ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1438-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02146
Наименование:
"Ново начало - по-добро бъдеще"
Бенефициент:
"МТ КОМЕРС 1983" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
02.04.2014
Дата на приключване:
02.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Безвъзмездното европейско финансиране за стартиране на самостоятелен бизнес от неактивните лица на пазара на труда е с цел повишаване икономическата активност, постигане високи нива на трудова заетост и подобряване качеството на живот.
Дейности:
Дейност1: Избор на външни изпълнители, които ще реализират мерките по публичност и визуализация и такива, които ще доставят оборудването и необходимите материали. За гарантиране на по-доброто прилагане на договорените действия и уреждане условията и редът за определяне на изпълнител от страна на кандидата, ще бъдат приложени разпоредбите на ПМС 69. С постановлението се цели осигуряване на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на предвидените средства по настоящата схема.Тъй като предвидените по проекта материали и оборудване са на стойност по-малка от 20 000лева, то определянето на изпълнител ще се извърши чрез избор без провеждане на процедура. Първичните документи, удостоверяващи извършените разходи за закупуване на материали и ДМА ще бъдат изпратени за одобрение до Управляващия орган.
Дейност5: Проектно управление, контрол и отчитане. В съответсвие с изискванията на Възложителя , ще бъде извършен мониторинг на всички дейности по проекта и одит за проследяване на всички разходи по проекта. Надлежно ще бъде осъществен контрол, относно осчетоводяването на всички направени разходи по проекта. Документацията ще бъде предоставена на съответните органи. Дейността ще се извърши изцяло от Кандидатът, който видно от приложената Автобиография е с икономическо образувание- счетоводител и притежава достатъчно опит в отчитането на проекти.
Дейност3: Закупуване на оборудване и материали, необходимо за изпълнението на дейностите по проекта. За нормалното и успешно реализиране на настоящия проект е крайно необходимо да бъде закупуно оборудване и търговския обект да бъде преведен в съответствие с изисквания на българското законодателство и с тези на кандидата. Оборудването включва стелажи с рафтове за излагане на стоката и две бюра: с чекмедже за каса и със стъклена витрина, на което ще бъдат изложени малки по размер продукти. На второ място е необходимо да бъде закупен стартов пакет от стоки, достатъчно разнообразни по качество, произход и цена за да задоволят интереса и предпочитанията на бъдещите клиенти. Изборът на доставчици ще се осъществи без процедура в съответсвие с ПМС 69.
Дейност2: Изготвяне на информационни материали, за популяризиране на проекта. За гарантиране на по-доброто прилагане на договорените действия, за информираност и в съответствие с информационните стратегии и стратегиите за публичност на ЕС, кандидатът ще избере външен изпълнител, който да отговаря за действията по информиране и публичност.
Дейност4: Стартиране на същинската дейност по проекта При реалното започване на същинската дейност, Кандидатът ще избере и назначи на трудов договор на пълно работно време две безработни лица. Подборът ще се извърши по предварително изготвени от Кандидата критерии. Същинската дейност на настоящият проект е откриване на магазин за промишлени стоки – стоки за бита и козметични продукти. Качественото обслужване и добра консултация от страна на продавачите, е гаранция за добри продажби.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 973 BGN
Общ бюджет:
19 973 BGN
БФП:
19 973 BGN
Общо изплатени средства:
19 972 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
19 973
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 995 BGN
2015
15 978 BGN
19 972 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
16 977
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 395 BGN
2015
13 581 BGN
16 977 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 996
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
599 BGN
2015
2 397 BGN
2 996 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз