Дейности:
|
Дейност 1 „Формиране на екип по проекта” След стартирането на проекта, ще бъде създаден екип, който ще има за задача да организира техническото и финансово изпълнение на проектните дейности и в частност на планираните обучения. ВО ще осигури офиси и работни места за екипа по проекта. Лицата от екипа по проекта са определени и с тях ще бъдат сключени граждански договори веднага след стартиране на проекта. Дейност 2: „Доставка на материали за практически обучения по професии „Камериер” и „Готвач” и необходими консумативи за всички курсове” 2.1. Във връзка с курса по професия „Камериер” ще бъдат закупени консумативи за почистване и предпазване;
2.2. Във връзка с курса по професия „Готвач” ще бъдат закупени хранителни продукти;
2.3. Във връзка с всички планирани курсове (общо шест) се предвижда закупуването на канцеларски и учебни материали, като също така се предвиждат и разходи за издаването на документи за успешно преминати квалификационни курсове.
2.4. Наем на ИТ оборудване – за провеждането на теоретичните занятия по всеки от шестте курса се предвижда да се наемат два проектора (мултимедии), като периода на наема ще бъде общо 5 месеца.
Относно своевременната доставка на материалите, консумативите и продуктите ще бъдат проведени тръжни процедури.
Дейност 3: „Обучение по специалност „Текстообработване”, професия „Оператор на компютър” В рамките на обучението ще бъдат обучени 7 служители на предприятието, с обща продължителност на обучението 330 учебни часа. За целите на обучението ще бъдат наети 4 преносими компютъра. Дейност 4: „Обучение по специалност „Организация на обслужването в хотелиерството”, професия „Администратор в хотелиерството” В рамките на обучението ще бъдат обучени 9 служители на предприятието, с обща продължителност на обучението 660 учебни часа. Дейност 5: „Обучение по специалност „Хотелиерство”, професия „Камериер” В рамките на обучението ще бъдат обучени 48 служители на предприятието разделени в две групи по 24 човека, с обща продължителност на обучението 300 учебни часа. Дейност 6: „Обучение по специалност „Хотелиерство”, професия „Портиер-пиколо” В рамките на обучението ще бъдат обучени 10 служители на предприятието, с обща продължителност на обучението 300 учебни часа. Дейност 7: „Обучение по специалност „Производство на кулинарни изделия и напитки”, професия „Готвач” В рамките на обучението ще бъдат обучени 57 служители на предприятието разделени в две групи с приблизително равен брой обучаеми (28-29), с обща продължителност на обучението 660 учебни часа (две нива на обучение: I ниво – 300 часа, II ниво – 360 часа). Дейност 8: „Обучение по специалност „Обслужване на заведения за обществено хранене”, професия „Сервитьор-барман” В рамките на обучението ще бъдат обучени 35 служители на предприятието), с обща продължителност на обучението 660 учебни часа (две нива на обучение: I ниво – 300 часа, II ниво – 360 часа). Дейност 9: „Публичност и информация за проекта” Мерките за публичност и информация ще включват: Национално отразяване на проекта в специализирани печатни медии; Визуализация на дейностите по проекта (поставяне на информационни табла). Дейност 10: „Окончателно отчитане на проектните дейности” След приключване на планираните обучения, екипът по проекта ще изготви вътрешен отчет, обхващащ ключовите параметри на проекта – брой лицау заявени за обучение, брой обучени лица, брой успешно преминали обучението, брой отказали се или незавършили лица, причини за незавършването на обучението, разбивка на информацията по курсове. Паралелно с това ще бъде направена първична проверка на направените по проекта разходи. На база на тези отчети и проверки ще бъдат изготвени и окончателните финансови и технически отчети.
|