Описание на проекта:
|
- Развитие на човешкия капитал с цел осигуряване на по-висока заетост, доходи и социална интеграция;
- В пълно съответствие с общата цел на ОП РЧР, Процедура „Насърчаване стартирането на проекти за развиване на самостоятелна стопанска дейност”, настоящият проект има за цел да създаде, развие и управлява стабилна фирма за бизнес услуги, чието развитие да осигури разкриване на нови работни места и устойчива заетост на персонала;
- Целта ни е стартиране на собствена стопанска дейност в сферата на услугите, чието развитие да осигури развитие на нови работни места и устойчива заетост на персонала. Целта ни е стартиране на собствена стопанска дейност в сферата на бизнес услугите. С подкрепата на ОП РЧР е необходимо да изградим устойчиво развиваща се фирма, чрез съчетаване на високи технологии с необходимия бизнес опит и ценности. Ние ще бъдем високо технологична – професионално работеща консултантска фирма в България с високо качество на персонала, услугите, системите и решенията, които
|
Дейности:
|
1.Създаване на организация за изпълнение дейностите по проекта. Ежедневно екипа по проекта ще осъществява работа по реализирането на дейностите по проекта, спазване на времевия график, изготвяне на необходимите документи, воденето на документация и работно досие на проекта. В края на всеки месец ще се изготвят отчетни форми. Предвижда се осъществяването на работни срещи между екипа по проекта и собственика на “ИВЕЛ КОНСУЛТ 2013” ЕООД минимум веднъж месечно. На тези срещи ще се обсъжда напредъка на осъществяваните дейности, планиране на следващите етапи от реализацията на проекта, възникнали проблеми и начините за разрешаването им, финансова и техническа отчетност. 2.Първоначално закупуване на материали и консумативи. По реда на ПМС № 69 от 11.03.2013 г. ще бъдат избрани доставчици на материали необходими за осъществяване на консултантската дейност на фирмата. 3.Извършване на ремонтни работи в помещения, в които се извърша дейността на фирмата. Офисът е предоставен от Димитър Желязков Атанасов с право на пожизнено и безвъзмездно право на ползване, съгласно нотариален акт №63, том І, рег.№ 476, дело 30. Офисът представлява помещение с квадратура 28.24 кв.м. За нормалното функциониране на помещението като офис на фирмата е необходимо осъществяване на заложените по проекта СМР изразяващи се в: доставка и монтаж на врата МDF 90/200, обръщане около врати и прозорци с XPS 2см., al-ъгли с мрежа около врати и прозорци, шпакловане на стени и тавани, армирана изравнителна замазка, настилка с ламиниран паркет, боядисване с латекс, доставка и монтаж луминесцентно осветително тяло, фаянс по стени, теракот, доставка и монтаж моноблок, доставка и монтаж на мивка голям формат, доставка и монтаж ел. бойлер, шпакловане по стени и тавани, боядисване с латекс, доставка и монтаж осветително тяло, поставяне на необходимия санитарен фаянс, доставка и монтаж луминесцентно осветително тяло.
Дейността е пряко свързана с подобряване на безопасните условия на труд и попада в категорията „текущ ремонт” съгласно чл. 43 (нова – ДВ, брой 65 от 2003 г.) от Допълнителните разпоредби §5 на Закона за устройство на територията.
4.Закупуване на оборудване и софтуер, необходими за дейността на предприятието. По реда на ПМС № 69 от 11.03.2013 г. ще бъдат избрани доставчици на необходимото оборудване за осъществяване дейността на предприятието. За осъществяване на дейността на ново стартиралото предприятие ще бъде закупено следното оборудване и софтуер:
- мултифункционално устройство;
- преносим компютър;
- счетоводна програма;
- програма ТРЗ;
- архивираща програма;
- хардуерна регистрация
5.Подбор и наемане на квалифициран персонал Осигуряване на необходимия персонал за осъществяване дейността на новосъздаденото предприятие. 6.Информиране и публичност По реда на ПМС № 69 от 11.03.2013 г. ще бъдат избрани доставчици на необходимите материали за осъществяване дейността по информиране и публичност.
|