Дейности:
|
1.Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Закупуване на оборудване за магазина включващо:
Касов модул
Персонален компютър
Баркод четец
Касов апарат
Електронна везна
Минусова хладилна витрина
Плюсова хладилна витрина
Крайстенни стелажи
Стелажи островни
Климатик
Целта е чрез закупуване на изброеното оборудване да се осигурят необходимите условия за извършване на търговската дейност на фирмата. То е съобразено с изскванията на нормативните документи за извършване на продажба на дребно на хранителни и промишлени стоки от масов тип., както и с площа на търговския обект.
При избора на оборудването ще се съблюдават критериите за постигане на енергийна ефективност, чрез закупууване на оборудване клас „А” – техническите характеристики са посочени в техническата спецификация – Приложение Б4.
Закупуването ще се извърши с 3 оферти за избор на изпълнител по реда на действащата нормативна уредба.
Закупуването на оборудването е по правилата на ЕФРР /случаи на кръстосано финансиране/ и е необходимо за да помогне на предприятието да стартира дейността си. 2.Първоначално закупуване на материали Закупуване на основни групи хранителни стоки, кафе и напитки. Предвижда се да се закупят хранителни стоки от основни групи – млечни продукти, колбаси, захарни изделия , кафе, варива,хляб, консерви, , алкохол и безалкохолни напитки,. Тяхният вид, асортимент, количество , единична цена и обща сума са посочени в приложения опис – Приложение А 3.1. Основно се акцентира на стоки за ежедневна консумация, както и на проучените потребности и очаквания на живеещите в региона на обекта. Количеството съответства на средно приети норми за зареждане на магазин с търговска площ от 60 кв.м. Покупката на стоки ще се извърши от складовете на едро в гр. Пазарджик и от дистрибутори. Ще се търсят възможно най-ниските пазарни цени на едро, за да може да се работи с по-конкурентни цени на краен потребител. Ще се съберат 3 оферти, съгл. изискванията на действащата законова нормативна уредба. 3.Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за 3 месеца Сключване и регистрация на трудовия договор в НАП.
Създаване на трудово досие за наетия работник.
Сключване на договор с служба за трудова медицина.
Създаване на организация за провеждане на първоначален инструктаж, водене на форма 76 за присъствие и отсъствия от работното място, ведомости, осигуряване и т.н.
Самонаетото лице е едноличен търговец и той ще внася авансово осигуровки върху мималния оситурителен доход за самосигуряващите се лица. 4.Осигуряване на визуална идентификация на получената безвъзмездна финансова помощ Предприемат се действия за постигане на визуална идентификация на получената безвъзмездната финансова помощ . За целта ще се възложи изработването на информационна табела в съответствието с образеца на Агенцията по заетостта , също така ще се поръчат стикери за закупеното оборудване и рекламни листовки /банери/. По този начин ще се осигури популяризиране националната политика и подкрепата на ЕС за насърчаване на предприемачеството, като път за личен просперитет и принос за развитието на икономиката.
Дейността ще се осъществи съгласно приложение З към насоките за кандидатстване и приложимите правила за информиране и публичност на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия от 08.12.2006 г. 5.Изготвяне на стратегия и стартиране на дейността собственото предприятие Изготвяне на стратегия, с която да се формулират целите, визията и мисията на предприемача. Да му се предложи цялостна фирмена стратегия за налагане на пазара , справяне с конкуренцията, работата с институциите, персонала, медиите, както и изграждане на фирмена култура. икономиката.
Дейността ще подпомогне и насърчи предприемачите, ще им даде допълнителни знания и механизми за справяне с конкуренцията, с изискванията на законодателството и пазара.
|