Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-2190-C0001
Номер на проект: ESF-1203-08-07011
Наименование: "За повече бизнес"
Бенефициент: "ТАЙМС ТРАНСЛЕЙТ КЪМПАНИ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 04.04.2014
Дата на приключване: 01.07.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               Кюстендил
                    Дупница
Описание
Описание на проекта: Да се стартира и развие самостоятелна стопанска дейност в сферата на услугите от „ТАЙМС ТРАНСЛЕЙТ КЪМПАНИ” ЕООД.
Дейности: 1. Активиране на проекта С тази дейност се полага началото на проекта и ефективното й реализиране има важно значение за постигане на поставените цели, резултати и състояния. За осъществяването й ще бъдат предприети следните стъпки: 1.Формиране на екип за управление на проекта – За управлението на проектното предложение ще бъде формиран нарочен екип, състоящ се от двама експерти: Ръководител на проекта и Счетоводител. 2.Административна подготовка за изпълнението на проекта – Създаване на административна организация за изпълнение на проекта; мобилизиране на необходимите ресурси (финансови, човешки и материални); организиране на счетоводната отчетност; изготвянето на процедури на проследяване и мониторинг, правила за документооборот и архивиране, и др. 3. Провеждане на първа работна среща на екип за управление на проекта – На нея ще бъдат разпределени основните оперативни задачи между членовете на екипа, определени ролята, мястото и отговорностите на всеки един от тях. Като част от тази мярка предвиждаме: актуализация на графика за изпълнение на проектните дейности; уточняване на възможните рискове, които биха довели до забавяне изпълнението на проекта и набелязване на възможностите за тяхното преодоляване.
2.Избор на изпълнители на дейностите по проекта В рамките на тази мярка ще бъдат подготвени тръжните досиета и проведени съответните процедури за подбор и възлагане изпълнението на конкретни дейности на външни изпълнители, съгласно разпоредбите и изискванията на ПМС №69. Предвижда се дейността да бъда осъществена в следната последователност: 1.Подготовка на тръжните досиета от експерт „Тръжни процедури” – Документацията ще бъде в изготвена в пълно съответствие със изискванията на ПМС №69, параметрите на настоящото проектно предложение и изискванията на възложителя. 2. Провеждане на процедурите за възлагане изпълнението на следните проектни дейности на външни изпълнители. 3. Избор на изпълнители на проектните дейности по правилата на ПМС №69. При необходимост дощументацията ще бъде съгласувана с Управляващият орган на ОПРЧР, в отговор на изискванията на Наредбата за осъществяване на предварителен контрол върху процедури за обществени поръчки, финансирани напълно или частично със средства от европейските фондове, приета с ПМС № 96 от 23.04.2009 г.
3.Създаване на Бизнес център „Дупница” Дейност 3 ще бъде осъществена в следната последователност: 1.Организиране и създаване на Бизнес център „Дупница” – В рамките на тази дейност ще бъде наето подходящо комуникационно достъпно помещение в центарлната част на гр.Дупница, което ще оборудваме и обзаведем с необходимите елементи (маси, столове, бюра, компютри, принтер, софтуер и др.), така че да се създадат подходящи условия за работа. Предвиждаме работното пространство да бъде организирано в няколко зони: 1)Админ – за предоставяне на административни и технически услуги, и офис подкрепа; 2) Лега – за оказване на преводачески услуги; 3) Лао – Фин – за предлагане на финансова и правна помощ; 4) Свободна зона. Всяка една зона ще бъде обзаведена и оборудване по подходящ начин, създаваш максимална сигурност и удобство за бъдещите ни клиенти. 2. Подбор на експерти за работа в Центъра – Предвиждаме наемането на 5 експерти за работа в Центъра, от които 1 – управител на кандидата и 4 наети. За подбрът им ще проведем конкурс с предварително зададени изисквания към тях. Наетите лица ще имат задачи по предоставяне на услугите на Бизнес центъра. Наетите в рамките на проекта лица ще останат на работа и след неговото приключване. 3. Разработване на видовете услуги и тяхното ценообразуване – В тази част от дейността ще бъдат разработени видовете услуги, които ще бъдат оказвани в Бизнес центъра, техните потенциални потребители, цени, на които да бъдат продавани, възможности за пакетни услуги и др. Предвиждаме да предлагаме следните видове услуги: • Технически; • Консултантски; • Преводачески; • Финансови; • Правни; • Офис и административна подкрепа. 4. Промотиране на Центъра – Тук предвиждаме организирането и провеждането на презентация за промотиране дейността на Бизнес центъра пред местни журналисти и потенциални наши клиенти. Присъстващите ще бъдат запознати с видовете услуги, които ще предоставяме, техните предимства и начините за получаването им, както и всяка друга информация в полза на клиента. Планираме провеждането на две промоционални мероприятия. 5. Стартиране работата на Центъра – След като Центъра бъде обзаведен и оборудван, бъдат подбрани и назначени експертите, ще стартира официално своята реална работа.
4. Визуализация и публичност на проекта В обхвата на тази дейност ще бъдат изпълнени мерки за представяне на настоящия проект, неговата същност, цели и очаквани резултати, както и за осигуряване на публичност и информиране на обществеността, относно финансовия принос на ЕС и ОП „Развитие на човешките ресурси” за неговата реализацията. Тези мерки ще се прилагат съгласно правилата на Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията от 8 декември 2006 г. и Задълженията на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност. Дейностите за визуализация и популяризиране на проекта включват: • Доставка и монтаж на информационна табела – Ще бъде поставена и ще информира обществеността за проекта, полученото финансиране и финансиращата организация. • На табелата ще присъстват съответните задължителни реквизити и символика за оповестяване на помощта от ЕС и ЕСФ. • Изготвяне на информационни брошури – Предвиждаме изготвянето 500 броя брошури, информиращи адресатите им за целите, задачите и услугите, които предоставя центъра, както и за същността на настоящия проект. • Изготвяне на самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които ще бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и обзавеждане. Всички средства за визуализация и публичност на проекта ще бъдат съобразени с изискванията на Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 17 869 BGN
Общ бюджет: 16 548 BGN
БФП: 16 548 BGN
Общо изплатени средства: 16 548 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 16 548 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 574 BGN
2015 12 975 BGN
16 548 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 066 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 038 BGN
2015 11 028 BGN
14 066 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 482 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 536 BGN
2015 1 946 BGN
2 482 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз