| 
                    Дейности:
                 | 
                
                    Дейност 1. Организация и управление на проекта  С оглед успешното изпълнение на настоящата проектна идея непосредствено след подписването на  договора с Управляващия орган и влизането му в сила ще бъде назначен екип за изпълнение на проекта, който ще включва следните членове:
	Ръководител на проекта
	Координатор на проекта
	Финансист на проекта и
	Експерт логистика
Екипът на проекта ще е отговорен за успешната реализация на дейностите по проекта в договорените срокове, постигане на заложените цели и отчитането му. Екипът ще е отговорен за отчитане на проекта в различни етапи от реализирането му, както и да поддържа и съхранява необходимата документация съгласно изискванията.
В тази връзка ясно ще бъдат разпределени отговорностите между членовете и конкретните задачи на всеки един от членовете. За гарантиране постигането на така поставените цели ще бъдат провеждани регулярни срещи  във връзка с  реализирането на дейностите по проекта, обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и контрол върху  изпълнението на задачите и отчитане на резултатите. 
 Дейност 3. Обучение на тема: Работа в екип, единство и ефективност на екипа с оглед постигането на общите цели Обучението по „Работа в екип, единство и ефективност на екипа с оглед постигането на общите цели” е 3 - дневно и ще бъде възложено на външен изпълнител и ще обхване общо 8 служителя от общинска администрация, от тях:
	От Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване” - 2 служителя;
	От  Дирекция „Общинска собственост” – 2 служителя;
	От дирекция „Устройство на територията” – 2 служителя
	Дирекция „Финансово-стопанска дейност” – 2 служителя; 
Темата на обучението е продиктувана от необходимостта от  подобряване на координацията между отделните дирекции  и служители и е насочено към дефиниране и справяне с проблеми, свързани с работата между отделните звена на администрацията, и вътре в тях. Ще се създадат умения за работа заедно и в екип. 
 Дейност 7. Осигуряване на информация и публичност на проекта В началото проектът ще бъде представен официално пред местните медии на пресконференция с участието на екипа по проекта, представители на общинска администрация и кмета на общината.  Ще бъдат разяснени целите, задачите и дейностите, включени в проекта, както и очакваните резултати. 
В рамките на проекта се предвижда изготвянето и отпечатването на следните информационни материали:
	Банер – 2 бр.;
	Брошури – общо 200 бр., представящи проекта;
	информационна табела по проекта- 1 бр., която ще се постави на видно място в сградата на общината;
	комплект рекламни материали – 84 бр.
За по-широко информиране на обществеността се предвиждат и други информационни подходи като: 
	публикации в местни вестници;
	периодично публикуване на материали на Интернет страницата на общината за представяне на проекта и напредъка по него. 
При приключването на дейностите по проекта ще се организира заключителна пресконференция, на която ще бъдат поканени всички участници в него, общинска администрация, медии. Ръководителят на проекта ще представи резултатите от проекта с мултимедийна презентация. 
 Дейност 5. Обучение на тема: Национално и Eвропейско законодателство свързано с опазване на околната среда Обучението по Национално  и Eвропейско законодателство свързано с опазване на околната среда е 3-дневно и през него ще преминат 11 общински служители на общината, както следва: 
	1 служител на отдел “Екология” 
	10 служители на отдел “Екополиция”
Целта на обучението е общинските служители да придобият специфични знания по европейско законодателство свързано с опазване на околната среда. 
 Дейност 6. Обучения, проведени в Института по публична администрация Обученията организирани от Института по публична администрация са 5 на брой, ще бъдат обучени общо 34 служители на общината, както следва:
1.	Прилагане на закона за защита на личните данни (ПП–8)  – 5 служители (форма на обучение – семинар);.
2.	Прилагане на Закона за достъп до обществена информация  (ОПА–5)   – 7 служители (форма на 
3.	Методи за определяне на размерите на местните такси (ДУО–5)  – 7 служители (форма на обучение – курс);.
4.	Надзор и законност върху дейността и актовете на общинската администрация (ДУО–7)   – 5 служители (форма на обучение – курс);.
5.	Електронни таблици  MS EXCEL (надграждащ)  (ИТО–3) – 10 служители (форма на обучение – курс);.
 
 Дейност 4. Обучение на тема: Административно-правни познания на служителите на отдел “Екополиция” към Община Гоце Делчев. Обучението по Административно-правни познания е 3-дневно и е предназначено за служителите от:
Дирекция „Административно и правно обслужване на граждани:
Специалисти „Охрана на селскостопанско имущество и продукция и защита на екологията”-10 екополицаи
Секретар на Местната комисия за БППМНП-1 бр;
Дирекция „Общинска собственост”:
Специалист „Екология”- 1 бр.;
Дирекция „Финансово стопанска”:
Специалист „Защита на потребителя”- 1 бр.
Дирекция „Устройство на територията”
Специалист „Контрол на строителството” 2 бр.;
Специалист „Устройство на територията” – 1 бр;
Извън дирекциите:
Специалист „Безопасност на движението и контрол”- 1 бр.
Целта на обучението е да повишаване знанията и уменията на служителите във връзка с контрол по изпълнение на Наредба №1 за осигуряване на обществения ред, поддържане на чистотата, опазване на околната среда и защита на имуществото на територията на община Гоце Делчев, както и други законови и подзаконови актове . 
 Дейност 2. Обучение на тема:  Тълкуване и прилагане на приложимото законодателство в местното самоуправление Обучение по съответното приложимо законодателство ще преминат общо 14 човека, които включват: Кмета на общината, 2-ма заместник кметове, кметове на кметства – 8 бр., 2 кметски наместници и 1 секретар на общината. Обучението e 3-дневно и ще засегне темите:
	Обучение по Закона за местното самоуправление и местната администрация;
	Обучение по Закона за устройство на територията;
	Обучения по Закона за общинските бюджети;
	Обучение по Закона за гражданската регистрация;
	Обучение по Закона за опазване на селскостопанското имущество;
	Обучение по Закона за нотариусите и нотариалната дейност;
	Обучение относно задълженията на кметовете и кметските наместници по призоваването съгласно ГПК, НПК и ДПК.
	Връзка с медиите и възможност за участие на гражданите в процеса на вземане на решения на местно ниво.
Обучението е предвидено за провеждане от външен изпълнител. То цели участниците да придобият познания относно нормативната регламентация на техните права и задължения, да дискутират определени въпроси от практиката и да споделят опита, който имат при решаването на конкретни  казуси. 
	Ще обърне внимание на проблемите , които се изправят за решаване пред местните власти. 
	Ще ги запознае с европейските принципи за добро управление, с цел пълноценно ангажиране потенциала на местната общност. 
	Ще ги запознае с насоките и начините за непрекъснато надграждане на принципа „ местните власти по близо до гражданите”. 
	Ще ги запознае с Европейските демократични правни системи за прилагането на принципите и нормите на местното самоуправление. 
                 |