ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1403-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-06-11073
Наименование:
"Подкрепа за стартиране на производствена фирма Еко Идея ЕООД"
Бенефициент:
ЕКО ИДЕЯ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
03.04.2014
Дата на приключване:
01.10.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Развитие на човешкия капитал в гр. Пловдив чрез създаване на заетост на безработни лица в стартиране на жизнеспособна самостоятелна стопанска дейност – производство на текстилни торбички за многократна употреба. Тази цел е в унисон със законодателните промени в България и Европа за ограничаване замърсяването на природата при използването на еднократни найлонови торбички.
Дейности:
Дейност 4: Организация и осъществя- ване на дейностите по информираност и публичност Кандидатът ще приложи подходящи мерки за информиране и публичност, съгласно правилата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие. Ще бъдат проведени стартираща и заключителна информационни срещи в офиса на кандидата, чрез които ще се информира обществеността относно помощта, получена от европейските фондове /срещите са без финансиране по схемата/. При изработването и отпечатването на стикерите и табелите по проекта задължително ще се посочват процедурата и източника, по който същите се финансират, и съответните за това символи, описани подробно в чл. 6 от Приложение I на Договора за безвъзмездна финансова помощ и в Ръководството за изпълнение на дейности по проекта. Табелата и стикерите за оборудване ще бъдат изготвени по изискванията на Договарящия орган.
Дейност 3: Стартиране на дейността на предприятието чрез наемане на безработни лица, включително самонаемане Основните дейности във фирмата са: Производство на текстилни торбички за многократна употреба. Торбичките ще се изработват по задание на клиента което включва специфични изисквания като размери, цвят на плата, печат, бродерии или апликации. За целтите на дейността ще бъде наето подходящо помещение , като в избора и сключването на договора ще се спазват изискванията на приложимото законодателство. Ще се закупи съгласно приложимото в страната законодателство: машини, материали, офис техника и софтуер. За да се извършва каквато и да е дейност в сферата на шивашките услуги, офисът на предприятието трябва да е оборудван и обзаведен подходящо и адекватно на съвременните изисквания за ефективен и безопасен труд. За успешното изпълнение на дейността ще се извърши наемане на работа на лице, което е безработно към момента, и с подходящото лице ще се сключи договор в изпълнение на КТ и КСО, както и с останалите кореспондиращи нормативни документи. От значение са познанията на шивашките машини, технологии и работата с тях.
Дейност 1: Управление на проекта В съответствие с Плана за действие по Проекта ръководителят изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Ръководителят извършва основните дейности по проекта. Той, съвместно със счетоводителя по проекта отчита техническото и финансово изпълнение на дейностите.
Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедурите по избор на доставчици Провеждане на процедури за възлагане с предмет: 1. Избор на изпълнител за доставка на материали 2. Избор на изпълнител за доставка на машини 3. Избор на изпълнител за доставка на Офис оборудване 4. Избор на изпълнител за доставка на софтуер. 6. Избор на изпълнител за доставка на табели и стикери за осигуряване на публичност.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Ивна" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 612 BGN
Общ бюджет:
18 078 BGN
БФП:
18 078 BGN
Общо изплатени средства:
18 078 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
18 078
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 922 BGN
2015
14 156 BGN
18 078 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
15 366
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 334 BGN
2015
12 032 BGN
15 366 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 712
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
588 BGN
2015
2 123 BGN
2 712 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз