Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта 1.1.Подписване на договори с членовете на екипа за управление на проекта. Екипът на проекта ще се състои от 5 човека, включващи представители на водещата организация.
1.2.С оглед ефективното и своевременно изпълнение на дейностите, се предвижда изготвянето на детайлен времеви график по задължения и отговорности на екипа по проекта.
1.3.Провеждане на месечни работни срещи, съобразно изготвения детайлен график, за отчитане на постигнатите резултати в отделните подетапи, и предприемане на коригиращи действия при възникнали проблеми.
Очаквани резултати:
•Изготвен детайлен план за работата по проекта.
•Разпределени отговорностите между членовете на екипа по проекта.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на подизпълнител/и за обучения по професионална квалификация и ключови компетентности Разходи, предвидени по бюджета на проекта, изискващи разходване съгласно изискванията на ПМС 55/12.03.2007 год., налагат използването на съответна процедура след съгласуване с Управляващия орган на ОП „РЧР”. Изборът на подизпълнител ще се извърши от комисия, определена със заповед на Директора на ВО. Договорите с определените от комисията подизпълнители ще се сключат в съответствие с изискванията на Управляващия орган на ОП „РЧР”.
Очаквани резултати:
•проведени процедури за избор на подизпълнители;
•сключен договор с подизпълнител/и за обученията по професионална квалификация и ключови компетентности;
Дейност 3: Провеждане на тестове за определяне входно ниво за езиково обучение Всички определени, съгласно заявката на ВО, участници в езиковото обучение ще преминат съответен тест за входно ниво. Тестовете ще се изготвят от водещата организаия, а ще се анализират от подизпълнителя/лите.
Очаквани резултати:
•сформирани 5 групи, обхващащи общо 50 човека.
Дейност 4: Провеждане на обучения
4.1Обучение за придобиване на професионални компетенции по професия “Финансист”, код 343010; Специалност „Застрахователно и осигурително дело”, код 3430102
Обучението ще бъде проведено от избрания подизпълнител по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:
•Участници - 170 човека, разпределени в 12 групи;
•Продължителност на обучението: 100 учебни часа / 5 месеца;
След приключване на обучението ще бъде проведен изпит и на успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени удостоверения за част от професия “Финансист”.
Очаквани резултати:
170 заети във фирмата лица ще придобият професионални знания и умения за част от професията “Финансист”, както и същите 170 лица, получили професионална знания и умения, осигурена дългосрочна трудова заетост.
Дейност 4: Провеждане на обучения
4.2. Обучение за придобиване на професионални компетенции по професия “ Офис – мениджър”, код 346010, специалност „Бизнес - администрация”, код 3460101
Обучението ще бъде проведено от избрания подизпълнител по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:
• Участници - 28 човека, разпределени в 2 групи;
• Продължителност на обучението: 100 часа/ 5 месеца;
След приключване на обучението ще бъдат проведени изпити и на успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени удостоверения за част от професията “Офис мениджър”;
Очаквани резултати:
28 заети във фирмата лица ще придобият професионални знания и умения за част от професията “Офис мениджър”, както и същите 28 лица, получили професионална знания и умения, ще подобрят пригодността си на пазара на труда в сферата на стопанското управление и администрация и подобрят шансовете за дългосрочна трудова заетост.
Дейност 4: Провеждане на обучения
4.3. Обучение за придобиване на професионални компетенции по професия “Оперативен счетоводител”, код 344030, Специалност „Оперативно счетоводство”, код 3440301
Обучението ще бъде проведено от избрания подизпълнител по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:
•Участници - 56 човека, разпределени в 3 групи;
•Продължителност на обучението: 100 часа/ 5 месеца;
След приключване на обучението ще бъдат проведени изпити и на успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени удостоверения за част от професията “Оперативен счетоводител”;
Очаквани резултати:
56 заети във фирмата лица ще придобият професионални знания и умения за част от професията “Оперативен счетоводител”, както и същите 56 лица, получили професионална знания и умения, ще подобрят пригодността си на пазара на труда и шансовете за дългосрочна трудова заетост.
Дейност 4: Провеждане на обучения
4.4. Обучение за придобиване на професионални компетенции по професия Оператор на компютър код: 345100, Специалност Текстообработване код: 3451001
Обучението ще бъде проведено от избрания подизпълнител по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:
• Участници - 24 човека, разпределени в 2 групи;
• Продължителност на обучението: 100 часа/ 5 месеца;
След приключване на обучението ще бъдат проведени изпити и на успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени удостоверения за част от професията “ Оператор на компютър”;
Очаквани резултати:
24 заети във фирмата лица ще придобият професионални знания и умения за част от професията “ Оператор на компютър”, както и същите 24 лица, получили професионална знания и умения, ще подобрят пригодността си на пазара на труда и шансовете за дългосрочна трудова заетост.
Дейност 4: Провеждане на обучения
4.5. Обучение за придобиване на ключови компетенции - Обучение по английски език
Обучението ще бъде проведено от избрания подизпълнител по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
Обучението ще се проведе в следния формат:
•Участници - 50 човека, разпределени в 5 групи;
•Продължителност на обучението: 60 часа общо;
На успешно издържалите изпита лица ще бъдат издадени сертификати
Очаквани резултати:
50 заети във фирмата лица ще придобият знания по чужд език и ще подобрят пригодността в съответствие с идентифицираните нужди на фирмата.
Дейност 4: Провеждане на обучения
4.6. Обучение за придобиване на ключови компетенции по работа с вътрешнофирмен софтуер
Обучението ще бъде проведено от избрания подизпълнител по проекта. След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
•Участници - 80 човека, разпределени в 12 групи;
•Продължителност на обучението: 60 часа общо;
На успешно преминалите обучението, след полагане на изпит, ще бъдат издадени сертификати.
Очаквани резултати: 80 заети във фирмата лица ще придобият знания по информационни и комуникационни технологии, в съответствие с нуждите на фирмата.
Дейност 4: Провеждане на обучения
4.7. Обучение за придобиване на ключови компетенции за управление на бизнес процеси и бизнес анализ
Обучението ще бъде проведено от избрания подизпълнител по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
•Участници - 20 човека, разпределени в 3 групи;
•Продължителност на обучението: 60 часа общо;
На успешно преминалите обучението, след полагане на изпит, ще бъдат издадени сертификати.
Очаквани резултати: 20 заети във фирмата лица ще придобият знания по ключови компетенции за пазара на труда, в съответствие с нуждите на фирмата.
Дейност 4: Провеждане на обучения
4.8. Обучение за придобиване на ключови компетенции за търговски умения при продажбата на застрахователни продукти
Обучението ще бъде проведено от избрания подизпълнител по проекта.След приключване на обучението, ще бъде проведен изпит в съответствие с изискванията на обучителната програма.
•Участници - 128 човека, разпределени в 10 групи;
•Продължителност на обучението: 60 часа общо;
На успешно преминалите обучението, след полагане на изпит, ще бъдат издадени сертификати.
Очаквани резултати: 128 заети във фирмата лица ще придобият знания по ключови компетенции за пазара на труда, в съответствие с нуждите на фирмата.
Дейност 5 Информационна кампания за популяризиране целите, дейностите и резултати по проекта В рамките на тази дейност се предвижда:
5.1 Провеждане на информационна среща във връзка със стартиране на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. Срещата ще бъде проведена в сградата на фирмата и на нея ще бъдат поканените представители на местната и държавната власт, обучаващи институции и социални партньори. Формат на срещата – 1/2 ден, брой участници ~ 50;
5.2 Изготвяне, отпечатване и разпространение на информационна брошура за популяризиране постигнатите резултати и за финансовия принос на ЕСФ за изпълнението на проекта - тираж 1000 броя. Брошурата ще се разпространява сред органите на местната и държавната власт, социалните партньори, както и сред други МСП от цялата страна.
5.3 Предоставяне на информация на интернет страницата на ВО (www.bulins.com) за напредъка в изпълнението на проекта и за постигнатите резултати;
5.4 Изготвяне на 2 информационни табели с информация за проекта.
Очаквани резултати: Популяризиран приноса на финансиращите институции за постигане целите и очакваните резултати по проекта; популяризиране добрите практики създадени в рамките на проекта за постигане целите на проекта.
Дейност 6.Управление, наблюдение, контрол, отчетност и изпълнение на заложените дейности Управление, наблюдение, контрол, отчетност и изпълнение на заложените дейности
|