Дейности:
|
Дейност 3: "Подбор и наемане на работник"
"Обучение на наетия персонал"
Проектното предложение предвижда разкриване на едно допълнително работно място. За изпълнение на дейностите ще бъде обявено свободното работно място в Дирекция „Бюро по труда” - Враца и след подбор на лице ще бъде сключен трудов договор. Дейност 1: „Проучване и сключване на договор за наем на подходящо помещение за дейността на студиото" В рамките на тази дейност ще бъдат проучени възможностите за осигуряване на най-подходящо и оптимално място за студиото в гр. Враца. Ще бъде сключен договор за наем. При избора на помещение ще се ръководя от принципа помещението да е отремонтирано, не се предвиждат разходи за ремонтни дейности Дейност 6: „Информиране и публичност” В рамките на тази дейност се предвижда изработването на табела за информиране на обществеността относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. Табелата ще бъде пълноцветна с размери: дължина – 80 см и ширина 55 см. Ще бъдат изработени самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които ще бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и стопански инвентар. Стикерите ще бъдат четирицветни /CMYK/ с размери: дължина 4 см и ширина 7 см. Също така ще бъдат изработени 500 броя дипляни с информация за проекта. Дейност 7: „Придобиване на оборудване и софтуер за предпечатна подготовка" Естеството на дейност на студиото е свързана със задължителното наличие на компютър за работа със специализиран софтуер, за достъп към Интернет, мултифункционално устройство /копиране, сканиране, принтиране/, цветен лазерен принтер, лицензиран софтуер. Всичко това е от голямо значение за осъществяване производствената дейност на дружеството - набор, страниране, коректури, цветни проби, отпечатване на изделия в малък тираж. Също така, това ще улесни комуникацията на студиото с клиентите. Не на последно място, почти всички фирми занимаващи се с издателска дейност и предпечатна подготовка в страната ползват този начин на комуникация за своите поръчки и доставки. Това е от много голямо значение за работата на студиото, тъй като ще съкрати сроковете на производство и сведе до минимум възможностите за грешки. Закупуването и наличието на касовия апарат в ателието ще бъде в съответствие с последните законови изисквания на Наредба Н-18. Изборът ще се осъществява при спазване изискванията на ПМС 69/2013. Дейност 2: "Първоначално закупуване на материали и консумативи за стартиране дейността на предприятието" В тази дейност е предвидено закупуване на различни видове хартии, картони, паус, тонер-касети и други. Сравняване на оферти за закупуване на необходимите материали и консумативи. Избор на доставчик, предлагащ икономически най-изгодната оферта при желаното качество на продуктите. Изборът ще се осъществява при спазване изискванията на ПМС 69/2013 г. Дейност 5: „Организация и управление на проекта" В рамките на тази дейност ще бъде осигурена ефективна организация и прозрачно управление на проекта. Ръководител на проекта ще бъде самонаетото лице от целевата група. Своевременно ще се изработват всички необходими технически и финансови документи (отчети, справки и други) според изискванията на Договарящия орган. По този начин, с увереност може да се твърди, че проектът ще бъде изпълнен успешно. Също така е предвидено закупуване на материали и консумативи, разходи за командировки, свързани с дейността по организация и управление на проекта, които са пряко свързани с финансираните дейности и необходими за тяхната подготовка и осъществяване. Те са съобразени със средните аналогични пазарни размери за съответния тип разходи и Наредбата за командировки в страната Дейност 4: „Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за 3 месеца от проекта” В рамките на тази дейност ще бъдат осигурени трудови възнаграждения за самонаетото лице по договор за управление и на наетото лице за период от 3 месеца. Предоставяната сума за трудови възнаграждения ще бъде в рамките на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, съгласно Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване. Разходите ще бъдат по трудово възнаграждение, които са съобразени и с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР – Приложение М към насоки за кандидатстване Дейност 8: "Изготвяне на стратегия и стартиране дейността на собственото предприятие" Кандидатът има най-обща стратегия и виждане за дейността на бъдещото предприятие. По време на изпълнение на проекта тази стратегия ще се доразвие и конкретизира, особено в частта на маркетинговия микс - цени, реклама, както и да планира финансите.
|