Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1462-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02159
Наименование: "Създаване на "Шарка" ЕООД - работилница за бутикови, настолни сувенири и аксесоари от хартия"
Бенефициент: "ШАРКА" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 02.04.2014
Дата на приключване: 31.12.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Да стартира самостоятелната стопанска дейност и устойчиво да наложи на пазара работилница за бутикови, настолни сувенири и аксесоари от хартия, като по този начин задоволи и най-изтънчения вкус на клиентите в търсенето им на уникални съвенири, подаръци и рекламни материали. Да се повиши икономическата активност на лицето - кандидат чрез развитие на предприемачество, интеграция и подобряване на качеството на живот.
Дейности: 6. Изготвяне на стратегия за стартирането на самостоятелна стопанска дейност на предприятието Ще се използва опита и подкрепата на консултантски фирми в областта на финансите, правото, маркетинга, рекламата и ценообразуването на услугата с цел успешен старт на предприятието.
5. Осигуряване на 1 работно място Първият месеци, тъй като фирмата няма да има стабилни приходи управителя ще бъде самоосигуряващо се лице. След оборудването на работилницата и нейната готовност да произвежад сувенири и да посреща клиенти, управителя на фирмата ще бъде назначен по Договор за Управление и Контрол. Той ще отговаря за цялостното функциониране на фирмата, свързано с управление, услуги и продажби. След приключване на проекта и стабилизиране на финансовите резултати от приходите се предвижда наемането и на допълнителен персонал.
4. Закупуване на материали, консумативи и ДМА за дейността на фирмата. Ще се закупият следните ДМА: 1. Машина за значки – голяма част от аксесоарите, които произвеждаме са под формата на значки с различни надписи, емотикони и рекламни послания. Тази мащина ще увеличи производителността и ще намали себестайността на всяка значка, тъй като времето необходимо за изработване ше се намали значително. 2. Гилотина за рязане – това е инструмента, с който ще се правят прави разрези. Необходим е за изрязване на картона и хартията за окаковките и заготовките на хартиените аксесоари. 3. Резач на кръгове – ще се използва за направата на правилна кръгла форма с различни диаметри на хартиената част на значите и за много други аксесоари, като поставки за чащи, тубуси, циферблати и др. 4. Замба – ще се използва за направата на декоративни отвори в различни сувенири и аксесоари. 5. Подложка за рязане – ще се използва с цел предпазване на мебелите и работния плот от нарязване и по-добра опора и основа при изрязването на различни елементи от хартия и картон. 6. Стелаж – ще се използва за складиране на готовата продукция и необходимите материали. 7. Работен плот – ще се използва за извърщването на всички операции по рязане, залепяне, сглобяване и опаковане на произвежданите сувенири и аксесоари от хартия. 8. Касов апарат - терминал за връзка с НАП – ще се използва за отчитане на направени плащания отклиенти, това е задължителен елемент за законосъобразната работа на работилницата. Ще се закупят следните материали: Различни видове хартия, картон, ламинат и мукава за производството на разнообразни бтикови сувенири, аксесоари и опаковки от тях. Заготовки за значки – за производството на разнообразни модели и големини значки Двойно залепваща ролка, магнити и магнитна ролка за монтиране към сувенирите с цел да се разнообрази тяхното предназначение (магнити за хладилници, аксесоари за магнирни дъски, презентационни аксесоари и др) Ще се закупят следните консумативи: Oфис консумативи за ежедневната дейност на офиса а именно – принтерна картия, папки, джобове и маркети – които ще се използват за изготвяне и обработване на оферти, договри, презентации и заявки към клиенти и доставчици. Ножици, линии и резци – за произвоството на сувенири
2. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта и информиране на обществеността за отпуснатата БФП Дейността ще включва следните етапи: 1. Изработка и монтаж на информационна табела 2. Изработка на информационни стикери, поставени върху цялото закупено по проекта оборудване. 3. Изработка на информационни флаери.
7. Осъществяване на контакти с потенциални клиенти и изготвяне на оферти Ще се организират посещения на различни потенциални клиенти като централите на големи търговски вериги като Икея, Метро, Карфур, Пикадили, Практикер, Оринж, Мосю Бриколаж и др, където ще се преговаря за излагане на рекламен стелаж с наши сувенири в техните обекти на национално ниво: луксозни малки магазинчета за сувенири, цветя и подаръци, на които също ще се предложат презентационни диспей с наши аксесоари: рекламни агенции на които ще се предоставят мостри, които да поръчват за техни клиенти, както и потенциални крайни клиенти като фирми, учереждения, училища, детски градини, заведения и др., на които ще се предлага цялостна визия и имиджово налагане на тяхната марка с нашите аксесоари. Ще се създаде база данни с информация за клиентите
1. Осигуряване на ефективно управление на проекта. Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлението и отчитането на проекти. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвя всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади свързани с изпълнението на проекта, ще разработи методика на работа при обявяване на тръжни роцедури и закупуване на активи.
3. Наемане на помещение за дейността на фирмата Ще се търси полуобзаведено просторно работно помещение, в което да се изработват сувенирите и аксесоарите, да се съхраняват материалите и машините за дейността и да се складира готовата продукция. Много важно ще бъде наличието на място за паркиране с цел товаро-разтоварни дейности, както и пълното отсъствие на влага в помещението, кото би повредило хартията и изработените изделия.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 20 000 BGN
Общ бюджет: 19 986 BGN
БФП: 19 986 BGN
Общо изплатени средства: 19 986 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 986 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 12 999 BGN
2015 6 987 BGN
19 986 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 988 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 11 049 BGN
2015 5 939 BGN
16 988 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 998 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 1 950 BGN
2015 1 048 BGN
2 998 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз