Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1406-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02133
Наименование: "Дневен център за рехабилитация и интеграция на хора с увреждания-Варна"
Бенефициент: "ЕВА КОМЕРС-12" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 01.04.2014
Дата на приключване: 01.05.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Започване на самостоятелна стопанска дейност на „Ева Комерс – 12” ЕООД
Дейности: Дейност 2: Наемане на помещение Ще бъде наето помещение в град Варна. Оборудването и обзавеждането ще бъдат закупени със средства по проекта. Осигуряването на подобно помещение е първата задължителна стъпка необходима за същинските дейности по предоставяне на услугата. В помещението, в което ще се извършва дейността ще бъдат обособени 2 зони – магазин-офис с изложени мостри на помощни средства за хора с увреждания и място за срещи на лица с физически увреждания.
Дейност 1: Организация и управление на проекта Екипът ще осъществява изпълнението по график на дейностите по проекта и ще -Отговаря за разработването и спазването на вътрешните правила/процедури, имащи отношение към управлението и изпълнението на проекта; -Съдейства за предоставянето на достъп на представители на съответната оценителна комисия (Управляващ орган, Междинното звено и др.) до всички документи и цялата информация по проекта; -Съгласува определянето на възнагражденията по проекта; -Предвижда и докладва на Управителя на фирмата рисковете и несъответствията, свързани с изпълнения на проектните дейности. Отговаря за рационалността на поеманите задължения и извършваните плащания; -Отговаря за исканията на средства по съответните дейности; -Отговаря за извършването на плащания, изготвяне на справки и отчети,включително на възнаграждения и осигурителни вноски по проекта; -Докладва при откриване на нередност по дейностите. Провежда всички процедури по закупуване на машини и съоражения; Екипът за управление на проекта ще подготви документите на кандидата за управител на фирмата. Ще се извършват периодично оценки от екипа на степента на изпълнение на дейностите съобразно графика, като при евентуални несъответствия ще се назначават коригиращи действия и ще се следи за резултата от тях.
Дейност 6: Публичност и визуализация на проекта За да бъде оповестено, че проектът се финансира от Европейския социален фонд чрез ОП „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 ще бъде изработена и поставена 1 брой постоянна информациона табела и ще бъдат отпечатани и разпространени 100 бр. плаката. На доставеното оборудване по проекта ще бъдат поставени стикери, които да показват, че е закупено със средства по ОП „Развитие на човешките ресурси”. Всички дейности по информиране и публичност ще бъдат съобразени със съответните правила на Регламент 1828/2006 на Комисията, както и с Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност.
Дейност 4: Закупуване на материали и консумативи За стартиране на работата на фирмата ще бъдат закупени канцеларски материали.
Дейност 5: Изготвяне на стратегия за развитие на предприятието Структуриране на производствената и търговска дейност на новото предприятие с описание на идеята, дейността, целевите пазари, плановете за развитие – краткосрочни и дългосрочни, начини за финансиране на дейността, имидж, конкретни стъпки и др. Описание на конкурентните предимства на бизнес модел на Ева Комерс-12 ЕООД и възможните рискове и стъпките за тяхното избягване.
Дейност 3: Закупуване на оборудване Врамките на проекта ще бъде закупено обзавеждане и компютърна техника за дейността на офиса. За нуждите на дневния център, за посетителите ще бъдат закупени столове и маси.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 12 106 BGN
Общ бюджет: 6 078 BGN
БФП: 6 078 BGN
Общо изплатени средства: 6 571 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 6 078 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 421 BGN
2015 4 150 BGN
6 571 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 5 166 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 058 BGN
2015 3 528 BGN
5 586 BGN
В т.ч. Национално финансиране 912 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 363 BGN
2015 623 BGN
986 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз