ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1969-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-05-10020
Наименование:
"Магазин за продажба на дамски, мъжки облекла и аксесоари"
Бенефициент:
"ЛИЛИЯ КАМЕЛИЯ 2013" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
04.04.2014
Дата на приключване:
01.04.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Монтана                    Монтана
Описание
Описание на проекта:
Стартиране и развитие на самостоятелна стопанска дейност в сферата на търговията, с цел подобряване качеството на живот на хората чрез подобряване на човешкия капитал, създаване на заетост, повишаване на производителността, подобряване на професионалните знания и умения, засилване на социалното включване и интегриране на уязвимите групи на пазара на труда; Предлаганите стоки ще задоволят нуждите и предпочитанията на клиентите от гр. Монтана и гостите на града;
Дейности:
Дейност 1: Формиране на екип за реализация и управление на проекта Формирането на екипа за организация и управление на проекта е основна дейност в началната фаза на проекта която включва: • Назначаване на счетоводител на проекта; • Формиране на основните направления на работа; • Разпределяне на конкретните отговорности в хода на проекта; • Уточняване на комуникационните характеристики, стил, механизми за достигане на ефективен принцип на работа:
Дейност 6: Първоначално закупуване на материали и консумативи За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Предвидените за закупуване материали и консумативи са стоки и консумативи, които са необходими за работния процес и реализацията на проекта. Тяхното подробно описание по вид и количество са представени в приложенията към бюджета.
Дейност 4: Наемане на търговско помещение, в което ще се извършва дейността на предприятието Наетото помещение ще се използва за осъществяване дейността на предприятието и съпътстващите дейности за реализация на проекта. Предлаганите в момента от Общинския пазар помещения представляват леки конструкции, с таван от ламаринени плоскости, и талашитени стени. За да функционира нормално новосъздаденото предприятие, помещението ще се нуждае от текущ ремонт, който включва: поставяне на покритие от балатум върху пода, укрепване на стените, за да могат да се монтират предвидените за закупуване климатик и стелажи, укрепване на тавана отвътре, пребоядисване отвън и вътре. Подробната спесификация е представена в Приложение Б3 към комплекта документи.
Дейност 5: Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо за дейността на предприятието Предвиденото за закупуване оборудване – климатик за отопление, е необходимо за нормално функциониране на новосъздаденото предприятие и заетостта на самонаелото се лице. Неговото подробно описание и технически характеристики са представени в Приложение Б4. Предназначението на закупеното оборудване ще бъде запазено за срок не по-малък от 5 години след приключване на проекта. В същото Приложение са представени и техническите характеристики на предвиденото за закупуване обзавеждане.
Дейност 2: Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) Информационната табела ще бъде поставена на подходящо място пред помещението, в което ще се извършва дейността на предприятието; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане; Изработените табела и стикери ще допринесат за публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ЕС и ЕСФ за стартиране на собствен бизнес и осигуряване на заетост.
Дейност 3: Изготвяне на Маркетингова стратегия за стартиране дейността и устойчиво развитие на новосъздаденото предприятие Разработване на стратегия, създаване на мисия, визия и политика на фирмата. Избор и установяване на практики за управление на фирмата.
Дейност 7: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице за не повече от 3 месеца Ще бъде разкрито едно работно място за самонаелото си лице. В основата си стоят личният и професионален опит в областта на търговията с нехранителни стоки, работа с касов апарат и складова програма, работа с документи, комуникация с клиенти и доставчици.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЕТ Аякс-Маргарита Василева
Общински пазар ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 232 BGN
Общ бюджет:
18 565 BGN
БФП:
18 565 BGN
Общо изплатени средства:
18 564 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
18 565
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 846 BGN
2015
14 718 BGN
18 564 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
15 780
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 269 BGN
2015
12 510 BGN
15 780 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 785
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
577 BGN
2015
2 208 BGN
2 785 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз