Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1459-C0001
Номер на проект: ESF-1203-06-11086
Наименование: "Магазин - Чантите"
Бенефициент: "АБАВ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 04.04.2014
Дата на приключване: 01.01.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Осигуряване на заетост чрез развитие на предприемачеството и създаване на нов търговски обект за модни дамски чанти.
Дейности: Дейност 5: Наемане на безработно лице Наличието на две работни места /на самонаетото лице и едно лице на трудов договор/ улеснява както процеса на работа, така и клиентите. Затова ще се назначи едно лице на длъжност „продавач консултант” на осем часов работен ден. Минималният осигурителен праг за тази длъжност при съответния код на икономическа дейност за 2012г. е 460,00 лв. Лицето ще бъде наето след съвместен подбор с Дирекция „Бюро по труда”, гр.Пловдив. На лицето ще бъде осигурена дългосрочна заетост минимум една година след приключване срока на настоящия проект. Предвижда се назначаването на управителя на фирмата по трудово правоотношение за период от 3 месеца, респективно планирани са разходи за трудово възнаграждение. Предвидената сума за месечно възнаграждение на същият не надвишава максималният доход определен за дейност в размер на 1000,00 лева.
Дейност 2: Изготвяне на стратегия за развитие на дейността Дейността ще се извърши от външна консултантска фирма. Стратегията ще включва данни за отрасъла, ценова политика на конкурентите в региона, предлагани цени от други търговски обекти за дамски чанти. Ще се включат подробни насоки за ценовата политика на новия търговски обект и най-търсените артикули от клиентите. Теодосий Стоилов смята да се позиционира в средния ценови клас в град Пловдив, като предлага качествени стоки на разумни цени. Изготвянето на стратегия цели да допринесе за създаването на ефективен, професионален и модерен бизнес-модел в областта на предприемачеството.
Дейност 3: Закупуване на оборудване и обзавеждане Предвижда се дейността по проекта да се извършва в търговски обект под наем. По проекта ще бъде закупено необходимото оборудване за осъществяване на дейността по продажба на модни дамски чанти. Предвидени са необходимите артикули за подреждане и показване на стоката – метални стелажи. Те показват по нагледен начин как стои стоката и привличат клиенти към обекта. За административно обзавеждане на търговския обект е предвидено бюро.
Дейност 4: Закупуване на материали – първоначален оборотен капитал от стоки По проекта се предвижда закупуване на голям набор от различни артикули / модни дамски чанти /. Клиентите държат на качествените артикули. Купуват се най-разнообразни артикули, като се залага на широка асортимента структура, а не на големи количества и бройки.
Дейност 1: Управление и организация Установяването на система за управление и реализация на проекта е систематичен начин на работа, който ще осигури качествено изпълнение на заложените дейности в съответствие с очакваните резултати. В тази насока се предвижда, дейността да покрива цялата му продължителност и ще включва следните поддейности: Разпределение на конкретните задачи и отговорности между членовете на екипа; Разработване на план - график за работа по проекта; Разработване на рекламна стратегия за популяризиране на проекта т.е. уточняване на съдържанието на рекламните материали; Изготвяне на график за наблюдение на изпълнението и вътрешна оценка на проекта; Ежемесечни срещи на ръководителя по проекта с всички ангажирани в изпълнението на проекта лица и ежемесечни работни срещи със счетоводителя по проекта. На срещите ще бъдат разглеждани и данните от анализите за ефективността на извършваните дейности, удовлетвореността на целевите групи. Подготовка на междинни и окончателни технически и финансови отчети, подготовка на вътрешни процедури за качествено изпълнение на проекта и периодични инструктажи на изпълнителите с оглед постигане на заложените индикатори.
Дейност 6: Информиране и публичност Предвидените дейности и материали за популяризиране на проекта са насочени към информиране на широката местна общественост за дейностите по проекта, новото предприятие и финансовото подпомагане, което му е отпуснато от фондовете на ЕС. В тази насока се предвиждат: изработка и поставяне на пълно цветна табела в търговския обект; 10 стикера - самозалепващи се с логото на ЕС и ЕСФ и 130 броя рекламни флаери.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 20 000 BGN
Общ бюджет: 9 662 BGN
БФП: 9 662 BGN
Общо изплатени средства: 9 662 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 9 662 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 4 000 BGN
2015 5 662 BGN
9 662 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 8 213 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 400 BGN
2015 4 813 BGN
8 213 BGN
В т.ч. Национално финансиране 1 449 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 600 BGN
2015 849 BGN
1 449 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз