ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1970-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-05-10021
Наименование:
"Сладкарски цех "Цветина""
Бенефициент:
"ЦВЕТИНА - 2013" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
04.04.2014
Дата на приключване:
01.11.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Монтана                    Монтана
Описание
Описание на проекта:
Стартиране и развитие на собствен бизнес от безработно лице, ползвало услугите по Компонент I на схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-1.2.03 „Насърчаване стартирането на проекти за развиване на самостоятелна стопанска дейност”. Основната цел при стартиране дейността на предприемача е да се осигури заетост на лицето, чрез развитие на предприемачеството, да се постигне социализация и интеграция, отпадане на безработното лице от групата на неактивно заетите лица над 50 годишна възраст на пазара на труда, с което ще се повиши качеството на живот на хората в България, подобри човешкия капитал, постигне високи нива на заетост и повишаване на производителността.
Дейности:
Дейност № 1 Организация и управление на проекта Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности. Той ще включва длъжностите: Ръководител и Счетоводител. Регулярно ще се провеждат работни срещи за обсъждане етапа на изпълнение на дейностите, разпределяне на задачите за предстоящия период. С екипа по управление на проекта ще се сключат граждански договори, всеки член на екипа, ще представя график за отработено време.
Дейност № 2 Самонаемане и самоосигуряване на безработното лице Собственикът на ще подаде в НАП декларация за започване на самоосигуряване и ще полага личен труд в дружеството. Управителя ще изпълнява дейности свързани с мениджмънта на фирмата. Ще следи за пазарното търсене и предлагане, ценовия диапазон, ще извършва продажби и доставки на своята продукция на своите клиенти
Дейност № 3 Наемане място за осъществяване на дейността на фирмата След сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с договарящия орган на оперативната програма, управителя ще извърши избор на подходящо за този вид дейност място
Дейност № 4 Избор на външни изпълнители и доставка на оборудване и материали С помощта на малкия предоставен по ОП РЧР гранд, ще се закупи оборудване /описани в приложение Б4/ и Касов апарат за нуждите на оперативната и данъчната отчетност. Материалите заложени за закупуване по проекта са за развитие на дейността на предприемача, При избор на доставчик и извършване на доставката ще бъде спазена нормативната база на ПМС № 69 от 11.03.2013 г. В процеса на работа ще се премине и към разширяване на асортимента.
Дейност№ 5 Осъществяване и развитие на стопанска дейност на фирмата На база извършените гореописани дейност, с човешки, технически и материален ресурс, както и средства за основното производство са поставени основите за стартиране на бизнеса на предприемача. Ще се осъществяват продажби и доставки на сладкарски изделия, доставки до домовете на хората; сключване на договори с общински детски и социални заведения, ресторанти и други заведения.
Дейност № 6 Осъществяване на дейности по информираност и публичност Настоящата дейност е избрана с цел осигуряване на информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности и резултати; Съблюдаване на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти, финансирани от Европейския социален фонд;
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
13 568 BGN
Общ бюджет:
8 086 BGN
БФП:
8 086 BGN
Общо изплатени средства:
8 086 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
8 086
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 713 BGN
2015
5 373 BGN
8 086 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
6 873
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 306 BGN
2015
4 567 BGN
6 873 BGN
В т.ч. Национално финансиране
1 213
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
407 BGN
2015
806 BGN
1 213 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз