Дейности:
|
Организация и управление на дейността по проекта 1.1.Организиране на екипа и сключване на съответните договори с персонала.
1.2.За доброто и навременно изпълнение на проекта ще се разпределят дейностите и задчите межди членовете на екипа и ще се изготвят ежемесечни план - графици.
1.3.Изграждането на система за съхранение и система за комуникация ще гарантира ефективната работа, мониторинга и контрола на проекта.
1.4. Непрекъсната мобилна и електронна комуникация между членовете на екипа и предвидените обучители, лектори и лицата от целевите групи.
1.5. Текущо обработване и поддръжка на проектната документация
1.6. Текущо осчетоводяване на извършените разходи
1.7.Издотвяне на технически и финансови доклади. Подбор на лицата от целевите групи Да се подберат най – подходящите лица от целевите групи с интерес за участие в обучение и последваща работа, които ще бъдат включени в проекта.
Да се регламентират взаимоотношенията с обучители, консултанти и дртуги и изготви работен график.
Да се сключат договори с тях.
2.1.Водещата организация с помоща на консултант човешки ресурси извършва подбор по съгласувана процедура. За целта се предвиждат командировачни разходи за наетия консултант.
2.2.Сключване на договори с обучители и лектори и изготвяне на работен график. Предвиждат се и командировачни разходи за част от лекторите.
2.3.Наемане на зала за провеждане на въвеждаща информационна конференция, като целта е да се даде максимална публичност на проекта и привличането на максимален брой хора готови да се включат и да подпоногнат осъществяването на целите на проекта. Професионално обучение за създаване на базови трудови и социални умения. 3.1. Проучване на пазара и закупуването на специализирани софтуери свързани с дейността на СП
3.2. Проучване на пазара и закупуване на преносим компюрът необходим за провеждането на обученията свързани с дейността на СП
3.3. Сформиране на 2 групи от по 10 човека и изготвянето на граафици за посещение на провежданите теоретични и практични занимания свързани с дейността на СП
3.4. Провеждането на ежедневни лекции и практични занимания на лицата от целевите групи със посочените специалисти в дейност 2 от проекта
3.5.Задълбочено запознаване на лицата от целевите групи включени в проекта със специализирания софтуер свързан с дейността на СП Организация и дейност на СП за ремонт, поддръжка и модификация на автомобили за хора с увреждания 4.1 Подготовка на наетото помещение за стартиране на дейността на СП
4.2. Проучване на пазара и закупуване на необходимото оборудване за стартиране на заложената дейност в проектното предложение на СП
4.3. Закупуване на личен комплект инструменти за индивидуално ползване от всяко лице от целевата група, необходими за провеждането на практичните занимания по време на обучението свързано със специфичната дейност на СП, което ще ги научи на чувство за отговорност за опазване на личните вещи. Всеки индивидуален комплект с инструменти ще бъде надписан като в сличай на загуба на определен инструмент лицето носи отговорност за него.
4.4 Закупуване на помощни материали като химикалки, тетрадки и моливи, лични предпазни средства за всяко лице от целевата група, в това число и на лично работно облекло – по 2 комплекта зимен и летен
4.5 Сключване на договор със служба по трудова медецина.
4.6. Изготвяне на уеб сайт на СП за ремонт, поддръжка и модификация на автомобили за хора с увреждания, които да популяризира дейността заложена в провктното предложение и за по лесно достигане до хората от целевата група към която ще се възползват от предоставената социална услуга. Предвижда се в сайта да има он-лайн информация за етапа на който се намира оставеният автомобил за ремонт или модификация и възможност за получаване на SMS от клиента когато автомобила е готов.
4.7. Осъществяване на дейността на социалното предприятие – работа и обучение на лицата от целевите групи в реална трудова среда. Цялостно и индивидуално съветване по всички въпроси, свързани с достъпността 5.1.Предвижда се индивидуален подход към проблема на всеки един човек и съответно на автомобила му. Монтиране на платформи, за качване на колички, монтаж на механична газ – спирачка, която позволява подаване на газ чрез дърпане на уреда на зад, спирачка чрез натискане на уреда на пред, електронна спирачка - газ серво система и др. специфични приспособления според конкретната необходимост.
5.2. Провеждане на семинар с лектор специалист в областта на новите технолигии за преспособяване на автомобили за специфичните нужди на хората с увреждания
5.3. Провеждане на курсове за убочение свързани с ползването и управлението на модифицирани автомобили Дейностти по информиране и публичност 6.1. Изготвяне на информационно табло за офиса на проекта
6.2. Изготвяне на интернет страница за публикуване на информация за същността и развитието на проекта. Интернет страницата ще даде възможност на лицата с увреждания да бъдат информирани за възможността, която им предоставя социалното предприятие.
6.3. Публикации в местни медии
6.4. Организиране на 2 пресконференции за презентиране на проекта
6.5. Изработка на информационни материали /брошури/ за проекта
Организиране и провеждане на кампания за информиране и публичност съгласно Коригендума на Регламент на Комиста (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г и Комуникационната стратегия и план на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, с което ще се стимулира повишаване на информираността и мотивираността на обществото и целевите групи и гарантира прозрачността на изпълнение на финансираните дейности.
Маркетинг на СП Маркетингът на СП ще включва цялостна концепция за разработка на нова услуга, която целенасочено се предлага на целевите групи и същевременно излиза на пазара на услуги с цел заемане на пазарна ниша и стопанска устойчивост. Изходната стратегия на СП ще гарантита възможности за самофинансиране и генериране на добавена стойност със социално измерение за уязвими групи.
7.1. Изготвяне на задание и наемане на консултант предоставящ услуги свързани с проучване на пазара на приспособления за хора с увреждания
7.2. Подготовка за провеждане на анкетно проучване / разработване на анкетна карта, проучваща потребностите от идентифицираната услуга и очакванията за нейната цена, обхват и други характеристики/
7.3. Провеждане на анкетно проучване сред 400 лица
7.4. Изготвяне на актуален качествен анализ на потребностите и очакванията по отношение на услугата.
7.5. Разработване на маркетингова стратегия за развитието на СП
|