Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.02-0184-C0001
Номер на проект: ESF-2102-01-11011
Наименование: Проект за повишаване на трудовата ефективност посредством придобиване професионална квалификация в компютърни знания и умения.
Бенефициент: ЛЕКООМ АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 01.07.2009
Начална дата: 17.07.2009
Дата на приключване: 17.07.2010
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: • Да допринесе за повишаване на икономическата активност и трудовия потенциал на населението в страната чрез инвестиране в човешкия капитал и обучениe през целия живот; • Трансфер и приложение на прогресивни технологии и създаване на ново знание в съответствие с целите на Лисабонската стратегия; • Да допринесе за повишаване на адаптивността и конкурентоспособността на заетите лица чрез насърчаване на обучението през целия живот; • Разширяване на възможносите за устойчива заетост чрез инвестиране в икономика, основана на знанието • Повишаване на производителността, ефективността и конкурентноспособността на фирмата.
Дейности: Дейност 1. Организация и управление на проекта През първия месец е предвидено да бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от ръководител и координатор на проекта. Ще бъдат подготвени длъжностни характеристики. С членовете на екипа ще бъдат сключени договори. Организацията и управлението са хоризонтални дейности по проекта, които започват с Избор на организация, която ще проведе обучението: Провежда се процедура за определяне на изпълнител от страна на бенефициента на договорената безвъзмездна финансова помощ Организацията и управлението на проекта се ръководят от Водещата организация Координацията и управлението на обучителния процес се извършва от Подизпълнител. Всички (ВО и подизпълнител) участват активно в изготвянето на междинните и окончателни отчети по проекта. Организацията и управлението се изразяват още в: • Координация на процеса на наблюдение и контрол; • Координация на процеса на оценка на резултатите и постигането на целите на проекта; • Изготвяне междинни и заключителен описателни и финансови доклади; • Координация на процеса на визуализация на проекта; • Координация на обучителния процес – лекции, упражнения, изпити, удостоверения;
Дейност 2. Избор на обучителна организация - процедура за определяне на изпълнител на договорената безвъзмездна финансова помощ - ПМС 55/ 12.03.2007 г. Сформираният екип по проекта ще организира и проведе процедури по определяне на изпълнител от страна на бенефициента на договорената безвъзмездна финансова помощ - ПМС 55/ 12.03.2007 г: за избор на подизпълнител като обучаваща организация, която ще проведе обученията Сътрудник малък и среден бизнес и Оператор на компютър за заетите лица във фирма «ЛЕКООМ» АД. Дейността е заложена да се изпълни през първия и втория месец. В плана за действие е предвидено през първите два месеца да се подготви и проведе тръжната процедура. Провеждането на тръжна процедура за избор на подизпълнител се състои от следните етапи: • Изготвяне на документация за провеждане на тръжна процедура и сформиране на оценителна комисия • Изпращането на изготвените документи, заедно с автобиографиите на оценители на Договарящия орган, за одобрение при необходимост • Набиране на предложения от потенциалните участници в процедурата • Оценка на постъпилите предложения и изготвяне на протокол от дейността на комисията и изпращането на цялата документация за одобрение от Договарящия орган • Сключване на договор с подизпълнителя спечелил търга. В резултат на изпълнение на дейността ще са налице: • Подписан договор с обучителна организация за доставка на услуга; • Подписан договор за доставка на консумативи и материали за обученията;
Дейност 4 Подбор на бенефициенти и сформиране на групите за обучение Ефективният разбор на бенефициенти за включване в дейностите по проекта играе решаваща роля при постигане на заложените цели. Обучаемите ще бъдат разпределени по учебни групи на база предварително попълнени входящи тестове. В подготовката на дейността ще вземат участие Кандидата и избраният подизпълнител. Персоналът във фирмата - 35 души, ще бъде включен в дейностите по проекта, разделени на учебни групи според нивото им на компетентност, както следва. • I-ва група – състои се от 20 служители, които са на ниво начинаещи по отношение на компютърните си умения; • II-ра група – състои се от 3 служители, които са на средно ниво по отношение на компютърните си умения • III-та група – състои се от 12 служители, които са на средно ниво по отношение на компютърните си умения и ще бъдат обучвани за работа с релационни база данни
Дейност 5 Провеждане на обучения “Сътрудник малък и среден бизнес” и “Текстообработавне” Основните дейности за изпълнение на поставените цели се реализират чрез провеждането на 18 обучителни модула, разпределени в двете професионални обучения “Сътрудник малък и среден бизнес” и “Оператор на компютър”. Всяка група посещава общо по 6 обучителни модула, които са с продължителност общо 45 дни за всяка група. Провеждането им е съобразено с натовареността на служителите, всеки модул е с продължителност по 8 уч. часа на ден, общо 360 учебни часа за всяка група, респективно за всеки обучаем.
Дейност 6 Отчитане на дейностите, контрол и вътрешен мониторинг Предвиждат се процедури за регулярна реализация на вътрешен контрол и контрол върху напредъка на проекта. Екипът ще реализира ежемесечни оперативни срещи за проследяване точното изпълнение на дейностите по проекта. В рамките на подготвителната среща ще се изготви схема за наблюдение на показателите за напредък и стандартни документи за месечни отчети на всеки член на екипа. При възникване на проблеми или отклонение на дейностите от предвиденото по проекта, екипа ще взема управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. Проектът предвижда, също така, процедури за регулярна вътрешна оценка на работата с целевата група в два основни аспекта – директна оценка от бенефициентите и наблюдение върху изпълнението на проекта. • Ще бъде разработен подробен план на дейностите с отговорници и срокове; • Ще бъдат съставени програми за обученията и протокол за присъствалите по време на курсовете;
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 31 950 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 дял на лицата, придобили или повишили степента си на професионална квалификация
Индикатор 3 Дял на служителите, успешно завършили обучение


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз