Дейности:
|
1.Управление и отчетност на проекта. Членовете на екипа ще бъдат запознати с целите, дейностите и времевия график на проекта;
• Ще бъдат разпределени задачите и отговорностите. Ще бъде обсъден план-графикът на проекта и ще бъде разработен детайлен такъв. В случай на възникнали непредвидени обстоятелства, план-графикът ще бъде актуализиран.
• Ще бъдат определени правилата за работа, вътрешен мониторинг, отчетност и докладване;
В процеса на реализация на проекта ще се извършва непрекъснато управление на дейностите по проектите до окончателното им изпълнение;
Ще се провеждат редовни месечни съвещания, на които ще бъдат обсъждани резултатите от изпълнението на дейностите и разпределяни задачите за следващия месец. При необходимост ще се провеждат и извънредни съвещания. Ще се акцентира върху финансовия контрол и документооборота.
2.Закупуване и доставка на материали и консумативи. Закупуване на офис материали за започване на дейността на офиса - хартия А4, папки, класьори, химикали, моливи и др.
Ще се търси най-изгодната цена от доставчика, тъй като ще има периодичност на зареждане на доставките.
3.Закупуване и доставка на оборудване. Новосъздаденото „Представителство на куриерски услуги” е насочено към предоставяне на услуги за превоз, доставка, дистрибуция, съхраняване и обработка на клиентски стоки или кореспонденция.
Допълнителните дейности, освен доставката на стоки и кореспонденцията до адрес, са свързани най-често с определеното време за изпълнение, регистрацията, отговорността и контрола на всички структури на оператора при всички фази на изпълнение на услугата. Комбинирането на различните допълнителни компоненти може да отговори на почти всички изисквания на частните и най-вече на бизнес потребителите на тези услуги. От обикновените доставки на писма, месечни извлечения, сметки и брошури до управление на складови наличности и продажби на стоки с инкасиране на суми в брой или управление на дистрибуторски мрежи.
Куриерските услуги се осъществяват чрез индивидуален подход, което позволява непрекъснато разширяване и усъвършенстване на набора от куриерски услуги.
За да можем да откликнем на желанията на клиентите ни, офис оборудването ще трябва да бъде с необходимите технически параметри.
Ще се използват възможностите на „Интернет” за подобряване на комуникацията с клиентите, както и разширяване на възможностите за достъп до информация.
Дейността включва:
1. „Закупуване на офис оборудване” поради липсата на достатъчен финансов ресурс ще се осъществи чрез няколко поддейности:
- закупуване на лаптоп с необходимите технически параметри, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта.
- закупуване на мултифункционално устройство /копир+принтер+скенер/, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта.
- закупуване на касов апарат, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта.
- закупуване на офис бюро за компютър, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта.
- закупуване на обзавеждане за офиса /столове, маса, шкаф за документация и др./, съгласно разчета посочен в бюджета на проекта.
-закупуване на електронна везна, съгласно изискванията по БДС и разчета посочен в бюджета на проекта.
2. Закупуване на транспортно средство - лек автомобил.
Същия ще бъде използван за дейността на фирмата. Предвид характеристиките на автомобила изложени в бюджета на проекта ще може по всяко време да се транспортират пратките до посоченият адрес независимо от метереологичната обстановка.
4.Обучение Проучване и запитване на утвърдени куриерски фирми, които провеждат обучителен курс за куриери и работа със специализиран софтуер.
5.Изготвяне на стратегия За стартирането и успешното развитие на новорегистрираната фирма, са необходими ясни цели, които да са съобразени с реалния пазар в този бранш. Необходимостта от такава стратегия е продиктувана и от правилните действия, които е необходимо да се следват за постигане на целите на фирмата. Те ще бъдат описани в стратегията и ще бъдат следвани, особено докато се наложим на пазара.
6.Избор и наемане на помещение за офис Представителство на куриерски услуги, изисква подходящо помещение за офис с площ около 20 кв.м. Кандидатът не разполага със собствено помещение. Ще се наеме такова. Направено е проучване на предлаганите в района помещения за офиси и са набелязани няколко. След удобряване на проектното предложение, ще се извърши повторно проучване на предлаганите за наемане помещения. Ще се разчита на информация от обяви /интернет, местни печатни издания/, от познати, както и на специализирани агенции.
Сключване на договор за наем с избраното помещение за офис, като в цената на наема ще бъдат включени и необходимите консумативи на офиса /ток, вода и др./.
7.Осигуряване на трудови възнаграждения /включително и осигуровки/ на самонаетото лице и наетия персонал Трудовите възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал са необходими за да се подпомогне осъществяването на другите планирани дейности, както и за нормалната работа на офиса – трудови възнаграждения и осигуровки. 8.Осигуряване на публичност и информираност - ще бъде възложено като външна услуга изработването на табела, съгласно Ръководство за визуализация и публичност, за информиране на общественоста, относно полученато безвъзмездно финансиране по образец на Договарящия орган.
- изработка на визитки – 300 бр.
- публикуване на обяви за предлаганите услуги/продукти в уебсайтове.
|