Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1703-C0001
Номер на проект: ESF-1203-02-09013
Наименование: "Модерен уют"
Бенефициент: "ПЕРФЕКТ-М77" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 04.04.2014
Дата на приключване: 04.10.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Сливен
                    Сливен
Описание
Описание на проекта: Създаване на заетост на неактивни групи на пазара на труда в села от община Сливен чрез стимулиране на предприемачеството
Дейности: Дейност 5: Публичност и визуализация на проекта Описание на дейността: 1. Изработване и монтиране на външна табела по образец на Агенция по заетост – 1 бр., пълноцветен печат 2. Отпечатване на рекламно-информационен флаер с логото на ЕС и ЕСФ – 100 бр. 3.Отпечатване на визитки – 100 бр. 4. Отпечатване на 20 броя самозалепващи се информационни стикери и поставянето им върху закупеното по проекта оборудване. 5. Изработване на интернет страница за популяризиране на проекта и услугите на новосъздадената фирма. Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на ОП РЧР и настоящата схема за информираност и публичност при изпълнение на дейностите по проекта, както и от заложените бройки различно оборудване, предвидени в дейностите по проектното предложение .
Дейност 4: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца Дейността включва създаване на на две работни места - едно за самонаето лице и едно за работник за монтаж на алуминиева дограма, блиндирани врати Собственикът на фирмата ще извършва ръководна, административна и изпълнителска дейност. Той ще предоставя на клиентите висококвалифицирани услуги по изработка на тавани, монтаж на алуминиева дограма, поставяне на корк в домове и офиси. Ще се осигурява, съгласно Закона за облагане дохите на физическите лица , приложим за самонаето лице. Монтажът на алуминиевата дограма ще се извършва и от работник , нает на трудов договор на пълно работно време, при месечна работна заплата, съгласно минималния осигурителе праг за длъжността. Ще бъде наето безработно лице, със средно и по-високо образование и с технически познания. През първия месец на наетия работник ще бъде проведено въвеждащо обучение на работното място от собственика на фирмата Ще бъде извършено привеждане на работното помещение в съответствие с изискванията на ЗЗБУ. Ще бъдат разработени длъжностна характеристика, вътрешен правилник за трудовия ред, работно време и др. документи, в съответствие с трудовото законодателство. Обосновка: извършване на търговската и трудова дейност в съответствие с българското законодателство.
Дейност 6: Организация и управление на проекта Описание на дейността: 1. Сключване на договори с екипа, изпълнители и доставчици – договорите с екипа ще бъдат сключени със собственика на фирмата, а на договорите с подизпълнители ще бъде наложен двоен подпис – ръководител на проекта и собственик на фирмата; 2. Изготвяне на подробен план-график за изпълнение на проекта със задачи, срокове за изпълнение и отговорници; 3. Подготовка и избор на изпълнители, съгласно изискванията на ОП „РЧР” ПМС 69/11.03.2013 г. 4. Провеждане на месечни работни срещи на екипа; 5.Изготвяне на месечни технически и финансови доклади, доклади на екипа, справки.; 6.Мониторинг и оценка на изпълнението на проекта Обосновка на дейността: Необходимост от въвеждане и прилагане на система за ефективно управление на проекта, непрекъснат обмен на информация със собственика на фирмата и съгласуваност при вземане на управленски решения, спазване изискванията на ПМС 69/11.03.2013 г. И ОП РЧР.
Дейност 3: Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Дейността включва следните поддейности: 1. Закупуване на лаптоп и лазаренмултимедиен принтер, необходим за изготвяне и разпечатване на проекти на алуминиева дограма 2. Закупуване на специализирано оборудване: 2.1. Къртач SDS max GSH 11 E 2.1.Инверторен заваръчен апарат 2.2. Машина за рязане 2.3. Закупуване на стопански инвентар: 2.3.1.Шмиргел, 2.3.2. Акумулаторна отверка BS 18 LT Impuls 2.3.4. Перфоратор UNE 2650 MULTI 2.3.5.Обер фреза POF 1200 AE 2.3.6. Стълба профи corda 2.3.7. Лазарен нивелир PLL 360 2.3.8. Ударна бормашина GSB 1600 R 2.3.9. Пистолет за лепене КЕ 3000 2.3.10. Циркуляр KS 54 SP 2.3.11.Прободен трион CST 150 BCE + Lbox 2.3.12. Ъглошлайф WX 24-230 2.3.13. Маска за заваряне 2.3.14. Диск за рязане LU3DO60 3. Закупуване на лицензиран софтуер - GJFBAME за проектиране на врати и прозорци и на Windows 7 Обосновка на дейността: Oборудването, стопанския инвентар и специализирания софтуер са необходими за извършване на качествени и конкурентни услуги, по-висока производителност на труда и безопасни условия на труд на затите лица. Оборудването ще се използва в работилницата на самонаето лице и на обектите.
Дейност 1: Изготвяне на стратегия за стартиране дейнoстта на собственото предприятието Описание: Дейността включва описание на бизнес идеята, разработване на мисия и визия на фирмата, анализ на средата, SWOT анализ, идентифициране на организационните цели, формиране на стратегии за тяхното постигане (маркетингова,организационна, технологична и финансова) , методи за изпълнение, мониторинг и оценка. Обосновка: Динамичната и силно конкурентна бизнес среда , изисква планиране на развитието на носъздадената фирма, за да се предпази от фалит, да се наложи и задържи на пазара.
Дейност 2: Първоначално закупуване на материали Описание на дейността: 1. Закупуване на малки количества материали за пробен монтаж на алуминиева дограма (врата, прозорец и др.) и пробна изработка на окачен таван. Метриалите ще бъдат използвани с цел въвеждане в работата на наетия работник от собственика а фирмата, който е с 5 години практически опит в тази сфера. Изработката на пробните продукти ще се извърши в работилницата, собственост на самонаетото лице в с.Тополчане, община Сливен. 2. Ще бъдат закупени и консумативи, необходими за изготвяне на проекти, заявки, издване на касови бележки и фактури. Обосновка на дейността: закупуването на материалите и консумативите е необходимо за въвеждане в работата на наето лице и стартиране дейността на новосъздадената фирма .
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 15 219 BGN
Общ бюджет: 14 742 BGN
БФП: 14 742 BGN
Общо изплатени средства: 14 742 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 742 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 8 104 BGN
2015 6 638 BGN
14 742 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 531 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 6 888 BGN
2015 5 643 BGN
12 531 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 211 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 216 BGN
2015 996 BGN
2 211 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз