Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.02-0064-C0001
Номер на проект: ESF-2102-01-01009
Наименование: "Подобряване на адаптивността на заетите лица в Гранд Хотел София"
Бенефициент: Гранд Хотел София АД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 29.12.2008
Начална дата: 30.12.2008
Дата на приключване: 30.04.2010
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Подобряване на качеството на услугите, предоставяни от Гранд Хотел София, посредством повишаване на професионалната квалификация на заетите във фирмата лица.Това води до подобряване на услугите, предоставяни от предприятието в областта на хотелиерството и ресторантьорството, което ще допринесе за повишаване на общата конкурентоспособност на предприятието и ще създаде предпоставки за по-ефективно управление на човешките ресурси
Дейности: Дейност 1 „Формиране на екип по проекта” След стартирането на проекта, ще бъде създаден екип, който ще има за задача да организира техническото и финансово изпълнение на проектните дейности и в частност на планираните обучения. ВО ще осигури офиси и работни места за екипа по проекта. Лицата от екипа по проекта са определени и с тях ще бъдат сключени граждански договори веднага след стартиране на проекта.
Дейност 2: „Доставка на материали за практически обучения по професии „Камериер” и „Готвач” и необходими консумативи за всички курсове” 2.1. Във връзка с курса по професия „Камериер” ще бъдат закупени консумативи за почистване и предпазване; 2.2. Във връзка с курса по професия „Готвач” ще бъдат закупени хранителни продукти; 2.3. Във връзка с всички планирани курсове (общо шест) се предвижда закупуването на канцеларски и учебни материали, като също така се предвиждат и разходи за издаването на документи за успешно преминати квалификационни курсове. 2.4. Наем на ИТ оборудване – за провеждането на теоретичните занятия по всеки от шестте курса се предвижда да се наемат два проектора (мултимедии), като периода на наема ще бъде общо 5 месеца. Относно своевременната доставка на материалите, консумативите и продуктите ще бъдат проведени тръжни процедури.
Дейност 3: „Обучение по специалност „Текстообработване”, професия „Оператор на компютър” В рамките на обучението ще бъдат обучени 7 служители на предприятието, с обща продължителност на обучението 330 учебни часа. За целите на обучението ще бъдат наети 4 преносими компютъра.
Дейност 4: „Обучение по специалност „Организация на обслужването в хотелиерството”, професия „Администратор в хотелиерството” В рамките на обучението ще бъдат обучени 9 служители на предприятието, с обща продължителност на обучението 660 учебни часа.
Дейност 5: „Обучение по специалност „Хотелиерство”, професия „Камериер” В рамките на обучението ще бъдат обучени 48 служители на предприятието разделени в две групи по 24 човека, с обща продължителност на обучението 300 учебни часа.
Дейност 6: „Обучение по специалност „Хотелиерство”, професия „Портиер-пиколо” В рамките на обучението ще бъдат обучени 10 служители на предприятието, с обща продължителност на обучението 300 учебни часа.
Дейност 7: „Обучение по специалност „Производство на кулинарни изделия и напитки”, професия „Готвач” В рамките на обучението ще бъдат обучени 57 служители на предприятието разделени в две групи с приблизително равен брой обучаеми (28-29), с обща продължителност на обучението 660 учебни часа (две нива на обучение: I ниво – 300 часа, II ниво – 360 часа).
Дейност 8: „Обучение по специалност „Обслужване на заведения за обществено хранене”, професия „Сервитьор-барман” В рамките на обучението ще бъдат обучени 35 служители на предприятието), с обща продължителност на обучението 660 учебни часа (две нива на обучение: I ниво – 300 часа, II ниво – 360 часа).
Дейност 9: „Публичност и информация за проекта” Мерките за публичност и информация ще включват: Национално отразяване на проекта в специализирани печатни медии; Визуализация на дейностите по проекта (поставяне на информационни табла).
Дейност 10: „Окончателно отчитане на проектните дейности” След приключване на планираните обучения, екипът по проекта ще изготви вътрешен отчет, обхващащ ключовите параметри на проекта – брой лицау заявени за обучение, брой обучени лица, брой успешно преминали обучението, брой отказали се или незавършили лица, причини за незавършването на обучението, разбивка на информацията по курсове. Паралелно с това ще бъде направена първична проверка на направените по проекта разходи. На база на тези отчети и проверки ще бъдат изготвени и окончателните финансови и технически отчети.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 103 982 BGN
Общ бюджет: 146 092 BGN
БФП: 87 655 BGN
Общо изплатени средства: 87 646 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 87 655 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 20 796 BGN
2010 33 918 BGN
2011 32 932 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
87 646 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 74 507 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 17 677 BGN
2010 28 830 BGN
2011 27 992 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
74 499 BGN
В т.ч. Национално финансиране 13 148 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 3 119 BGN
2010 5 088 BGN
2011 4 940 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 0 BGN
13 147 BGN
Финансиране от бенефициента 69 321 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой лица, включени в обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация
Индикатор 2 Дял на служителите, успешно завършили обучение


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз