ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1487-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02167
Наименование:
"Професионален доход при управлението и развитието на човешките ресурси"
Бенефициент:
"ДИНА ТИМ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
03.04.2014
Дата на приключване:
01.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Стартиране на самостоятелна стопанска дейност на фирма „ДИНА ТИМ” ЕООД
Дейности:
Организиране на управлението на проекта Назначаване на ръководител и счетоводител на проекта. Ръководителя ще ръководи изпълнението на дейностите на проекта, ще следи за спазването на сроковете, ще оценява резултатите на междинните етапи на проекта и изпълнението на проекта като цяло. При необходимост ще насрочва коригиращи действия по дейностите по проекта с цел постигане на качествен резултат от проекта като цяло. Счетоводителят ще следи за разходването на средствата по проекта и ще осчетоводява разходните документи, свързани с изпълнението на дейностите по проекта.
Публичност и визуализация на проекта Избор на външен изпълнител на материалите за публичност и визуализация. Поръчване на материалите за публичност и визуализация съобразени с правилата на Регламент (ЕК) No1828/2006 на Европейската комисия от 08.12.2006г. • Информационна табела • Флаери, рекламиращи участието на ОП „Развитие на човешките ресурси” в стартирането на дейността на фирмата •
Обзавеждане на офиса Избор на доставчик на мебелите, поръчка за доставка, сглобяване на доставените мебели в офиса.
Обзавеждане с компютърна техника и софтуер Избор на доставчик на компютърната техника и софтуера, поръчка за доставка, монтаж на техниката в офиса.
Назначаване на персонал Изготвяне на обява за разкритите работни места, извършване на подбор по документи, изготвяне на длъвностни характеристики, изготвяне на трудови договори и назначаване на персонала.
Първоначално закупуване на материали Избор на доставчици на необходимите материали и консумативи. Поръчка и доставка на материалите и консумативите (копирна хартия и оборудване за Airsoft ) в офиса.
Закупуване на периферни устройства Избор на доставчици на необходимите периферни устройства (копирна машина, проектор и екран). Поръчка и доставка в офиса.
Закупуване на оборудване Избор на доставчици на необходимото оборудване (подвързваща машина, ламинатор,). Поръчка и доставка на оборудването в офиса.
Закупуване на климатик Избор на доставчик. Поръчка и доставка и монтаж на климатика.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
12 755 BGN
Общ бюджет:
6 790 BGN
БФП:
6 790 BGN
Общо изплатени средства:
6 790 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
6 790
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 551 BGN
2015
4 239 BGN
6 790 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
5 772
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
2 168 BGN
2015
3 603 BGN
5 772 BGN
В т.ч. Национално финансиране
1 019
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
383 BGN
2015
636 BGN
1 019 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз