Дейности:
|
5. Закупуване на обзавеждане, необходимо за извършване на предлаганите услуги В рамките на проекта ще бъдат закупени мебели и обзавеждане, необходими за извършването на предоставяните от агенцията услуги. 3. Създаване на стратегия за развитие на новорегистрираното предприятие Структуриране на търговската и организационна дейност на новото предприятие с описание на идеята, продукта, целевите пазари, плановете за развитие – краткосрочни и дългосрочни, начини за финансиране на дейността, имидж, конкретни стъпки и др. Описание на конкурентните предимства на бизнес модел на сладкарска работилница и възможните рискове и стъпките за тяхното избягване. 4. Наемане, ремонтиране и оборудване на помещение за търговски цели и административна дейност; Ще бъде наето, ремонтирано и оборудвано помещение с площ около 30м2 на подходящо място в границите на град Варна. Оборудването ще бъдe закупенo със средства по проекта. Подготвянето на помещението за извършване на услугата е първата задължителна стъпка необходима за същинските дейности по предоставяне на услугата. 7. Дейности по публичност и визуализация Изготвяне на информационна табела за проекта.
Изготвяне на самозалепващи стикери.
Изготвяне на информационни брошури.
Изготвяне на 250 визитки.
6.Закупуване на материали и консумативи, необходими за извършване на предлаганите услуги В рамките на проекта ще бъдат закупени материали и консумативи, необходими за извършването на услугите на сладкарската работилница. 2.Подготовка и провеждане на процедури по ПМС 69/2013 за избор на изпълнители по доставката на услуги, оборудване, материали и консумативи. Екипът на проекта ще организира избора на доставчици на стоки и услуги необходими за осъществяването на настоящия проект и ще подготви цялата необходима документация за тази цел. Дейността ще бъде организирана в две направления:
2.1.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на услуги (изработка на стратегия за развитие, наемане на помещение, извършване на строително-ремонтни работи, услуги за получаване на разрешителни, лицензи и др.такси, свързани със стартирането на дейността на предприятието, дейности по визуализация)
2.2.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на оборудване, обзавеждане, материали и консумативи
1. Организация и управление на проекта Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. Основни поддейности:
1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа.
1.2. Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното.
1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на самонаетото лице и всички останали лица, пряко ангажираните с изпълнението на проекта.
1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности.
1.5. Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители по ПМС 69.
1.6. Текущо обработване и поддържане на документацията.
|