Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.02-0167-C0001
Номер на проект: ESF-2102-18-11001
Наименование: Равни възможности за професионална квалификация на заетите лица от четири строителни фирми на гр. Самоков
Бенефициент: "Булрекс 007" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 29.12.2008
Начална дата: 21.01.2009
Дата на приключване: 21.01.2010
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София област
                    Самоков
Описание
Описание на проекта: Повишаване на конкурентноспособността, производителността и адаптивността към съвременните пазарни изисквания на човешкия капитал на “Булрекс 007” ООД, „Стройкомерс-2001” ООД, „Никсо Билд” ООД и ЕТ „АЗИМ Александър Върбанов”, чрез обучения и развитие на човешкия капитал. Повишаване квалификацията на работниците и придобиване на ключови компетенции в областите за за управленчески и личностни умения
Дейности: Дейност 1: Подготовка на проекта Изготвяне и сключване на договори с управленския и административен персонал на проекта. Програмата се съгласува м/у ВО и партньорите, по одобрената от страните методика и в съответствие с нуждите от обучение на целевите групи.
Дейност 2: Организация и провеждане на търг за избор на обучаваща организация. Изборът ще бъде направен при спазване на Закона за обществените поръчки и условията на ПМС 55/12.03.07 за определяне на изпълнител, свързаните нормативни актове, правилата на ЕСФ за възлагане и етичните норми.
Дейност 3: Подготовка и организация на обученията В рамките на тази дейност се сключват договори с преподавателите и се уточнява механизма на отчитане на работата им и заплащане на техните възнаграждения. Изготвя се окончателния списък на целевите групи по видовете обучения. Изготвените подробни учебни програми, съобразени с всички изисквания за придобиване на заявените конкретни знания и умения се предоставят на всеки участник в обучението.
Дейност 4: Провеждане на обучение за придобиване, разширяване на знанията и развитие на ключови компетенции. Обучението е организирано в шест самостоятелни курса, а именно: 1. Инициативност и предприемачество (курс: Управление на стреса и времето) – 60 уч. часа 2. Обществени и граждански компетентности (курс: Управление на конфликти) – 60 уч. часа Обучението е организирано в 2 групи от 27 човека от управленски и административен персонал, обучавани по компетентност „Управление на стреса и времето” и 4 групи от работническия състав, обучавани по компетентност „Управление на конфликта” Общата продължителност на обучението по ключови компетенции е 360 уч. часа (6 групи по 60 уч. часа). Предвижда се обучението да бъде проведено по 4 уч. часа на ден, т.е. 15 дни за всяко отделно обучение.
Дейност 5: Провеждане на обучение за придобиване на знания по Специалност „Индустрия” за административния и управленски състав. Обучението е организирано в един курс, в който курсистите ще усвоят основните теоретични и практически знания в областта на стопанското управление и индустрията. Продължителността на обучението ще бъде 50 дни (300 уч. часа / 6 часа на ден) разположени в шест месеца. В това обучение са включени 20 заети лица от административния и управленски състав.
Дейност 6: Провеждане на обучение за придобиване на знания по Специалност „Текстообработка” Обучението е организирано в един курс, с включени модули за работа със специализирани софтуерни продукти за управление на персонала и организация и управление на складовото стопанство и производствените процеси. Продължителността на обучението ще бъде 40 дни (160 уч. часа / 4 часа на ден) разположени в пет месеца. В това обучение са включени 7 служители на фирмите „Булрекс 007” ООД, „Стройкомерс-2001” ООД, „Никсо Билд” ООД и ЕТ „АЗИМ Александър Върбанов”.
Дейност 7: Провеждане на обучения за придобиване на знания по професията „Строител” Обучението е организирано в пет самостоятелни курса, като продължителността на всеки ще бъде 50 дни (200 уч. часа / 4 часа на ден), разпределени в осем месеца. Обучението е организирано в 5 групи, както следва: 1 група с 15 участника - специалност „Кофражи” 1 група с 14 участника – специалност „Армировка и бетон” 1 група с 15 участника – специалност „Зидария” 1 група с 15 участника – специалност „Външни облицовки и настилки” 1 групи с 14 участника – специалност „Вътрешни облицовки и настилки”
Дейност 8: Проверка на знанията и издаване на документи на успешно завършилите обучението След всеки проведен курс се провежда заключителен изпит от тричленна комисия с представители на ВО и партньорската организация. На успешно издържалите Обучаващата организация издава удостоверение за придобита квалификация по част от професията и сертификат за придобитите знания за обучението по ключови компетенции.
Дейност 9: Отчетност Счетоводителят на проекта води редовна и точна финансово-счетоводна отчетност за изпълнението на дейностите по проекта и размера на изразходваните средства.
Дейност 10: Публичност и визуализация на проекта Популяризирането на ще се осъществи съгласно коригендума на Регламент ЕО № 1828/2006. То ще бъде насочено в три основни направления: Информиране на персонала на дружеството; популяризиране на участието на „Булрекс 007” ООД, „Стройкомерс-2001” ООД, „Никсо Билд” ООД и ЕТ „АЗИМ Александър Върбанов” в схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от ЕСФ по ОП „РЧР” сред обществеността на региона и другите предприятия от бранша; популяризиране чрез печатни материали, дипляни, листовки, което ще осигури гласност на работата по проекта сред партньорите и потенциалните контрагенти от цял свят.
Дейност 11: Мониторинг и оценка на проекта През целия период на действие на проекта ръководителят ня проекта ще контролира изпълнението на дейностите, ще наблюдава и следи работата на екипа и ефективността от действията на партньора. Самооценяването на проектните дейности ще се осъществи чрез: Дефиниране на критерии (индикатори) за ефективност; въвеждане на система за набиране на обратна информация от целевите групи и потребителите за ефективността и ефикасността от обучението чрез специално разработена анкетна карта. Към оценката на проекта, в края на обученията ще се изготви краен отчет.
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 121 831 BGN
Общ бюджет: 105 801 BGN
БФП: 105 801 BGN
Общо изплатени средства: 10 507 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 105 801 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 24 366 BGN
2010 - 13 859 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
10 507 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 89 931 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 20 711 BGN
2010 - 11 781 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
8 931 BGN
В т.ч. Национално финансиране 15 870 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 3 655 BGN
2010 - 2 079 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
1 576 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Брой лица, включени в обучение за придобиване на ключови компетенции
Индикатор 3 Дял на служителите, успешно завършили обучение


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз