ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.04-0007-C0001
Номер на проект:
BG051PО001/5.2/D02/0087
Наименование:
Предоставяне на услугата “Домашен помощник” за възрастни хора от община Кърджали
Бенефициент:
СДРУЖЕНИЕ "ЦЕНТЪР ЗА РАЗВИТИЕ"-ГР. КЪРДЖАЛИ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
25.03.2009
Начална дата:
30.06.2009
Дата на приключване:
30.06.2010
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Кърджали                    Кърджали
Описание
Описание на проекта:
Целта е да се подобрят условията на живот и самостоятелността на възрастните хора над 65 годишна възраст от община Кърджали чрез предоставянето на услугата домашен помощник; да се предоставят възможности за включване в обществения живот и поддържане социални контакти. Да се насочи вниманието на обществеността към проблемите и потребностите на възрастните хора и да се развие доброто взаимодействие на НПО с държавните институции на местно ниво за по-ефективни действия за справяне с проблемите на възрастните
Дейности:
Дейност 1: Медийно-информационна кампания В началния етап на изпълнение на проекта ще бъдат подготвени информационни материали, които ще бъдат разпространявани при изпълнение на заложените по проекта дейности. - Информационна брошура – ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проекта. Информационната брошура ще бъде издадена в тираж 4000 броя, формат ½ А4, пълноцветен печат. - Рекламни табели – 2 броя, 0.3 х 0.5м, PVC фолио. Табелите ще съдържат информация за финансиращата организация и организацията изпълнител на проекта. - По време на изпълнение на проекта ще бъдат проведени две пресконференции в Кърджали – една в началото и една в края на проекта. По време на пресконференциите на медиите ще бъде представен проекта, предстоящите дейности и очаквани резултати. Представителите на местните медии ще бъдат регулярно канени на срещите и събитията планирани по проекта.
Дейност 2: Подбор на потребители на услугата “Домашен помощник” По данните на общината за посочената целева група, ще се изготви списък за възможните потребители като се спазят принципите за равнопоставеност между пол, възраст и етническа принадлежност.
Дейност 3: Подбор на лицата, които ще предоставят услугата “Домашен помощник” 1. Разглеждане на подадените от кандидатите молби; 2. Провеждане на индивидуално събеседване с кандидатите; 3. Окончателен избор на доставчиците на услугата; Крайният избор на доставчиците на услугата ще зависи от: опита на кандидатите, желанието и потенциала да предоставят конкретната социална услуга.
Дейност 4: Сключване на договори с потребителите за предоставяне на услугата “Домашен помощник” и разясняване на правата и отговорностите им С тази дейност се договорят условията, правата и задълженията, както на потребителите на услугата, така и на ползвателите на същата.
Дейност 5: Предоставяне на услугата ”Домашен помощник” Предоставяне на услуги в домашни условия, свързани с организирането на бита и поддържане с хигиената на дома на лицата от целевата група.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
114 975 BGN
Общ бюджет:
104 154 BGN
БФП:
104 154 BGN
Общо изплатени средства:
95 177 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
104 154
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
22 995 BGN
2010
72 182 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
95 177 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
88 531
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
19 546 BGN
2010
61 355 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
80 901 BGN
В т.ч. Национално финансиране
15 623
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
3 449 BGN
2010
10 827 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
14 277 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Увеличен брой лица, обслужвани в семейна среда
Индикатор 2
Брой лица, започнали работа след осигуряване на грижа в семейна среда за техни деца и близки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз