Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1969-C0001
Номер на проект: ESF-1203-05-10020
Наименование: "Магазин за продажба на дамски, мъжки облекла и аксесоари"
Бенефициент: "ЛИЛИЯ КАМЕЛИЯ 2013" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 04.04.2014
Дата на приключване: 01.04.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Северозападен
               Монтана
                    Монтана
Описание
Описание на проекта: Стартиране и развитие на самостоятелна стопанска дейност в сферата на търговията, с цел подобряване качеството на живот на хората чрез подобряване на човешкия капитал, създаване на заетост, повишаване на производителността, подобряване на професионалните знания и умения, засилване на социалното включване и интегриране на уязвимите групи на пазара на труда; Предлаганите стоки ще задоволят нуждите и предпочитанията на клиентите от гр. Монтана и гостите на града;
Дейности: Дейност 1: Формиране на екип за реализация и управление на проекта Формирането на екипа за организация и управление на проекта е основна дейност в началната фаза на проекта която включва: • Назначаване на счетоводител на проекта; • Формиране на основните направления на работа; • Разпределяне на конкретните отговорности в хода на проекта; • Уточняване на комуникационните характеристики, стил, механизми за достигане на ефективен принцип на работа:
Дейност 6: Първоначално закупуване на материали и консумативи За да започне да функционира микро – предприятието има нужда от първоначално закупуване на материали и консумативи. Предвидените за закупуване материали и консумативи са стоки и консумативи, които са необходими за работния процес и реализацията на проекта. Тяхното подробно описание по вид и количество са представени в приложенията към бюджета.
Дейност 4: Наемане на търговско помещение, в което ще се извършва дейността на предприятието Наетото помещение ще се използва за осъществяване дейността на предприятието и съпътстващите дейности за реализация на проекта. Предлаганите в момента от Общинския пазар помещения представляват леки конструкции, с таван от ламаринени плоскости, и талашитени стени. За да функционира нормално новосъздаденото предприятие, помещението ще се нуждае от текущ ремонт, който включва: поставяне на покритие от балатум върху пода, укрепване на стените, за да могат да се монтират предвидените за закупуване климатик и стелажи, укрепване на тавана отвътре, пребоядисване отвън и вътре. Подробната спесификация е представена в Приложение Б3 към комплекта документи.
Дейност 5: Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо за дейността на предприятието Предвиденото за закупуване оборудване – климатик за отопление, е необходимо за нормално функциониране на новосъздаденото предприятие и заетостта на самонаелото се лице. Неговото подробно описание и технически характеристики са представени в Приложение Б4. Предназначението на закупеното оборудване ще бъде запазено за срок не по-малък от 5 години след приключване на проекта. В същото Приложение са представени и техническите характеристики на предвиденото за закупуване обзавеждане.
Дейност 2: Визуализация и публичност на проекта (информационни дейности) Информационната табела ще бъде поставена на подходящо място пред помещението, в което ще се извършва дейността на предприятието; Информационните стикери ще бъдат залепени на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане; Изработените табела и стикери ще допринесат за публичност и широка информираност на обществеността за приноса на ЕС и ЕСФ за стартиране на собствен бизнес и осигуряване на заетост.
Дейност 3: Изготвяне на Маркетингова стратегия за стартиране дейността и устойчиво развитие на новосъздаденото предприятие Разработване на стратегия, създаване на мисия, визия и политика на фирмата. Избор и установяване на практики за управление на фирмата.
Дейност 7: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице за не повече от 3 месеца Ще бъде разкрито едно работно място за самонаелото си лице. В основата си стоят личният и професионален опит в областта на търговията с нехранителни стоки, работа с касов апарат и складова програма, работа с документи, комуникация с клиенти и доставчици.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЕТ Аякс-Маргарита Василева
Общински пазар ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 232 BGN
Общ бюджет: 18 565 BGN
БФП: 18 565 BGN
Общо изплатени средства: 18 564 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 18 565 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 846 BGN
2015 14 718 BGN
18 564 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 15 780 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 269 BGN
2015 12 510 BGN
15 780 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 785 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 577 BGN
2015 2 208 BGN
2 785 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз