Дейности:
|
6. Изготвяне на стратегия за стартирането на самостоятелна стопанска дейност на предприятието Ще се използва опита и подкрепата на консултантски фирми в областта на финансите, правото, маркетинга, рекламата и ценообразуването на услугата с цел успешен старт на предприятието. 5. Осигуряване на 1 работно място Първият месеци, тъй като фирмата няма да има стабилни приходи управителя ще бъде самоосигуряващо се лице. След оборудването на работилницата и нейната готовност да произвежад сувенири и да посреща клиенти, управителя на фирмата ще бъде назначен по Договор за Управление и Контрол. Той ще отговаря за цялостното функциониране на фирмата, свързано с управление, услуги и продажби. След приключване на проекта и стабилизиране на финансовите резултати от приходите се предвижда наемането и на допълнителен персонал. 4. Закупуване на материали, консумативи и ДМА за дейността на фирмата. Ще се закупият следните ДМА:
1. Машина за значки – голяма част от аксесоарите, които произвеждаме са под формата на значки с различни надписи, емотикони и рекламни послания. Тази мащина ще увеличи производителността и ще намали себестайността на всяка значка, тъй като времето необходимо за изработване ше се намали значително.
2. Гилотина за рязане – това е инструмента, с който ще се правят прави разрези. Необходим е за изрязване на картона и хартията за окаковките и заготовките на хартиените аксесоари.
3. Резач на кръгове – ще се използва за направата на правилна кръгла форма с различни диаметри на хартиената част на значите и за много други аксесоари, като поставки за чащи, тубуси, циферблати и др.
4. Замба – ще се използва за направата на декоративни отвори в различни сувенири и аксесоари.
5. Подложка за рязане – ще се използва с цел предпазване на мебелите и работния плот от нарязване и по-добра опора и основа при изрязването на различни елементи от хартия и картон.
6. Стелаж – ще се използва за складиране на готовата продукция и необходимите материали.
7. Работен плот – ще се използва за извърщването на всички операции по рязане, залепяне, сглобяване и опаковане на произвежданите сувенири и аксесоари от хартия.
8. Касов апарат - терминал за връзка с НАП – ще се използва за отчитане на направени плащания отклиенти, това е задължителен елемент за законосъобразната работа на работилницата.
Ще се закупят следните материали:
Различни видове хартия, картон, ламинат и мукава за производството на разнообразни бтикови сувенири, аксесоари и опаковки от тях.
Заготовки за значки – за производството на разнообразни модели и големини значки
Двойно залепваща ролка, магнити и магнитна ролка за монтиране към сувенирите с цел да се разнообрази тяхното предназначение (магнити за хладилници, аксесоари за магнирни дъски, презентационни аксесоари и др)
Ще се закупят следните консумативи:
Oфис консумативи за ежедневната дейност на офиса а именно – принтерна картия, папки, джобове и маркети – които ще се използват за изготвяне и обработване на оферти, договри, презентации и заявки към клиенти и доставчици.
Ножици, линии и резци – за произвоството на сувенири
2. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта и информиране на обществеността за отпуснатата БФП Дейността ще включва следните етапи:
1. Изработка и монтаж на информационна табела
2. Изработка на информационни стикери, поставени върху цялото закупено по проекта оборудване.
3. Изработка на информационни флаери.
7. Осъществяване на контакти с потенциални клиенти и изготвяне на оферти Ще се организират посещения на различни потенциални клиенти като централите на големи търговски вериги като Икея, Метро, Карфур, Пикадили, Практикер, Оринж, Мосю Бриколаж и др, където ще се преговаря за излагане на рекламен стелаж с наши сувенири в техните обекти на национално ниво: луксозни малки магазинчета за сувенири, цветя и подаръци, на които също ще се предложат презентационни диспей с наши аксесоари: рекламни агенции на които ще се предоставят мостри, които да поръчват за техни клиенти, както и потенциални крайни клиенти като фирми, учереждения, училища, детски градини, заведения и др., на които ще се предлага цялостна визия и имиджово налагане на тяхната марка с нашите аксесоари.
Ще се създаде база данни с информация за клиентите
1. Осигуряване на ефективно управление на проекта. Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлението и отчитането на проекти. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвя всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади свързани с изпълнението на проекта, ще разработи методика на работа при обявяване на тръжни роцедури и закупуване на активи. 3. Наемане на помещение за дейността на фирмата Ще се търси полуобзаведено просторно работно помещение, в което да се изработват сувенирите и аксесоарите, да се съхраняват материалите и машините за дейността и да се складира готовата продукция. Много важно ще бъде наличието на място за паркиране с цел товаро-разтоварни дейности, както и пълното отсъствие на влага в помещението, кото би повредило хартията и изработените изделия.
|