Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.02-0269-C0001
Номер на проект: ESF-2102-06-11006
Наименование: "Обучението на заетите в "ДАМЯНА" ЕООД - фактор за повишаване на адаптивността, производителността на труда и мотивацията на производствения процес"
Бенефициент: "ДИМЯНА" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 24.11.2009
Начална дата: 16.12.2009
Дата на приключване: 23.12.2010
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Провеждане на професионално обучение по професията "Оператор на компютър"
Дейности: Подготовка на дейност 1 Стартиране на проекта.
Изпълнение на дейност 1 Стартиране на проекта. Среща на екипа на проекта, на която ще присъства и представител на партньорската обучителна организация. Подписване на граждански договори с екипа на проекта. Сформиране на екип за управление на проекта, екипно обучение и тренинг за регионална комуникация на екипа. 1.2.Сформиране на преподавателския екип. Среща подписване на договори. Провеждане на инструктаж за съвместна работа с екипа за управление на проекта. 1.3. Работен Семинар на екипа /управление и преподаватели/ за изработване и разясняване на методическите указания в отделните направления на работа, като преподавателска, организационна, комуникационна и счетоводна дейности за всички участници в проекта.
Подготовка на дейност 2 Сформиране на обучителни групи.
Изпълнение на дейност 2 Сформиране на обучителни групи. Сформиране на седем обучителни групи и изготвяне на подробен план-график за всяка отделна група по месеци за провежданото обучение,практика и полагане на изпит. Разпределяне на обучаемите по групи от 15 човека. Определяне на отговорник на всяка една група. Представяне на обучителната програма и преподавателите пред участниците. Уточняване възможностите за провеждане на обученията за определени групи и форми на занятия в различните градове от тези на местоживеенето на работниците/Пловдив, София, Кюстендил/
Изпълнение на дейност 3 Представяне на отчет за месец първи Представяне на отчет за месец първи за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Подготовка на дейност 4 Изготвяне на подробен план-график за всяка отделна група по месеци.
Изпълнение на дейност 4 Изготвяне на подробен план-график за всяка отделна група по месеци. . Среща на екипа на проекта с преподавателите. Закупуване на предвидените материали за първи етап от провежданите обучения. Подготовка на помещенията за целите на обучението. Подписване на граждански договори с преподавателите.
Подготовка на дейност 5 Изработване на табели по проекта.
Изпълнение на дейност 5 Изработване на табели по проекта. Представяне на проект за триве информационни табели, съгласно изискванията за визуализация на проекта. След одобрението му табелите ще бъдат изработени и поставени на видни места в производствената база на предприятието.
Подготовка на дейност 6 Публикация на материал в местната преса.
Изпълнение на дейност 6 Публикация на материал в местната преса. Изготвяне на публикация за популяризиране на проекта, поместена в местната преса.
Дейност 7 Представяне на отчет за месец втори Представяне на отчет за месец втори за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Подготовка на Дейност 8. Провеждане на професионалното обучение
Изпълнение на Дейност 8. Провеждане на професионалното обучение Провеждане на професионалното обучение според предварително изготвения план-график на обособените седем групи. Обучението включва 100 часа теория и 200 часа практика – общо 300 часа. Обучението се състои от четири основни модула: – Обща задължителна професионална подготовка - информатика с с продължителност 100 часа, от които 45 часа теория и 55 часа практика. – Отраслова задължителна професионална подготовка – текстообработка е с продължителност 140 часа, от които 35 часа теория и 105 часа практика. – Специфична за професията и специалността задължителна професионална подготовка – електронни таблици. База данни е с продължителност 60 часа, от които 20 часа теория и 40 часа практика.
Дейност 9. Представяне на отчет за месец трети Представяне на отчет за месец трети за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Дейност 10. Представяне на отчет за месец четвърти Представяне на отчет за месец четвърти за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Дейност 11. Представяне на отчет за месец пети Представяне на отчет за месец пети за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Дейност 12. Представяне на отчет за месец шести Представяне на отчет за месец шести за извършените през месеца дейности и изразходваните средства
Дейност 13. Представяне на отчет за месец седми Представяне на отчет за месец седми за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Дейност 14. Представяне на отчет за месец осми Представяне на отчет за месец осми за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Дейност 15. Представяне на отчет за месец девети Представяне на отчет за месец девети за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Дейност 16. Представяне на отчет за месец десети Представяне на отчет за месец десети за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Подготовка на дейност 17. Провеждане на държавен изпит по теория и практика на професията
Изпълнение на дейност 17. Провеждане на държавен изпит по теория и практика на професията Провеждане на държавен изпит по теория и практика на професията. На успешно завършилите професионалното обучение се издава Свидетелство за професионална квалификация.
Дейност 18. Представяне на отчет за месец единадесети Представяне на отчет за месец единадесети за извършените през месеца дейности и изразходваните средства.
Подготовка на Дейност 19. Изготвяне на публикация в местната преса
Изпълнение на Дейност 19. Изготвяне на публикация в местната преса Изготвяне на публикация в местната преса за популяризиране резултатите от проекта.
Подготовка на дейност 20. Представяне на окончателен финансов и технически отчет
Изпълнение на Дейност 20. Представяне на окончателен финансов и технически отчет Представяне на окончателен финансов и технически отчет за извършените дейности по реализацията на проекта.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 80 057 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 16 011 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 - 16 011 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 13 610 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 - 13 610 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 2 402 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 - 2 402 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 20 340 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз