Дейности:
|
1. Сформиране на екип по проекта. Основна задача при започването на проекта е да сформира екип по проекта. За тази цел ще се извърши следното:
• Изготвяне на длъжностните характеристики;
• Изготвяне на заповед за сформиране на екип за организация и управление;
• Избор на уредник на картинната галерия. Ще се изготви и публикува обява за назначаване на уредник на галерията. За осигуряване на равнопоставеност, прозрачност и превенция от дискриминация, обявата ще бъде публикувана в известен интернет сайт за търсене на работа. Така обявата ще достигне до знанието на по-голям кръг от потенциални кандидати. Въз основа на предварително зададени критерии ще бъде направена оценка на кандидатите и с избрания ще бъде сключен трудов договор.
• Разпределение на конкретните отговорности в хода на проектния цикъл и подготвянето на предприятието за извършване на галерийна дейност.
Уточняване на комуникационните характеристики, форми, стил, механизми, за достигане до ефективен екипен принцип на работа.Тази дейност гарантира правилното и навременно изпълнение на проекта и устойчиво осъществяване на основната дейност на предприятието.
2. Наемане на персонал. Самонаетото лице ще бъде назначено на трудов договор на длъжност Управител, код по НКПД-2013 1120-7023. Заложеното в бюджета възнаграждение е сформирано съгласно методология за сформиране на възнагражденията по ОПРЧР и Насоките по процедурата:
Минималния осигурителен доход съгласно икономическата дейност на кандидата и категорията труд за длъжността е 567 лв. За 2013 г. има 252 работни дни, което прави 21 работни дни средномесечно. Брутния доход, разделен по средномесечния брой дни и на 8 часов нормален работен ден формира почасово заплащане от 3.37 лв. Осигуровките за сметка на работодателя са 100.94 лв., изчислено по същата методология се получава по 0,60 лв. на час. При 21 средномесечни работни дни и 8 часов работен ден, са планувани 3 месеца за получаване на трудовото възнаграждение с финансовата подкрепа на ОПРЧР чрез конкретната схема за предоставяне на безвъзмездно финансиране, което се равнява на 504 работни часа.
По същата методология е сформирано възнаграждението за назначения на трудов договор – Уредник на галерията, код по НКПД-2013 2621 - 6005 с минимален осигурителен доход съгласно Приложение № 1 към чл. 8, ал. 1, т. 1 Минимален осигурителен доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии – 2013 г. от 391 лв. и осигуровки за сметка на работодателя равняващи се на 69.60 лв.
3. Реновиране на помещение. Управителят на ВИА АРТИС ЕООД г-н Георги Танчев е собственик на имота, в който ще се помещава галерията. Помещение около 100 м2 и открита площ /двор/ около 70 м2. Помещението е на две нива, специално проектирано и отредено за картинна галерия, в новопостроена сграда. В тези 100 м2 освен помещение отредено за галерия, има и малко сервизно помещение и място отредено за арт библиотека. За да стартира дейността на галерията е необходимо да се извършат освежителни ремонтни дейности на помещението, което основно включва следните:
• Поставяне на осветление, окабеляване в окачения таван, доставка и монтаж на основно и насочено осветление.
• Доставка и монтаж на парапет стълбище.
• Оборудване на ел. инсталация - зареждане и оборудване с електрически контакти и ключове.
• Поставяне на подови первази върху гранитогреса в галерията.
• Ремонт на сервизно помещение - поставяне на санитария, ВиК арматура, бойлер, фаянс, доставка и монтаж на окачен таван.
За изпълнението на тези дейности ще се направи избор на доставчици за осигуряване на необходимите материали, активи и извършване на услуги съгласно изискванията на Постановление №69 на МС от 11.03.2013 г.
4. Закупуване на материали и оборудване. За целта на тази дейност ще се направи избор на доставчици по реда на Постановление №69 на МС от 11.03.2013 г., от които ще се закупи специална система за окачване на кар-тини, което да спомогне за процеса на подредбата на картини.Ще се закупи касов апарат. Ще бъде закупена и поставена охранителна система (СОТ) с цел опазване на обекта и имуще-ството. Ще се закупят картини от местни художници за стартиране на дейността. 5. Мерки за публичност. Спрямо изискванията на схемата, “ВИА АРТИС” ЕООД ще осигури публичност и информираност, съгласно правилата на Регламент (ЕК) №1828/2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) №1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие.
Ще бъде поставена 1 обяснителна цветна табела, размери 80х60 см в близост до входа на галерията, обект на стартиране по проекта. На изработената интернет страницата на “ВИА АРТИС“ ЕООД ще бъде поместена информация за стартирането на проекта, както и за резултатите от неговото изпълнение, за проектните дейности и предоставената финансова помощ. На всички активи и материали, закупени по проекта, ще бъдат сложени информационни стикери. Също така, всички документи, създадени по време изпълнението на проекта ще отговарят на изискванията за визуализация.
|