Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-2025-C0001
Номер на проект: ESF-1203-05-05018
Наименование: "Подпомагане стартирането на самостоятелна стопанска дейност на Студио за предпечатна подготовка, издателска дейност и полиграфически услуги "ПУНКТ ВВ""
Бенефициент: "ПУНКТ ВВ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 02.04.2014
Дата на приключване: 01.06.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Враца
                    Враца
Описание
Описание на проекта: Настоящият проект има за цел подпомагане създаването и развитието на новорегистрирана фирма за предпечатна подготовка, издателска дейност и полиграфически услуги, като създаде устойчива заетост на безработни лица. Реализирането на общата цел на проектното предложение спомага за постигане на основната цел на Приоритетна ос 1 на ОП РЧР - повишаване на икономическата активност и интеграция на уязвимите групи и не активните лица на пазара на труда, осигурявайки заетост чрез развитие на предприемачество, както и на стратегическата цел на ОП РЧР
Дейности: Дейност 3: "Подбор и наемане на работник" "Обучение на наетия персонал" Проектното предложение предвижда разкриване на едно допълнително работно място. За изпълнение на дейностите ще бъде обявено свободното работно място в Дирекция „Бюро по труда” - Враца и след подбор на лице ще бъде сключен трудов договор.
Дейност 1: „Проучване и сключване на договор за наем на подходящо помещение за дейността на студиото" В рамките на тази дейност ще бъдат проучени възможностите за осигуряване на най-подходящо и оптимално място за студиото в гр. Враца. Ще бъде сключен договор за наем. При избора на помещение ще се ръководя от принципа помещението да е отремонтирано, не се предвиждат разходи за ремонтни дейности
Дейност 6: „Информиране и публичност” В рамките на тази дейност се предвижда изработването на табела за информиране на обществеността относно полученото безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. Табелата ще бъде пълноцветна с размери: дължина – 80 см и ширина 55 см. Ще бъдат изработени самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които ще бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и стопански инвентар. Стикерите ще бъдат четирицветни /CMYK/ с размери: дължина 4 см и ширина 7 см. Също така ще бъдат изработени 500 броя дипляни с информация за проекта.
Дейност 7: „Придобиване на оборудване и софтуер за предпечатна подготовка" Естеството на дейност на студиото е свързана със задължителното наличие на компютър за работа със специализиран софтуер, за достъп към Интернет, мултифункционално устройство /копиране, сканиране, принтиране/, цветен лазерен принтер, лицензиран софтуер. Всичко това е от голямо значение за осъществяване производствената дейност на дружеството - набор, страниране, коректури, цветни проби, отпечатване на изделия в малък тираж. Също така, това ще улесни комуникацията на студиото с клиентите. Не на последно място, почти всички фирми занимаващи се с издателска дейност и предпечатна подготовка в страната ползват този начин на комуникация за своите поръчки и доставки. Това е от много голямо значение за работата на студиото, тъй като ще съкрати сроковете на производство и сведе до минимум възможностите за грешки. Закупуването и наличието на касовия апарат в ателието ще бъде в съответствие с последните законови изисквания на Наредба Н-18. Изборът ще се осъществява при спазване изискванията на ПМС 69/2013.
Дейност 2: "Първоначално закупуване на материали и консумативи за стартиране дейността на предприятието" В тази дейност е предвидено закупуване на различни видове хартии, картони, паус, тонер-касети и други. Сравняване на оферти за закупуване на необходимите материали и консумативи. Избор на доставчик, предлагащ икономически най-изгодната оферта при желаното качество на продуктите. Изборът ще се осъществява при спазване изискванията на ПМС 69/2013 г.
Дейност 5: „Организация и управление на проекта" В рамките на тази дейност ще бъде осигурена ефективна организация и прозрачно управление на проекта. Ръководител на проекта ще бъде самонаетото лице от целевата група. Своевременно ще се изработват всички необходими технически и финансови документи (отчети, справки и други) според изискванията на Договарящия орган. По този начин, с увереност може да се твърди, че проектът ще бъде изпълнен успешно. Също така е предвидено закупуване на материали и консумативи, разходи за командировки, свързани с дейността по организация и управление на проекта, които са пряко свързани с финансираните дейности и необходими за тяхната подготовка и осъществяване. Те са съобразени със средните аналогични пазарни размери за съответния тип разходи и Наредбата за командировки в страната
Дейност 4: „Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за 3 месеца от проекта” В рамките на тази дейност ще бъдат осигурени трудови възнаграждения за самонаетото лице по договор за управление и на наетото лице за период от 3 месеца. Предоставяната сума за трудови възнаграждения ще бъде в рамките на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, съгласно Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване. Разходите ще бъдат по трудово възнаграждение, които са съобразени и с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР – Приложение М към насоки за кандидатстване
Дейност 8: "Изготвяне на стратегия и стартиране дейността на собственото предприятие" Кандидатът има най-обща стратегия и виждане за дейността на бъдещото предприятие. По време на изпълнение на проекта тази стратегия ще се доразвие и конкретизира, особено в частта на маркетинговия микс - цени, реклама, както и да планира финансите.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 565 BGN
Общ бюджет: 18 529 BGN
БФП: 18 529 BGN
Общо изплатени средства: 18 529 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 18 529 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 912 BGN
2015 14 617 BGN
18 529 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 15 750 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 325 BGN
2015 12 424 BGN
15 750 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 779 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 587 BGN
2015 2 193 BGN
2 779 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз