Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-2125-C0001
Номер на проект: ESF-1203-04-11042
Наименование: "Създаване на електронен магазин за спортни облекла и обувки"
Бенефициент: "НЮ ИНТУИШЪН" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 02.04.2014
Дата на приключване: 02.09.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Плевен
                    Плевен
Описание
Описание на проекта: Стартиране на бизнес свързан с електронни продажби от безработно лице, притежаващо ясна идея за създаване на собствен бизнес и ползвало услугите - консултиране по Компонент I на схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-1.2.03 и предоставянето му на малък грант за подпомагане при започването и осъществяването на самостоятелната стопанска дейност. Основната цел на стартиране на стопанската дейност е да се повиши качеството на живот на хората в България, чрез подобряване на човешкия капитал; постигане на високи нива на заетост, чрез развитие на предприемачеството и собствена стопанска дейност; повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот и засилване на социалното включване и интеграция; отпадане от рискови групи на пазара на труда, младежи до 29 годишна възраст и жени отсъствали дълго време от работа, поради майчинство.
Дейности: Дейност№ 1 Управление на проекта С тази дейност се отбелязва стартирането на проекта и правилното й осъществяване. Дейността има изключително важно значение за постигане на поставените цели и резултати. Ще бъде реализирана в следната последователност: - Структуриране на екип за управление, състоящ се от ръководител и счетоводител. Екипът по организация и управление на проекта ще бъде назначен със заповед на управителя на фирмата и ще се състои от ръководител и счетоводител. Ще се сключат 2 бр. граждански договори. - Провеждане на първа работна среща на екип за управление на проекта – на нея ще бъдат разпределени основните оперативни задачи между членовете на екипа, определена ролята и мястото на всеки един от екипа и ясно формирани отговорности. Ще бъде изготвен актуализиран график за изпълнение на проектните дейности, направена оценка на ситуацията „от подаването на проектното предложение до подписването на договора за безвъзмездна помощ” за предприемане на коригиращи мерки по отразяване на нововъзникнали обстоятелства – промяна в нормативната база. - Изготвяне на документация по проекта; технически и финансови отчети. Дейностите по проекта ще се изпълняват, като се спазват изискванията на Ръководството за изпълнение на проекта на ОПРЧР.
Дейност № 2 Самонаемане на безработното лице Управителят на фирмата ще се самонаеме на работа в новостартиралото предприятие на пълен работен ден /осем часа/, като ще управлява и организира дейността на фирмата и в същото време ще изпълнява и ангажименти по доставка и продажба на стоките. Работата му ще бъде свързана със осъществяване на стоковото предлагане на спортните дрехи и облекла, чрез сайта на фирмата и осъществяване на доставки на клиентите, на място и отчитане на продажбите. Следени за актуални модни тнденции и задоволяване на потребителското търсене.
Дейност № 3 Избор на външи изпълнители и доставка на компютърна техника и оборудване Екипът на проекта съвместно със управителя на фирмата ще изискват оферта от доставчик на описаното в приложение Б 4 по проекта оборудване и ще закупят нужната компютърна техника и оборудване спазвайки ПМС №69 от 11.03.2013 г. Ще се следи оборудването да е с икономично потребление на енергия и с ниски емисии на замърсяване. Таблета е необходим за ежедневната работа и връзка с клиентите, приемане, обработване и организиране на продажбите, а касовия апарат е необходим за нужната данъчна отчетност.
Дейност№ 4 Създаване на сайт на фирмата. Сайта ще бъда изработен от външна фирма изпълнител с индивидуален дизайн, по изисквания на управителя на фирмата. Ще се структурират модули, даващи информация за всички направления, в които фирмата извърщва търговия, сортиране на стоките по марки, модели, цвят, номера, цена и т.н. Ще се изготви картинна галерия, информация за организиране на заявките, доставките на място до клиента и начините за плащане.
Дейност № 5 Избор на външи изпълнители и доставка на материали /стоки/ Екипът по управление на проекта и управителя на фирмата стриктно ще спазват ПМС № 69, при избор на външни изпълнители. Ще се използват стандартни документи – съгласно приложените образци към ръководството на бенефициента. Стриктно водене на документацията и осигуряване на условия, позволяващи свободна и прозрачна проверка. При избор на доставчици на стоки /материали/ ще се спазват принципите на икономичност и ефикасност. В началото ще се търсят доставчици на едро в страната, които предлагат качествени спортни облекла и обувки и имат гъвкава политика на работа и капацитет за работа с електронни заявки и разплащания, а впоследствие ще се търсят и чуждестранни контрагенти.
Дейност № 6 Осъществяване на стопанска дейност на фирмата Новосъздадената фирма „Ню интуишън” ЕООД ще осъществява стопанската си дейност в сферата на електронната търговията със спортни облекла и обувки . Безработното лице притежава малък опит в тази сфера и е запознато с търсенето на определен вид спортни артикули. Клиентите пазаруващи от електронни магазини са предимно младежи и тинейджъри. Те предпочитат спортни облекла, поради тяхната практичност и изключително удобство за ежедневна употреба, отдих и спорт. Предимствата на електронната търговия, че спестяват ценно време на клиентите, възможност за избор на стоки и след работно време и ниските разходи за издръжка на бизнеса /не се плаща наем на скъпи търговски обекти, не се поддържа висока численост на персона/, а от там респективно и актуални и по-ниски цени. С предоставения по ОП „РЧР” гранд, закупените стоки ще отговарят на съвременните изисквания за стартирането на електронния магазин и респективно ще удовлетворят търсенето и нуждите на потенциалните клиенти за определено ниво на качество. Регулярно предприемача, ще прави промоция на определени групи стоки и ще популяризира приноса на ЕС за осъществяването на този проект. Ще се осъществят продажби и отчитат приходи.
Дейност № 7 Осигуряване на публичност и визуализация Информираността за развитието на проекта и представянето на извършваните дейности са необходимо условие за запознаване на общността с постиганите резултати и връзката им с поставените цели. В изпълнение на тази цел е планирано да бъде монтирана информационна табела на фирмата. За създадените документи да се използват бланки с нужната визуализация и на обявените в търговския обект промоции да се поставя визуализация. На закупеното оборудване да се залепят информационни стикери. На създадения по проекта сайт ще се извърши визуализация и ще популяризира приноса на ОПРЧР и ЕСФ.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 20 000 BGN
Общ бюджет: 19 357 BGN
БФП: 19 357 BGN
Общо изплатени средства: 19 357 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 357 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 19 357 BGN
2015 0 BGN
19 357 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 454 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 16 454 BGN
2015 0 BGN
16 454 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 904 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 904 BGN
2015 0 BGN
2 904 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз