ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1478-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02165
Наименование:
"Производство на архитектурно-ландшафтни строителни елементи от изкуствен мрамор"
Бенефициент:
"ПРОЦЕС 2012" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
03.04.2014
Дата на приключване:
01.03.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
1.Развитие на човешкия капитал с цел осигуряване на по-висока заетос, по-високи доходи, по-висока социална интеграция. Да се подобри качеството на живот на хората в България. Насърчаване на икономическата активност на хора за постигане на интеграция на уязвими групи хора на пазара на труда, повишаване на производителността на труда, достъп до качествено образование и учене през целия живот. 2. Да се осигурят равни възможности за икономическа и социална реализация на хората. Да се постигне трудова заетос чрез развитие на предприемачеството. 3.Да се гарантират на всички хора, пълноценно участие в обществото и право на достоен труд, повишаване качеството на работната сила, Да се разкрият нови работни места в новостартиращите предприятие.
Дейности:
1. ПОДГОТОВКА ПО ОРГАНИЗАЦИЯ ДЕЙНОСТТА НА ФИРМАТА И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА Със стартирането на проекта ще се организира въвеждаща среща за екипа на проекта на която ще бъдат обсъдени всички етапи и свързаните с тях дейности. В рамките на проекта ще се организират ежеседмични работни срещи на които ще се обсъждат текущите дейности по проекта, възникнали проблеми, коментари и вземане на решения. На срещите ще присъстват ръководителя на проекта, счетоводителя, кандата и производствия персонал /работника/.
2. ВИЗУАЛИЗАЦИЯ, ИНФОРМИРАНОСТ И ПУБЛИЧНОСТ НА ПП Със стартирането на проекта да се подготвят информационни табели които да се поставят на видно място с цел информиране на общественоста. Да се подготвят стигери с логото на Европейския Съюз
3. НАЕМАНЕ НА ПОМЕЩЕНИЕ И ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ, МАШИНИ И СТОПАНСКИ ИНВЕНТАР Със стартирането на проекта основна цел е да се намери подходящ производствен цех които да отговаря на всички изисквания на производствената дейност. Да се проучи и избере най- подходящото оборудване във връзка с производствения процес, да се анализират всички оферти и да се избере най-подходящото. Да се закупи стопанския инвентар /полимерни форми/.
4. ЗАКУПУВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ Да се закупят най-подходящите материали и консумативи във връзка изикванията на технологията.настрий производствения процес като основно това включва специфичните „рецепти” по които ще се приготвя бетоновата смес. Да се направят технологични проби и се постигне необходимото качество. Да се организира производствена дейност като се фиксират технологичното време на всеки един процес.
5. НАЕМАНЕ НА ПЕРСОНАЛ И ОРГАНИЗИРАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ ПРОЦЕС Да се наеме производствен персонал / един работника/. Да се разположи производственото оборудване съгласно технологичните процеси. Да се запознаят работника с технологичния процес. Да се обучат работника за работа с оборудванито. Да се проведат необходимите инструктажи във връзка с безопасността на труда.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 649 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
3 930 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 930 BGN
2015
0 BGN
3 930 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 340 BGN
2015
0 BGN
3 340 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
589 BGN
2015
0 BGN
589 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз