Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1487-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02167
Наименование: "Професионален доход при управлението и развитието на човешките ресурси"
Бенефициент: "ДИНА ТИМ" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 03.04.2014
Дата на приключване: 01.10.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Стартиране на самостоятелна стопанска дейност на фирма „ДИНА ТИМ” ЕООД
Дейности: Организиране на управлението на проекта Назначаване на ръководител и счетоводител на проекта. Ръководителя ще ръководи изпълнението на дейностите на проекта, ще следи за спазването на сроковете, ще оценява резултатите на междинните етапи на проекта и изпълнението на проекта като цяло. При необходимост ще насрочва коригиращи действия по дейностите по проекта с цел постигане на качествен резултат от проекта като цяло. Счетоводителят ще следи за разходването на средствата по проекта и ще осчетоводява разходните документи, свързани с изпълнението на дейностите по проекта.
Публичност и визуализация на проекта Избор на външен изпълнител на материалите за публичност и визуализация. Поръчване на материалите за публичност и визуализация съобразени с правилата на Регламент (ЕК) No1828/2006 на Европейската комисия от 08.12.2006г. • Информационна табела • Флаери, рекламиращи участието на ОП „Развитие на човешките ресурси” в стартирането на дейността на фирмата •
Обзавеждане на офиса Избор на доставчик на мебелите, поръчка за доставка, сглобяване на доставените мебели в офиса.
Обзавеждане с компютърна техника и софтуер Избор на доставчик на компютърната техника и софтуера, поръчка за доставка, монтаж на техниката в офиса.
Назначаване на персонал Изготвяне на обява за разкритите работни места, извършване на подбор по документи, изготвяне на длъвностни характеристики, изготвяне на трудови договори и назначаване на персонала.
Първоначално закупуване на материали Избор на доставчици на необходимите материали и консумативи. Поръчка и доставка на материалите и консумативите (копирна хартия и оборудване за Airsoft ) в офиса.
Закупуване на периферни устройства Избор на доставчици на необходимите периферни устройства (копирна машина, проектор и екран). Поръчка и доставка в офиса.
Закупуване на оборудване Избор на доставчици на необходимото оборудване (подвързваща машина, ламинатор,). Поръчка и доставка на оборудването в офиса.
Закупуване на климатик Избор на доставчик. Поръчка и доставка и монтаж на климатика.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 12 755 BGN
Общ бюджет: 6 790 BGN
БФП: 6 790 BGN
Общо изплатени средства: 6 790 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 6 790 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 551 BGN
2015 4 239 BGN
6 790 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 5 772 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 168 BGN
2015 3 603 BGN
5 772 BGN
В т.ч. Национално финансиране 1 019 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 383 BGN
2015 636 BGN
1 019 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз