| Дейности: | 1.Изработване на информационен Интернет сайт Информационният интернет сайт ще предоставя актуална информация на гражданите и гостите на град Бургас. Неговата функционалност се изразява в:
-	Въвеждане на информация в реално време;
-	Предназначен за отваряне с мобилни устройства;
-	Администраторски панел и нива на достъп;
-	Интегриране на мултимедийна карта, на която се показват обектите;
-	Раздел „информация“, където се предоставя информация за съответният обект;
-	Раздел „Актуално“, където се предоставя информация за актуални новини и събития. Всяка една новина или събитие се въвежда със срок на актулност и след неговото изтичане, тя автоматично спора да се показва;
-	Раздел „Наблизо“, където се показва карта с обектите на близо, и рекламни банери;
-	Модул за качване на снимков материал;
-	Модул за анализ на посещаемостта;
-	Модул за проследяване на сроковете на договорите, подписани с рекламодателите;
-	Модул за информация на английски език;
-	Модул за информация на руски език;
-	Модул за администриране на взаимоотношенията с рекламодатели.
-	Възможност за въвеждане на осем типа обекти;
-	Различни икони за всеки един тип обект.
Всеки един обект, ще има своя собствена подстраница, в която потребителите, ще имат достъп до модулите „Инфромация“, „Актуално“ и „Наблизо“. 2.Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието; Основната дейност на предприятието е управление на Интернет съдържание. Тази дейност, ще се извършва от офис сътрудника и подпомага, координира и ръководи от управителя. За целта са необходими два броя мобилни компютри, които са с технически характеристики, които позволяват работа със софтуер за графичен дизайн и обработка. Офис сътрудника, ще използва мобилният компютър за администриране на интернет страницата, водене на кореспонденция с клиенти и други заинтересовани лица, изготвяне на оферти, договори, справки, обработка на рекламни банери и други. Управителя основно ще използва мобилният компютър за извършване на презентация на Интернет сайта пред потенциални рекламодатели и да проследява функционалността и администрирането на сайта. Ще подпомага, изработката и редакцията на рекламните банери, които ще обсъжда с рекламодателите. Други дейности са преглед на кореспонденция и организация на дейността. За дейността ще са необходими и два броя мобилни телефони с NFC чипове. Единият ще се използват от офис сътрудника за програмиране на смарт постерите, а другият от техническият сътрудник, за да проверява изправността на вече разположените стикери при тяхната инспекция. Ще е необходимо и оборудване за обзавеждане на офиса (бюра, маси, столове, етажерки) и улесняване на дейността на предприятието (принтер, скенер, копир – 3 в 1). Ще бъдат закупени също касов апарат и интернет рутер.
 3.Доставка на материали и консумативи за стартиране на дейността За стартиране на дейността, ще бъдат необходими NFC стикери за производството на смарт постери и след тяхното закупуване, ще бъдат поръчани и самите смарт постери. Смарт постерите са основното средство за достъп до информационният Интернет сайт. Те ще бъдат разположени на обществено достъпни места. Те се изработват от напечатано PVC фолио, което се залепва  директно върху гладка повърхност на самият обект (стъкло и др.) или върку табелка, която в последствие се инсталира на обекта. За нормалното функциониране на дейността, ще са необходими и канцеларски материали (принтерна хартия, папки, джобове и др.)
 4.Осигуряване на трудови възнаграждения на самоноетото лице и персонала От стартирането на проекта до етапа, в който предпиятието ще започне да реализира рекламна дейност  е нужна финансова помощ за покриване на разходите по възнаграждение на персонала и самонаетото лице. Предвиждаме разходи за трудово взнаграждение за самоноетото лице за първите три месеца. След изтичане на първият месец ще бъдат наети допълнително две лица – офис сътрудник и технически сътрудник. Предвидени са възнаграждения за тях през вторият, третият и четвъртият месец.
 5.Прилагане на мерки за информиране и публичност Съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 и на Регламент 1083/2006 на Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и кохезионния фонд, фирма „Авеню медия” ЕООД предвижда да осигури подходящи мерки за публичност и информираност относно помощта, получена по линия на текущата процедура за подбор на проектни предложения. Ще се дава информация за целите, заложените дейности и резултатите, постигнати с реализацията на проекта. Дейностите по визуализация ще включват следните пера:
- Изработването на обозначителни табела с информация за финансиращия фонд, програмата, процедурата, вида и името на дейността. На табелата ще бъдат поставени логата на Европейския съюз и на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Обозначителната табела ще бъде с подходящи размери и ще бъде монтирана пред офиса на фирмата;
- На всички печатни материали, свързани с реализацията на проекта, ще присъстват логата на Европейския съюз и Оперативната програма и номера на процедурата;
- В интернет страницата ще бъде предоставена информация за финансиращия фонд, програмата, процедурата, вида и името на дейността, съгласно изискванията;
 |