинг и контрол 1.1. Екипът за управление на проекта включва: ръководител на проекта, счетоводител и координатор. Обучителите по курсовете са описани по-долу в проекта. 1.2. Изготвяне на процедури за вътрешен мониторинг и оценка. Конкретизиране приложението на методологията за вътрешна оценка и контрол върху изпълнението на проекта; Изготвяне на стандартни документи на всеки член на екипа; Изготвяне график за оперативни срещи на екипа; Изготвяне на анкети за обратна връзка с обучаемите и оценка на напредъка
Дейност 2. Изготвяне на материалите за гласност и визуализация на проекта, даване на гласност на проекта Проектът ще следва изискванията за информираност и публичност, подробно описани в Чл.8 от Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г. и съобразно Чл. 6 на общите условия към договори за безвъзмездна помощ, финансирани по оперативна програма «Развитие на човешките ресурси». ТОП ДРИНКС ООД, заедно със своя партньор по проекта, са отговорни да изпълняват дейности по информиране и публичност на проекта и на финансирането на Европейски социален фонд. Организациите ще упоменават финансовия принос, предоставен от Европейски социален фонд чрез ОП «РЧР» в информацията, предоставяна на целевата група по проекта, във вътрешни и годишни доклади по изпълнение на проекта и винаги, когато е уместно. ТОП ДРИНКС ООД, чрез своя екип: 1.ще постави табела, даваща информация за проекта (вкл. вида и името на операцията, финансирането от ЕСФ, както и логото и надписа на ЕСФ) 2.ще издаде 2 (два) броя прес-съобщения за дейностите и резултатите по проекта. Всички материали и дейности по проекта ще се изпълняват в съответствие с чл. 9 на Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г. и ще включват емблемата на Европейския съюз (съответно насочваща към Европейски социален фонд) и ще съобразени с чл. 6 на Общите условия към договори за безвъзмездна помощ финансиране по оперативна
Дейност 3: Провеждане на обучения: 3.1. Обучение „УПРАВЛЕНСКИ УМЕНИЯ” (МЕНИЖЪРСКИ УМЕНИЯ) Лектор - живи сесии: Мария Новодрянова Обучаващ е-learning: Стоя Зарков Цел на обучението: обучението ще е насочено към развитие на уменията за управление на хора на средния мениджмънт на Топ Дринкс ООД. Обучението ще конструирано с 3 модула и с практически задачи между тях, като те ще се реализират чрез използване на “e-learning”. Модул 1: Мениджмънт и лидерство. Управление на екипи Общо: 8 часа присъствено обучение и 8 часа „е-learning” Съдържание / теми на модула : “Мениджър” или “лидер”? Практически аспекти на разделението между мениджмънт и лидерство Промени в бизнес средата Основни функции на мениджъра и качества на лидера Работа с хора – ключова дейност на мениджъра Работа в малки групи по примери от бизнес-практиката Лидерски стилове. Вариации на лидерски стил Изследване на собствения лидерски стил Тълкуване на резултатите Силни страни на всеки от лидерските стилове, както и недостатъци, които трябва да се вземат предвид Ситуационно лидерство. Избор на лидерски стил според ситуацията и зрелостта на екипа Разглеждане на различни казуси – какъв лидерски стил е използван; подходящ ли е той Изграждане и управление на екипи. Група или екип Характеристики на ефективния екип Жизнен цикъл на екипа Развитие на екипа и постигане на ангажираност Теория на Брус Тъкман за стадиите на развитие на екипа Връзка между стадиите на развитие и лидерски стил Разпознаване на фазите и избор на релевантно лидерско поведение Тест за оценка на стадия на развитие на собствения екип Практически задачи за избор на поведение и стил на управление при „проблемни служители” Екипни роли – какво е това? Теория на Белбин за екипните роли Описани на групите роли в екипа – роли, ориентирани към действие, към идеи и към хора Как да използваме тази теория в практиката? Изграждане на балансиран екип разпределение на екипните роли Усъвършенстване на изпълнението в екипа Обобщение Обратна връзка от участниците
Дейност 3: Провеждане на обучения: 3.1. Обучение „УПРАВЛЕНСКИ УМЕНИЯ” (МЕНИЖЪРСКИ УМЕНИЯ) Модул 2: Мотивиране на екипа. Даване на обратна връзка. Общо: 8 часа присъствено обучение и 8 часа „е-learning” Какво въведохте и изпробвахте в практиката от предишното обучение? Какво ви затрудни? Анализ на проекта за самостоятелна работа Въвеждане на новата тема за обучение Сваляне на очакванията Мотивацията – теории за мотивацията и практическото им приложение Определяне нивото на мотивация на екипа и индивидуалните потребности (мотивационни профили) Идентифициране проявите на негативизъм на работното място Причини за прояви на негативизъм Типове негативизъм Възможности за справяне Разработване на мотивационни програми Програми за финансово стимулиране Програми за нефинансово стимулиране – „кошницата с изненадите” Текучество – оценка нивото на текучество, анализ на причините; действия за ограничаване на текучеството Лидерство и мотивация. Връзка на лидерски стил и мотивационни подходи По какъв начин лидерския стил може да мотивира/демотивира екипа и служителите Работа с конкретни казуси Анализ Даване на обратна връзка в процеса на работа – като мотивационен инструмент Атестирането на служителите – процедура, която регламентира даването на обратна връзка и мотивира Правила за даване на обратна връзка Позитивна обратна връзка Корективна обратна връзка Правила за получаване на обратна връзка Практикум - разиграване на ролева ситуация за даване на обратна връзка Обобщение Обратна връзка от участниците
Дейност 3: Провеждане на обучения: 3.1. Обучение „УПРАВЛЕНСКИ УМЕНИЯ” (МЕНИЖЪРСКИ УМЕНИЯ) Модул 3: Управление на себе си. Какви са начините, с които по-добре можем да структурираме и управляваме себе си? Обучението включва както поставяне на цели, така и организиране на работните задачи и приоритети. Обучението започва с предварителна самооценка и „оглед“ на ежедневните дейности, и е насочено към извеждане на основни принципи, свързани с разпределяне на усилията и справяне със собствените „крадци на време“. Общо: 8 часа присъствено обучение и 8 часа „е-learning” Преговор от предишния модул Какво въведохте и изпробвахте в практиката от предишното обучение? Какво ви затрудни? Анализ на проекта за самостоятелна работа Въвеждане на новата тема за обучение Сваляне на очакванията Целеполагане. Защо е необходимо да започнем от там? Дефиниране на SMART цели Одит на времето Дефиниране на стратегически и нестратегически задачи. Разпределение на времето между стратегическите и нестратегическите задачи Приоритизиране. Принцип на Парето за управление на времето Индивидулен енергиен цикъл и връзката му с принципа на Парето Личностов тип и подходи за управление на времето Изследване на личностовия тип Ориентирация към задачата/към резултата „Крадци на време” – идентифициране, препоръки Методи за наблюдение и управление на времето Разпределение на задачите по спешност и важност. Матрица на Айзенхауер Одит на собственото време. Мотивиране за промяна. Обобщение на цялата модулна програма Какво научихте? Какво приложихте? Каква промяна направихте? Какъв беше резултата? Какво следва от тук нататък – план за действие Обратна връзка от участниците Награждаване и сертификат за участие в модулната програма След приключване на обучението ще се проведе финален тест и при постигане на над 60 % от поставените изисквания, ще се издаде УДОСТВЕРЕНИЕ за успешно преминалите обучението.
Дейност 3: Провеждане на обучения: 3.2. Дейност „Провеждане на обучение - Продажбени умения Лектор: Ясен Димитров Обучаващ е-learning: Стоя Зарков Цел на обучението: обучението е насочено към развитие и унифициране на продажбената политика на Топ Дринкс. Ще бъдат въведени етапите на продажбения процес, като се обърне внимание и на развитието на умения за комуникация и установяване на потребностите. Обучението е разработено с живи сесии и с последващо он-лайн научаване. Участници: 2 групи от търговския екип на Топ Дринкс Съдържание на модула: Общо: 8 часа присъствено обучение и 8 часа „е-learning” Успех в продажбите – какво изисква това? Консултативни продажби – съвременно разбиране за продажбения процес Етапи на продажбения процес – въвеждане на всички етапи и поставяне на рамката, в която ще бъде разглеждан и систематизиран продажбения процес Тест за самооценка на продажбени умения Етапи на продажбения процес Етап 1: Набелязване на клиенти Етап 2: Телефонен контакт Етап 3: Предварителна подготовка за среща за продажба Етап 4: Откриване на срещата. Стопяване на ледовете. Етап 5: Установяване потребностите на клиента - Умение за задаване на въпроси. - Видове въпроси и техника за задаването им - TNT техника за установяване на потребности Етап 6: Предлагане на продуктите Трениране на уменията за задаване на въпроси и установяване на потребностите в ролева ситуация Етап 7: Справяне с възражения Причини за изказване на възражения Видове възражения Кои са най-често срещаните възражения в работата на търговците на Топ Дринкс? Как да отговорим на тях Етап 8: Приключване на продажбата. Подтик към действие Сигнали за приключване на продажбата – кога клиентът е готов да купи. Вербални и невербални сигнали Техники за приключване на продажбата Етап 9: Следпродажбено сътрудничество Работа с „трудни клиенти” - Типове „трудни клиенти” - Подходи към всеки от типовете - Практически казуси за работа с „трудни клиенти” Обобщение на въведените етапи Практикум – работа по казус Тест за усвоените знания Съставяне на план за действие след проведения тренинг Обратна връзка от обучаващите към участниците – области за развитие Сертификат за участие След приключване на обучението ще се проведе финален тест и при постигане на над 60 % от поставените изисквания, ще се издаде УДОСТВЕРЕНИЕ за успешно преминалите обучението.
Дейност 3: Провеждане на обучения: 3.3. Дейност Продажби по телефона: Лектор: Ясен Димитров Обучаващ е-learning: Стоя Зарков Цел на обучението: обучението ще е насочено към стимулиране на проактивна позиция при предлагане от страна на служителите на стоки и услуги на Топ Дринкс към крайния клиент. Съдържание на модула: Общо: 8 часа присъствено обучение и 8 часа „е-learning” Защо продажби по телефона? Добри и лоши примери От пасивно посрещане на обажданията – към активно предлагане – какво е необходимо за тази промяна? Какво прави все по-популярна политиката на продажби по телефона? Телемаркетинг или Телеселс (продажби по телефона): Знаете ли от кое имате нужда? Какво може Телемаркетинга да направи за вас? Какво могат Продажбите по телефона да направят за вас? Продажбата по телефона като процес Планиране на телефонното обаждане Какво е важно да знаем за спецификите на комуникацията по телефона Бариери и шумове при телефонната комуникация Невербални послания, които достигат до клиента Модулации на гласа – можем ли да влияем с гласа си Демонстрации Аудио-запис на гласа – разпознаване на послания Анализ – силни страни и области за подобряване Задаване на ефективни въпроси Видове въпроси и тяхната употреба Как да предизвикаме интерес в клиента Как да задържим вниманието му при телефонния разговор Предлагане на промоции Препоръки при продажбата Техники за установяване на потребности Затваряне на продажбата Справяне с възражения Кои са най-честите възражения при продажби по телефона Практическо упражнение за справяне с реални възражения Приключване и определяне на последващи действия Нагласа и мотивация Практикум: работа върху реален казус Анализ Препоръки за подобрение Обобщение на изучаваната материя Обратна връзка от участниците – форма за обратна връзка Раздаване на сертификат за участие След приключване на обучението ще се проведе финален тест и при постигане на над 60 % от поставените изисквания, ще се издаде УДОСТВЕРЕНИЕ за успешно преминалите обучението.
Дейниост 4. Отчетност и докладване за постигнатите резултати по проекта ТОП ДРИНКС ООД, чрез своя екип по проекта, ще предоставя информация и ще подготвя доклади по образец за развитието и постигнатия напредък по проекта съобразно Чл. 2 от Общите условия към договори за безвъзмездна помощ, финансиране по оперативна програма «Развитие на човешките ресурси». ТОП ДРИНКС ООД, ще предоставя цялата изискана информация относно изпълнението на проекта в изискуемите срокове, ще изготви заключителен доклад, състоящи се от техническа и финансова част (по образец). Ще прилага копие на разходно оправдателни документи и други документи, доказващи изпълнение на дейностите по проекта.
Партньори
Партньори:
Ейч Вижън ЕООД
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 15 585 BGN
Общ бюджет: 21 089 BGN
БФП: 14 762 BGN
Общо изплатени средства: 14 762 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 762 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 14 762 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
14 762 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 548 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 12 548 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
12 548 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 214 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 2 214 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
2 214 BGN
Финансиране от бенефициента 6 679 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 2 дял на лицата, придобили ключови компетенции


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз