Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.14-0004-C0001
Номер на проект: А13-22-4
Наименование: „ Усъвършенстване на професионалните умения на служителите от Столична РЗИ”
Бенефициент: СТОЛИЧНА РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 14.03.2014
Начална дата: 16.04.2014
Дата на приключване: 16.01.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Основната цел на проекта е да допринесе за повишаване на професионалните умения на служителите от Столична РЗИ, чрез обучения.
Дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта Организацията и управлението на проекта ще се осъществи от екип от 3-ма служители на Столична РЗИ, които ще заемат следните длъжности – ръководител, координатор и счетоводител. Така сформирания екип ще отговаря за своевременното изпълнение на заложените дейности в проекта, за изготвянето на междинни, годишни и окончателен технически доклади, финансови отчети, за поддържането на редовна комуникация с УО на ОПАК, както и за качественото изпълнение на проекта
Дейност 3: Провеждане на обучения, насочени към подобряване на управлението на човешките ресурси в администрацията на Столична РЗИ За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните поддейности : • Провеждане на обучение на тема „ Управление и оценка на изпълнението”; • Провеждане на обучение на тема „Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация”; • Провеждане на обучение на тема „Управление на конфликтити и техники за разрешаване на проблемите „ • Провеждане на обучение на тема „ Управление на промяната , времето и стреса”; • Провеждане на обучение на тема „ Практически аспекти в работата на звената по Човешките ресурси” Предвидените обучения ще се проведът от ИПА
Дейност 4: Провеждане на обучения, насочени към осъществяването на ефективни комуникации в държавната администрация За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните поддейности : • Провеждане на обучение на тема „ Комуникационна стратегия- разработване и план за реализиране”; • Провеждане на обучение на тема „Усъвършенстване на вътрешената комуникация в администрацията”; • Провеждане на обучение на тема „Връзки с обществеността „ • Провеждане на обучение на тема „Изграждане на публичен имидж”; • Провеждане на обучение на тема „Специфика на междукултурните комуникации”; • Провеждане на обучение на тема „Делова комуникация и етикет”; • Провеждане на обучение на тема „ Държавен протокол и церемониал” • Провеждане на обучение на тема „Практически умения за ефективни комуникации: Предвидените обучения ще се проведат от ИПА
Дейност 8: Дейности за информираност и публичност По време на изпълнението на проекта ще бъдат спазвани правилата за осъществяване на информираност и публичност на ОПАК, като за целта ще бъдат изработени и разпространени следните рекламни материали: - Брошури 1000 бр. 100 бр.плакати , папки 100 бр, химикалки 100 бр, рекламни падове за писане 100 бр, 500 бр, рекламни СД. Всички рекламни и информационни материали ще съдържат логото на ЕС, логото и слогана на ОПАК, логото и слогана на ЕСФ. С цел повишаване информираността проектът предвижда провеждането на две пресконференции – встъпителна и заключителна , както и излъчването на рекламни клипчета до 30 сек 3 бр и публикуването на рекламни карета в местни вестници 2бр.. При провеждането на двете пресконференции както и на всички рекламни и информационни матерали задължително ще бъде упоменато следното: „ Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”
Дейност 7: Организиране и провеждане на двудневно изнесено практическо обучение на тема „Личностна и екипна ефективност” За изпълненито на тази дейност ще бъде избран изпълнител съгласно ЗОП. Избрания изпълнител ще трябва да осъществи цялостната организация по подготовката и провеждането на практическото обучение, да осигури аниматори, които под формата на тиймбилдинг ще провеждат практическите занятия. В практическите обучения, и при разработването на програмата изпълнителят ще трябва да се съобрази със следното: програмата трябва да включва практически задачи за изграждане на личностна и екипна ефективност. Практическото обучение ще се проведе изнесено извън рамките на работната среда под формата на тиймбилдинг. Предвидените практически задачи ще допринесат за сближаването и опознаването на служителите, както и ще предоставят възможност всеки един от тях да прояви личността си в невиджана до момента за колеги си „светлина”. Всичко това допринася изключително много за изграждане на креативност в работата, за подобряване на комуникациите в колектива, което пък от своя страна е стъпка към подобряване ефикасността на работата
Дейност 2: Провеждане на обучения, насочени към подобряване на управленските умения в администрацията. За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните под дейности : • Провеждане на обучение на тема „ Стратегически мениджмънт в държавната администрация”; • Провеждане на обучение на тема „Превенция на корупционния риск”; • Провеждане на обучение на тема „Организационно развитие. Управление на промяната”; • Провеждане на обучение на тема „Публичен имидж – елемент на доброто управление”; • Провеждане на обучение на тема „ Делова етика”; Предвидените обучения ще се проведат от ИПА
Дейност 5: Провеждане на обучения, имащи отношени към прилагането на правните аспекти в управлението на административната дейност, превенцията и противодействието на корупцията За изпълнението на тази дейност е предвидено да се изпълнят следните поддейности : • Провеждане на обучение на тема „ Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на човешките ресурси”; • Провеждане на обучение на тема „Административна стилистика”; • Провеждане на обучение на тема „ Основни производства по АПК „ ( за неюристи); • Провеждане на обучение на тема „ Правна уредба и приложение на ГПК” ( за неюристи); • Провеждане на обучение на тема „ Политиката на Европейския съюз за защита на личните данни, правната регулация и практика в България” ( за експерти); • Провеждане на обучение на тема „ Политиката на Европейския съюз за защита на личните данни , правната регулация и практика в България” ( за ръководители); • Провеждане на обучение на тема „ Управление на отпадъците. Европейски норми и практики”; • Провеждане на обучение на тема „Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси”; • Провеждане на обучение на тема „ Форми на сътрудничество между администрацията и граждански и бизнес организации”; • Провеждане на обучение на тема „ Етика и превенция на корупцията в държавната администрация”; • Провеждане на обучение на тема „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация. Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти , възникващи при извършваните дейности и процедури „ ( за служители на експертни длъжности в държавната администрация); • Провеждане на обучение на тема „Професионална етика и етично регулиране в държавната администрация . Практически умения за решаване на етични дилеми и конфликти, възникващи при извършваните дейности и процедури „ ( за служители на ръководни длъжности в държавната администрация); • Провеждане на обучение на тема „ Практически умения за разпознаване и докладване на признаци за корупционен риск и за прояви на корупция”; • Провеждане на обучение на тема „ Методи и техники за прозрачна администрация”; Предвидените обучения ще се проведът от ИПА
Дейност 6: Провеждане на обучения, насочени към повишаване на уменията на служителите от Столична РЗИ за работа с е-правителство. За изпълнението на тази дейност са предвидени следните поддейности: • Провеждане на обучение на тема „ Работа с електронно подписани документи”; • Провеждане на обучение на тема „ Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD”; • Провеждане на обучение на тема „ Работа с дълги документи с MS WORD”; • Провеждане на обучение на тема „ Електронни таблици с MS EXСEL” (базов курс); • Провеждане на обучение на тема „ Електронни таблици с MS EXСEL ” ( за напреднали ); • Провеждане на обучение на тема „ Обмен на данни между MS EXСEL и MS WORD ;” • Провеждане на обучение на тема „ Функции в MS EXСEL” • Провеждане на обучение на тема „ Анализиране на данни с PIVOTTABLE в MS EXСEL ”; • Провеждане на обучение на тема „ Работа със списъци и база от данни в MS EXСEL ”; • Провеждане на обучение на тема „ Хитрости (TIP & TRIK) в MS EXСEL” ; • Провеждане на обучение на тема „VISUAL BASIC и прилагането им за автоматизирането на задачите в MS EXСEL ”; • Провеждане на обучение на тема „ Бази данни с MS ACCESS” ( за начинаещи); • Провеждане на обучение на тема „Оптимизиране на бази данни в MS ACCESS с VISUAL BASIC ”; • Провеждане на обучение на тема „Презентационни умения .MS POWER POINT ” (базов курс) Предвидените обучения ще се проведат от ИПА
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"Геа България" ООД
Арт-Ка ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 73 342 BGN
Общ бюджет: 70 649 BGN
БФП: 70 649 BGN
Общо изплатени средства: 70 649 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 70 649 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 26 962 BGN
2015 43 687 BGN
70 649 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 60 052 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 22 918 BGN
2015 37 134 BGN
60 052 BGN
В т.ч. Национално финансиране 10 597 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 044 BGN
2015 6 553 BGN
10 597 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 2 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 3 (Д) По дейност 1: служители повишили професионалните си умения по отношение на организацията и управлението на проекти
Индикатор 4 (Д) По дейност 2: Обучени служители
Индикатор 5 (Д) По дейност 3: Обучени служители
Индикатор 6 (Д) По дейност 4: Обучени служители
Индикатор 7 (Д) По дейност 5: Обучени служители
Индикатор 8 (Д) По дейност 6: Обучени служители
Индикатор 9 (Д) По дейност 7: Проведено обучение
Индикатор 10 (Д) По дейност 7: Обучени служители
Индикатор 11 (Д) По дейност 8: Изработени и разпространени брошури
Индикатор 12 (Д) По дейност 8: Изработени и разпространение плакати
Индикатор 13 (Д) По дейност 8: Изработени и разпространение папки
Индикатор 14 (Д) По дейност 8: Химикали
Индикатор 15 (Д) По дейност 8: Падове за писане
Индикатор 16 (Д) По дейност 8: Рекламни СД
Индикатор 17 (Д) По дейност 8: Рекламни клипчета
Индикатор 18 (Д) По дейност 8: Рекламни карета в печатни медии
Индикатор 19 (Д) По дейност 8 : Проведени мероприятия за осигуряване на публичност


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз