ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1503-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02173
Наименование:
"Стартиране на самостоятелна стопанска дейност с предмет преводачески, консултантски и маркетингови услуги"
Бенефициент:
ЕТ "СЛАВОСЛОВЪ - СТОЯНА СТОЕВА"
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
03.04.2014
Дата на приключване:
01.07.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
осигуряване на възможности за стартиране на бизнеса на една новосъздадена фрима за предоставяне на преводачески, консултантски и маркетингови услуги
Дейности:
4. Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал Създадените възможности при реализацията на проекта за стартиране на бизнеса ще бъдат предпоставка за осигуряване на устойчива заетост на три лица. Ще бъдат разкрити три работни места за следните длъжности: - управител /самонаето лице/ - висше образование. С умения за водене на преговори, продажби и обработка на документация, преводаческа, консултантска и маркетингвова дейност. Работно време – 8 часа дневно. - координатор – средно или висше образование. С компетенции и опит в осъществяване на координация, техническа подкрепа и компетенции в области, съответстващи на идентифицираните от фирмата нужди и профил. Работно време – 4 часа дневно. - специалист в езикови преводи (английски, немски) и консултантски услуги (европейски проекти, екологична оценка; оценка на здравния рискстратегическо планиране) – висше орбазование; развити ръководни и координационни умения. Работно време – 8 часа дневно. С лицата ще бъдат сключени трудови договори, като заетостта ще бъде запазена за период от 12 месеца след приключване нa проекта.
2. Закупуване на оборудване Стартирането на бизнеса е немислимо без осигуряване на необходимото оборудване. Ще бъдат закупени компютър, принтер, факс машина, скенер, необходими за осъществяването на дейността и комуникацията с клиенти. Реализацията на дейността ще започне със сключване на договор за доставка. Предвиждаме доставката да бъде разпределена в два етапа съобразно предварително изчислените нужди: компютърна конфигуряция и факс за месец 2 – нужди за непосредствения етап от започване на дейността. И през месец 3 закупуване на лазерен принтер и скенер след което ще се предприемат по-нанатъшни действия за стартиране основните и същински дейности на фирмата.
3. Първоначално закупуване на материали Ще бъдат закупени необходимите материали, необходими за стартирането на същинската дейност на фирмата. В рамките на изпълнението на проекта те ще бъдат вложени в процеса на доставяне на преводачески, консултантски и маркетингови услуги. Реализацията на дейността ще започне със сключване на договор за доставка. Предвиждаме доставката да бъде осъществена в края на втория месец, което ще осигури възможност производствения процес да започне непосредствено след това.
5. Осигуряване на публичност и визуализация От представянето на проблема в публичното пространство зависи и дългосрочният успех на добрите практики по проекта Предизвикването на обществения интерес ще допринесе за привличане и сътрудничество с бизнес партньори, разширяване на дейността на фирмата, респективно и създаване на нови работни места. Достигането на целта придвиждаме чрез: 1. Визуална идентификация на получената безвъзмездна помощ: - изработване на рекламни материали на фирмата придружени от логото на проекта /по образец на договарящия орган/; - изработване и поставяне на цветен стикер на закупеното оборудване; 3. Представяне във виртуалното пространство чрез уеб страница/ блог/ социални мрежи.
1. Дейности на екипа Базирайки се на изискванията към настоящата схема и задълженията, произтичащи от условията на договора е необходимо да бъдат въведени система от действия и процедури, които ще гарантират прозрачност при вземането на решенията и тяхното прилагане, както и ефикасност и ефективност при постигането на заложените цели. Именно заради това екипът ще осъществи следните дейности: 1. Среща на екипа за разпределяне на функциите и отговорностите и разработване на подробен план и график за реализация. 2. Оформяне на съдържанието на информационните материали. 3. Ежемесечни сбирки на екипа за проследяване на напредъка на проекта съобразно заложените индикатори, оценка на възникнали проблеми и рискове и предприемане на действия за коригирането и отстраняването им. Изработка на индивидуални, технически и финансов месечни отчети. 4. Изработка на финален отчет. 5. Изработка на архив на проекта; За работата на екипа по проекта ще бъде ползван офиса на фирмата, като разходи за издръжката не са предвивени по проекта. Заплащането на счетоводните услуги няма да бъде разход по проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
12 240 BGN
Общ бюджет:
11 961 BGN
БФП:
11 961 BGN
Общо изплатени средства:
11 961 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
11 961
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 448 BGN
2015
9 512 BGN
11 961 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
10 166
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 081 BGN
2015
8 086 BGN
10 166 BGN
В т.ч. Национално финансиране
1 794
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
367 BGN
2015
1 427 BGN
1 794 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз