Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта Кандидатът по настоящата процедура е безработно лице, преминало обучение по Компонент 1 за стартиране на самостоятелна стопанска дейност, което не притежава знания, умения и опит в областта на управление и изпълнение на проекти, финансирани по оперативна програма. Поради необходимостта от административен капацитет за изпълнение на проекта, е необходимо дейността да бъде възложена на Екип, в състава на който влизат лица с подходящи образование, квалификация и най-вече опит в изпълнение на проекти, финансирани от европейските структурни фондове, които познават принципите, изискванията, процедурите и документацията по оперативните програми. Екипът ще осигури необходимата подкрепа за Бенефициента, както и връзката между УО, МЗ и другите институции.
Същевременно Бенефициентът ще получава е експертна помощ при започване и развитие на самостоятелната си стопанска дейност, като консултиране по подготвителни и административни дейности за стартиране на стопанската дейност като осигуряване на необходимите разрешителни и лицензии за търговската дейност, регистрационни режими, първично счетоводство, дневници, материални запаси и др.
За финансовото и материално обезпечаване на дейността на екипа са планирани почасови възнаграждения, съобразени с насоките, средства за пътни разходи до мястото на изпълнението на проекта, както и минимално количество офис материали и консумативи, необходими за администрирането на проекта.
По отношение на стартирането и управлението на дейността, вкл. финансовото изпълнение са предвидени разходи за банкови такси по новоразкритата сметка за проекта, както и разходи за издаване на разрешителни, лицензии и др., които се отнасят до други допустими преки разходи.
Дейност 2: Закупуване на оборудване, необходимо за дейността на предприятието Планирано е закупуването на оборудване и обзавеждане за магазин за хранителни стоки с кафене. Оборудването включва: Касов апарат – 1 (необходим за извършване на търговска дейност – търговия на дребно), Хладилна витрина – 1 (необходима за демонстрация и съхранение на основна част от артикулите – колбаси , охладени пилета, и др.изделия от месо, млечни изделия, маслини, сладкарски изделия), Климатик – 1 (за поддържане на оптимална температура в обекта при режими на отопление и охлаждане), Сладолед машина – 1 (за производство на сладолед от полуготови сухи смеси), Кафе машина професионална – 1.
Бойлер със слънчеви колектори – 1( за спазване на хигиенните изисквания е необходима постоянна топла вода), Фризер хоризонтален – 1 (за съхранение и продажба на дълбоко замразени меса и месни продукти). Оборудването е планирано така, че уредите да бъдат енергоспестяващи и екологосъобразни – от висок енергиен клас, съобразени с характера и обема на икономическата дейност – продажба на хранителни стоки – млечни и месни продукти, сладкарски и захарни изделия, топли и студени напитки в магазинната част и предлагане на топли и студени напитки и сладолед в частта „Кафене” на обекта, който е с обща полезна площ 40 м2.
За обзавеждането на тази част от обекта, която ще функционира като кафене е планирана доставка на обзавеждане, което се състои от Маси - 7, Столове – 30.
Всички елементи са подробно описани в техническата спесификация по образец.
Предвижда се на всички елементи от оборудването и обзавеждането да бъдат поставени самозалепващи стикери по образец, оповестяващи подкрепата на ЕСФ.
Дейност 3: Първоначално закупуване на материали Предвидено е закупуване на материали и консумативи, свързани с експлоатацията /използването в новостартиралата дейност на доставеното оборудване кафе-машина и сладолед машина.
Дейността е задължителна по процедурата.
Дейност 4: Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за 3 месеца Ще бъдат сключени договори с три лица:
- Трудов договор на пълно 8 ч. работно време или договор за управление на собственото ЕООД „Д.Кьосова” за самонаетото лице;
- Трудови договори на непълно 4 ч.работно време за 2 лица, наети за длъжностите Продавач и Чистач.
- Персоналът е необходим за управление и осъществяване на търговската дейност в обект „Хранителен магазин с кафене” на две смени поради работното време на обекта - 12 часа на ден, с осигуряване на съответствие с хигиенните изисквания.
Съгласно изискванията на програмата заетостта ще бъде поддържана 12 месеца след приключване на проекта.
Дейността е задължителна по процедурата.
Дейност 5: Осигуряване публичност и визуализация на проекта Планирани са дейности за информация и публичност при изпълнение на проекта, които съответстват на задължителните мерки за информация и публичност съгласно Насоките на ОП РЧР
Дейността е задължителна по процедурата.
|