Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-2051-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-11050
Наименование: Развиване на самостоятелна стопанска дейност от фирма “МЕМОМЕ” ЕООД
Бенефициент: "МЕМОМЕ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 12.05.2014
Дата на приключване: 01.09.2014
Статус: Прекратен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Целта на настоящия проект е развиване на самостоятелна стопанска дейност от стартиращата фирма “МЕМОМЕ” ЕООД. Тя е създадена след проведени консултации по програма „Насърчаване стартирането на проекти за развиване на самостоятелна стопанска дейност” - Компонент I, насочена към регистрирани безработни лица. Едни от общите цели, които ще бъдат постигнати са осигуряване на по-висока заетост, доходи , социална интеграция, както и възможност за качествено образование и учене през целия живот Конкретната цел на проекта е да бъдат подпомогнати безработни лица при стартиране на самостоятелна стопанска дейност. Безработното лице, регистрирало предприятие и стартирало дейност, ще получи малки грантове за осигуряване на първоначален стартов капитал за развитие на основната дейност на фирмата. Целта е подпомагане в началото на дейността, което да позволи стартиране и стаблизиране на предприятието. При успешно развитие се очаква положителните ефекти и поставените цели за изпълнение да се
Дейности: Дейност 1: Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) "Информационната табела ще бъде поставена на подходящо място в помещението, в което ще се извършва дейността на предприятието; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване; Изработените табела и стикери ще допринесат за публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ЕС и ЕСФ"
Дейност 2: Наемане на търговско помещение, в което ще се извършва дейността на предприятието Наетото помещение ще се използва за офис на фирмата, необходимо за новонаетия персонал (и ръководител на проекта), както и за осъществяване дейността на предприятието.
Дейност 3: Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Предвиденото за закупуване оборудване е необходимо за осъществяване дейността на новосъздаденото предприятие, както и за създаването на среда за работа
Дейност 4: Първоначално закупуване на материали и консумативи За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Предвидените за закупуване материали са канцеларски, които са необходими на персонала за работния процес. Предвиждаме тези продукти да бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта. Консумативите и материалите са необходими за комуникация, обмен на информация, представяне и презентиране на продуктите пред клиентите
Дейност 5: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице за не повече от 3 месеца "Ще бъде разкрито едно работно място: Инженер, софтуерен разработчик – 1 работно място. Изисквания към лицето: висше образование в областта на ИТ или опит в разработването софтуер "
Дейност 6: Разходи за амортизация Разходи за амортизация на оборудване - компютър на фирмата, който не е закупено по проекта
Дейност 7: Други преки разходи,пряко свързани с изпълнението на допустимите дейности по проекта " Различни необходими преки разходи, пряко свързани с изпълнението на допустимите дейности по проекта, които включват: Банкови такси. Разходи за разрешителни, лицензии и други такси, свързани със стартиране дейността на предприятието: Такси хостинг услуга – част от необходимите неща за създаване на продуктите и услугите, част от проекта Домейн – закупуване – закупуване с цел (разработване и) препродажба на домейни , като част от създаваните продукти и услуги по проекта реселър акаунт в суперхостинг – препродажба на услуги , като част от дейностите по проекта рекламна кампания в интернет – реклама на продуктите – рекламни такси телефонна сметка на ръководителя на проекта за дейността на бизнеса по проекта "
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 11 464 BGN
Общ бюджет: 0 BGN
БФП: 0 BGN
Общо изплатени средства: 0 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране 0 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз