ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1262-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-06-16029
Наименование:
"Цех за производство на мебели"
Бенефициент:
Вемина Мебел ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
04.04.2014
Дата на приключване:
01.01.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Обща цел (цели) Целта на инвестицията – обект на настоящия проект е обособяване на собствено помещение за производствен цех за мебели от масив,мисията на фирмата се изразява в стремежа да задоволи и най-претенциозния вкус на българските потребители,като се придържа към европейските стандарти в производството и продажбата на мебели от масив
Дейности:
3. Закупуване на Оборудване ДМА за започване на дейност Създаване на условия за започване на работа
1. Подготвителни и съпътстващи дейности А. Подготвителни дейности: 1. Провеждане на открити процедури за избор на изпълнители за: 1.1. юридически услуги – избраният изпълнител ще подготвя документацията по всички обществени поръчки , ориентирана към подготовка на проекти на договори, изготвяне на показателите, относителната им тежест и методиката за определяне на комплексната оценка на офертите и изготвяне на минималните изисквания, на които трябва да отговарят вариантите и специалните изисквания за тяхното представяне.. 1.2. доставка на консумативи и канцеларски материали (за нуждите и дейността на проекта); 1.3. Изработване на рекламни материали за осигуряване на информиране и публичност на проектните дейности; 1.4. организиране на дейности, свързани с публичността на проекта; 1.7. осигуряване на счетоводни услуги. Изпълнителите, избрани чрез описаните процедури, са пряко свързани с изпълнението на дейностите по заповедта за финансиране. 2. Сключване на договори с избраните изпълнители Б. Съпътстващи дейности: • Вътрешен мониторинг: ще се изпълнява от Експерта консултант, който ще осигурява попълването и обработката на необходимите формуляри за отчетност ,ще събира и наблюдава пълнотата и съответствието на необходимите разходооправдателни документи във връзка с организирането и осъществяването на заместването и възстановяването на разходите Дейността ще бъде извършена от кандидата
4. Закупуване на материали Доставка на дървен материал
2. Ремонт на помещението за производствен цех. Подготвителни дейности за въвеждане на машините в експлоатация
5. Популяризиране на дейностите по проекта, информиране и публичност Бенефициент се ангажира да направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в наръчника по мярката Ще бъдат организирани 2 информационни срещи, в които ще вземат участие представители на ключовите заинтересовани страни по проекта. Дейностите по проекта ще бъдат популяризирани чрез пресконференции и публикации в медиите, вкл. в интернет на страниците на проекта, на Бенефициента . За всички участници в проекта – в информационните срещи и в обученията, са предвидени рекламни пакети, състоящи се от папка, химикалка, листа за записки и рекламна диплянка.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Артстрой" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 953 BGN
Общ бюджет:
19 075 BGN
БФП:
19 075 BGN
Общо изплатени средства:
19 075 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
19 075
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
12 069 BGN
2015
7 006 BGN
19 075 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
16 214
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 259 BGN
2015
5 955 BGN
16 214 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 861
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
1 810 BGN
2015
1 051 BGN
2 861 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз