Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1443-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02150
Наименование: "Създаване на агенция за предоставяне на ПР услуги "Креактив ПР""
Бенефициент: "КРЕАКТИВ ПР" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 02.04.2014
Дата на приключване: 01.12.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Подпомагане икономическата активност на едно безработно лице и помощ за създаване и развитие на негова собствена, предприемаческа дейност
Дейности: 7. Дейности по публичност и визуализация Изготвяне на информационна табела за проекта. Изготвяне на самозалепващи стикери. Изготвяне на информационни брошури. Изготвяне на 250 визитки.
5. Закупуване на обзавеждане, необходимо за извършване на предлаганите услуги В рамките на проекта ще бъдат закупени мебели и обзавеждане, необходими за извършването на предоставяните от агенцията услуги.
3. Създаване на стратегия за развитие на новорегистрираното предприятие Структуриране на търговската и организационна дейност на новото предприятие с описание на идеята, продукта, целевите пазари, плановете за развитие – краткосрочни и дългосрочни, начини за финансиране на дейността, имидж, конкретни стъпки и др. Описание на конкурентните предимства на бизнес модел на агенция за предоставяне на ПР услуги и възможните рискове и стъпките за тяхното избягване.
4. Наемане и оборудване на помещение за търговски цели и административна дейност; Ще бъде оборудвано помещение с площ около 35м2 на подходящо място в границите на град Варна. Оборудването ще бъдe закупенo със средства по проекта. Подготвянето на помещението за извършване на услугата е първата задължителна стъпка необходима за същинските дейности по предоставяне на услугата.
6.Закупуване на материали и консумативи, необходими за извършване на предлаганите услуги В рамките на проекта ще бъдат закупени материали и консумативи, необходими за извършването на ПР услугите на агенцията, както и за воденето на архив.
1. Организация и управление на проекта Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. Основни поддейности: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2. Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на самонаетото лице и всички останали лица, пряко ангажираните с изпълнението на проекта. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители по ПМС 69. 1.6. Текущо обработване и поддържане на документацията.
2.Подготовка и провеждане на процедури по ПМС 69/2013 за избор на изпълнители по доставката на услуги, оборудване, материали и консумативи. Екипът на проекта ще организира избора на доставчици на стоки и услуги необходими за осъществяването на настоящия проект и ще подготви цялата необходима документация за тази цел. Дейността ще бъде организирана в две направления: 2.1.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на услуги (изработка на стратегия за развитие, наемане на помещение, дейности по визуализация) 2.2.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на оборудване, обзавеждане, материали и консумативи
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 019 BGN
Общ бюджет: 14 975 BGN
БФП: 14 975 BGN
Общо изплатени средства: 14 973 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 14 975 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 804 BGN
2015 11 169 BGN
14 973 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 12 728 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 233 BGN
2015 9 494 BGN
12 727 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 246 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 571 BGN
2015 1 675 BGN
2 246 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз