Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1820-C0001
Номер на проект: ESF-1203-02-10015
Наименование: "Представителство на куриерски услуги"
Бенефициент: "ДЖИ ЕКСПРЕС 01" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 04.04.2014
Дата на приключване: 01.11.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Ямбол
                    Ямбол
Описание
Описание на проекта: : целта на проекта е да допринесе за повишаване на икономическата активност, осигуряване на заетост, доходи и социална интеграция на уязвими групи лица на пазара на труда.
Дейности: 1.Управление и отчетност на проекта. Членовете на екипа ще бъдат запознати с целите, дейностите и времевия график на проекта; • Ще бъдат разпределени задачите и отговорностите. Ще бъде обсъден план-графикът на проекта и ще бъде разработен детайлен такъв. В случай на възникнали непредвидени обстоятелства, план-графикът ще бъде актуализиран. • Ще бъдат определени правилата за работа, вътрешен мониторинг, отчетност и докладване; В процеса на реализация на проекта ще се извършва непрекъснато управление на дейностите по проектите до окончателното им изпълнение; Ще се провеждат редовни месечни съвещания, на които ще бъдат обсъждани резултатите от изпълнението на дейностите и разпределяни задачите за следващия месец. При необходимост ще се провеждат и извънредни съвещания. Ще се акцентира върху финансовия контрол и документооборота.
2.Закупуване и доставка на материали и консумативи. Закупуване на офис материали за започване на дейността на офиса - хартия А4, папки, класьори, химикали, моливи и др. Ще се търси най-изгодната цена от доставчика, тъй като ще има периодичност на зареждане на доставките.
3.Закупуване и доставка на оборудване. Новосъздаденото „Представителство на куриерски услуги” е насочено към предоставяне на услуги за превоз, доставка, дистрибуция, съхраняване и обработка на клиентски стоки или кореспонденция. Допълнителните дейности, освен доставката на стоки и кореспонденцията до адрес, са свързани най-често с определеното време за изпълнение, регистрацията, отговорността и контрола на всички структури на оператора при всички фази на изпълнение на услугата. Комбинирането на различните допълнителни компоненти може да отговори на почти всички изисквания на частните и най-вече на бизнес потребителите на тези услуги. От обикновените доставки на писма, месечни извлечения, сметки и брошури до управление на складови наличности и продажби на стоки с инкасиране на суми в брой или управление на дистрибуторски мрежи. Куриерските услуги се осъществяват чрез индивидуален подход, което позволява непрекъснато разширяване и усъвършенстване на набора от куриерски услуги. За да можем да откликнем на желанията на клиентите ни, офис оборудването ще трябва да бъде с необходимите технически параметри. Ще се използват възможностите на „Интернет” за подобряване на комуникацията с клиентите, както и разширяване на възможностите за достъп до информация. Дейността включва: 1. „Закупуване на офис оборудване” поради липсата на достатъчен финансов ресурс ще се осъществи чрез няколко поддейности: - закупуване на лаптоп с необходимите технически параметри, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта. - закупуване на мултифункционално устройство /копир+принтер+скенер/, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта. - закупуване на касов апарат, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта. - закупуване на офис бюро за компютър, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта. - закупуване на обзавеждане за офиса /столове, маса, шкаф за документация и др./, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта. -закупуване на електронна везна, съгласно изискванията по БДС и разчета посочен в бюджета на проекта. 2. Закупуване на транспортно средство - лек автомобил. Същия ще бъде използван за дейността на фирмата. Предвид характеристиките на автомобила изложени в бюджета на проекта ще може по всяко време да се транспортират пратките до посоченият адрес независимо от метереологичната обстановка.
4.Обучение Проучване и запитване на утвърдени куриерски фирми, които провеждат обучителен курс за куриери и работа със специализиран софтуер.
5.Изготвяне на стратегия За стартирането и успешното развитие на новорегистрираната фирма, са необходими ясни цели, които да са съобразени с реалния пазар в този бранш. Необходимостта от такава стратегия е продиктувана и от правилните действия, които е необходимо да се следват за постигане на целите на фирмата. Те ще бъдат описани в стратегията и ще бъдат следвани, особено докато се наложим на пазара.
6.Избор и наемане на помещение за офис Представителство на куриерски услуги, изисква подходящо помещение за офис с площ около 20 кв.м. Кандидатът не разполага със собствено помещение. Ще се наеме такова. Направено е проучване на предлаганите в района помещения за офиси и са набелязани няколко. След удобряване на проектното предложение, ще се извърши повторно проучване на предлаганите за наемане помещения. Ще се разчита на информация от обяви /интернет, местни печатни издания/, от познати, както и на специализирани агенции. Сключване на договор за наем с избраното помещение за офис, като в цената на наема ще бъдат включени и необходимите консумативи на офиса /ток, вода и др./.
7.Осигуряване на трудови възнаграждения /включително и осигуровки/ на самонаетото лице и наетия персонал Трудовите възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал са необходими за да се подпомогне осъществяването на другите планирани дейности, както и за нормалната работа на офиса – трудови възнаграждения и осигуровки.
8.Осигуряване на публичност и информираност - ще бъде възложено като външна услуга изработването на табела, съгласно Ръководство за визуализация и публичност, за информиране на общественоста, относно полученато безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган. - изработка на визитки – 300 бр. - публикуване на обяви за предлаганите услуги/продукти в уебсайтове.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 13 089 BGN
Общ бюджет: 12 430 BGN
БФП: 12 430 BGN
Общо изплатени средства: 12 430 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 12 430 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 618 BGN
2015 9 812 BGN
12 430 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 10 565 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 225 BGN
2015 8 340 BGN
10 565 BGN
В т.ч. Национално финансиране 1 864 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 393 BGN
2015 1 472 BGN
1 864 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз