Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1486-C0001
Номер на проект: ESF-1203-06-11092
Наименование: "Интерактивно обучение"
Бенефициент: "ИМЕДЖИН СТУДИОС" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 04.04.2014
Дата на приключване: 01.08.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Да се създаде предприятие, което да осигури по-висока заетост, чрез интеграция на лица от пазара на труда, да доведе до развитие на човешкия капитал, чрез придобиване на нови знания и умения в сферата на информационните технологии.
Дейности: Дейност 4: Запис на реплики. За целта ще бъде избрано звукозаписно студио, в което ще бъде направен запис на разписаните реплики в сценария.
Дейност 9: Осигуряване на възнаграждения за самонаетото лице и наетия служител за 3 месеца. 9.1 За дейността на фирмата е необходимо да бъде нает един служител на длъжност дизайнер на компютърна графика. Той ще бъде нает в месец 4 от план-графика на дейностите, когато ще започне графичната изработка на продукта. 9.2 Самонаетото лице ще изпълява функциите на програмист по проекта. Ще бъде осигурено възнаграждение на самонаетото лице и наетия служител за 3 месеца, според изискванията на настоящата програма.
Дейност 10: Визуализация, информиране и публичност. Ще бъде изработена пълноцветна информационна табела, с размери най-малко: дължина 80 см и ширина 55 см, за информиране на общественоста, относно полученото безвъзмездно финансиране. Ще бъдат изработени самозалепващи се пълноцветни стикери с размер най-малко: дължина 4 см и ширина 7 см, на които ще присъства логото на ЕС и ЕСФ, които ще бъдат поставени на закупената техника и обзавеждане. Ще бъде популяризира дейността на ОП ПЧР и ЕСФ на сайта на фирмата.
Дейност 1: Сформиране и работа на екипа за организация и управление. Екипът за организация и управление ще бъде запознат с основните цели, дейности и срокове, заложени в проекта, с цел изграждане на добра комуникативна работна атмосфера. В процеса на работа, ще се изготвят регулярни доклади за напредъка на проекта. Ще се контролира финансовото изпълнение, отчитането и възстановяването на финансовите средства съгласно бюджета.
Дейност 7: Първоначална доставка на материали. 7.1 Изработка и доставка на анимация. За целите на проекта е необходимо да бъде нарисувана анимация според сценария, която ще бъде вложена при изработката на образователно-развлекателния софтуерен продукт. 7.2. Изработка и доставка на декори. За целите на проекта е необходимо да бъдат нарисувани декори според сценария, които ще бъдат вложени при изработката на образователно-развлекателния софтуерен продукт. 7.3. Композиране и запис на мелодия. Авторската мелодията ще бъде вложена при изработката на образователно-развлекателния софтуерен продукт, като заглавна тема и по време на титрите в края на продукта. 7.4 Доставка на кутийки тип DVD. Те ще се ползват при оформянето на крайния продукт. 7.5 Отпечатване и доставка на обложки по проект на художника и /или аниматора. Те ще се ползват при оформянето на крайния продукт. 7.6 Доставка на оптични матрични дискове, изработени чрез репликация от „мастер” копие, като се спазват всички законови изисквания. Те ще се ползват при оформянето на крайния продукт.
Дейност 6: Тестване на продукта. Продукта се тества, чрез създаване на хибридени тестови дискове, на операционни системи (Windows и Mac OSX), както и на различни техни версии. Констатираните нередности биват отсранявани.
Дейност 3: Разработка на сценарий. Сценарият представлява подробно описание на визия, диалози и логика в интерактивния образователно-развлекателен продукт. На база информацията, заложена в сценария, ще започне реалната разработка на продукта.
Дейност 2: Наемане на офис, закупуване на обзавеждане, офис техника и консумативи. 2.1 Наемане на офис. За дейността на фирмата е необходимо да бъде наето помещение. Да бъдат осигурени разходите по поддръжката му. 2.2 Закупуване на обзавеждане. Ще бъде закупено обзавеждане, което включва: бюра - 3 бр. (за самонаетото лице, наетия служител и едно, което ще се ползва когато е необходимо за срещи и художествена дейност); Стол тип „мениджър” – 2 бр. (за самонаетото лице и наетия служител); посетителски стол - 2 бр.; етажерка – 3 бр. (за съхранение на документацията на фирмата, създадените художествени материали, офис консумативи и доставени материали). 2.3 Закупуване на офис техника. За нуждите на проекта ще бъде закупена следната офис техника: Персонален компютър, на който ще работи наетия служител; Преносим компютър с операционна система OSX Mountain Lion, на който ще работи самонаетото лице. Преносимия компютър ще се ползва, в ежедневната работа по разработката на продукта, при тестването върху OSX операционна система, при създаване на крайния носител (хибридно „мастер” копие, което се извършва на посочената операционна система). Той ще се ползва при необходимост за представяне на продукта пред клиенти, медии и участия в различни събития. Ще бъдат закупени монитори с матрица тип IPS – 2 бр. Ще се ползват от наетия служител и като работен монитор за самонаетото лице. Типа на мониторите е съобразен със спецификата на графичната работата, за която ще се ползват. Ще бъде закупено лазерно многофункционално устройство, което ще се ползва, както за ежедневната работа по продукта, така и за нуждите на офиса. Ще бъде закупено мастилоструйно многофункционално устройство, което ще се ползва, както за качествено сканиране на художествените материали, така и за разпечатване на пълноцветни материали, свързани с изработката на продукта. Ще бъде закупен маршрутизатор (рутер), необходим за изграждане на високоскоростна гигабитова кабелна и безжична мрежа. 2.4 Закупуване на консумативи. Ще бъдат закупени офис консумативи: хартия за принтер, празни оптични носители CD-R и DVD-R, папки, класьори, джобове и тонер касета за лазерен принтер, които да подсигурят нормален работен процес за срока на проекта.
Дейност 8: Създаване на сайт. Ще бъде създаден информацоннен интернет сайт, с възможност за обслужване на онлайн продажба и активация на софтуерни продукти.
Дейност 5: Изработка на софтуерния образователено-развлекателен интерактивен продукт Ще бъде създадено програмно ядро, чрез което се управляват интерактивните процеси в продукта. Ще бъдат създадени графичните файлове от наетото лице. Ще бъде разработен основния програмен код от програмиста, съгласно логиката, описана в сценария. Избраните практически методи за реализация на продукта се базират на опита на лицето, представляващо кандидата, в реализирането на сходен тип интерактивни продукти, натрупан по време на работа на различни позиции към водеща европейска компания.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"СИЛВЪР ФЪРСТ" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 898 BGN
Общ бюджет: 19 855 BGN
БФП: 19 855 BGN
Общо изплатени средства: 19 855 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 855 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 979 BGN
2015 15 876 BGN
19 855 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 876 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 382 BGN
2015 13 494 BGN
16 876 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 978 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 597 BGN
2015 2 381 BGN
2 978 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз