Дейности:
|
1.Наемане на помещение и закупуване на активи и оборудване за дейността. Ще бъдат закупени:
1. Оборудване за детски център в сектора 0-3 години - Сглобяема конструкция – лабиринт с къщичка, пързалка и басейн с топки, пирамида за катерене и меки фигури
2. Оборудване за детски център в сектора 4-12 години - Сглобяема конструкция – лабиринт на два етажа, с пързалка, басейн с топки, батут, люлка, стена за катерене, меки столчета и масички
3. Хладилна витрина - Сладкарска хладилна витрина с размери 130 х 90 х 150 см, огънато стъкло, неръждаема ламарина, електронен регулатор – термометър, осветление, статично тихо охлаждане, автоматично обезскрежаване, озонобезопасен фреон R 134 A, темтературен диапазон 20, +60 С, захранване 220V/50Hz.
4. Касов апарат - Касов апарат с КЛЕН карта с капацитет 55 млн.реда, връзка с НАП, изчисляване на ресто, портове за връзка с компютър, електронна везна и баркод скенер, захранване 220V/50Hz, опция акумулатор, термохартия 57/55 мм.
5.Комбинирана кафемашина с кафемелачка Подвижен резервоар за вода с вместимост 1.2 литра, вместимост на кафе на зърна 250 г, улей за смляно кафе, регулируеми керамични блокове за смилане, автоматично почистване на веригата за кафе, система за чай и капучино.
6. Стелажи - Стенни стелажи с размер 3 х 2 м. с търговско предназначение.
7. Маси – подходящи за оборудване на кафе аператив.
8. Столове – подходящи за оборудване на кафе аператив.
2.Първоначална доставка на стоки и материали За успешното реализиране на дейността е необходимо закупуването на определени хранителни продукти /пакетирани храни/ и напитки, които ще се предлагат при организирането на детските рождени дни и партита, както и при почасовите забавления на децата и техните родители и придружители. Като задължителна дейност за успешното реализиране на проекта, те ще бъдат договорени и закупени от съответния доставчик. 3.Осигуряване трудови възнаграждения за 3 месеца на самонаетото лице Стартирането на самостоятелна стопанска дейност е съпроводено с много първоначални разходи. Дейността е съобразена с правилата и изискванията на насоките за кандидатстване. Задължителна и е особено важна за самонаетото лице, работните заплати са съобразени и отговарят на минималните прагове за осигуряване. 4.Визуализация и оповестяване на проекта Дейността по визуализация, информиране и публичност са съобразени с „Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР. Ще бъде изработена и поставена информационна табела на помещението, което ще бъде наето за осъществяване на дейността на фирма „Калинка Малинка” ЕООД. Закупените ДМА ще бъдат обозначен с информационни стикери за проекта 50 на брой. Ще бъдат изработени 100 бр. информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта.
|