Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1435-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02145
Наименование: "Създаване на агенция за радостни събития "Менделсон""
Бенефициент: "БУТИК-И 62" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 02.04.2014
Дата на приключване: 02.10.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Подпомагане на икономическата активност на едно безработно лице , съдействие и подкрепа при създаване и развитие на негова собствена, предприемаческа дейност
Дейности: 1. Организиране , стартиране и текущо управление на проекта. Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. Основни поддейности: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2. Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на самонаетото лице и всички останали лица, пряко ангажираните с изпълнението на проекта. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители по ПМС 69. 1.6. Текущо обработване и поддържане на документацията.
2. Назначаване на управителя- самонаето лице и осигуряване на трудовото му възнаграждение. Екипът за управление на проекта ще подготви трудов договор за назначаване на самонаето лице. Предприемачът ще бъде назначен като самонаето лице на минималния осигурителен праг.
3. Наемане и оборудване на помещение, подходящо за дейностите по проекта , в което да се извършва търговската и административна дейност на предприятието. Ще бъде наето помещение с площ около 30м2 на подходящо място в границите на град Варна. Оборудването и обзавеждането ще бъдат закупени със средства по проекта. Осигуряването на подобно помещение е първата задължителна стъпка необходима за същинските дейности по предоставяне на услугата.
4. Подготовка и провеждане на процедури по ПМС 69/2013 за избор на изпълнители по доставката на услуги , оборудване , обзавеждане , материали , консумативи . Екипът на проекта ще организира избора на доставчици на стоки и услуги необходими за осъществяването на настоящия проект и ще подготви цялата необходима документация за тази цел. Дейността ще бъде организирана в две направления: 2.1.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на услуги (изработка на стратегия за развитие, наем на помещение, дейности по визуализация). 2.2.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на оборудване, обзавеждане , материали и консумативи .
5. Изработване на стратегия за развитие на дейността . Планиране и структуриране на търговската , експлоатационната и организационна дейност на новото предприятие с описание на бизнес - идеята, продукта, целевите пазари и сигменти , конкуренти , ценови нива ,плановете за развитие – краткосрочни и дългосрочни, начини за финансиране на дейността, рискове, заплахи , възможности имиджово изграждане, конкретни мерки. Описание на конкурентните предимства и възможности на бизнес модела на агенцията за радостни събития , евентуалните рискове и заплахи , както и мерките за тяхното избягване.
6. Закупуване на оборудване, обзавеждане, материали и консумативи, необходими за извършването на предлаганите услуги. В рамките на проекта ще бъдат закупени комплект за квилинг, ножици за декорация, перфоратори за ъгъл, перфоратори за фриз, перфоратори до 30 мм и перфоратори до 20 мм, оборудване – преносим компютър, програма за векторна графика,мултифункционално офис устройство копир/принтер/скенер ,климатик, цифров фотоапарат, машина за ламиниране,машина за подвързване , касов апарат , обзавеждане – бюро,работна и заседателна маса, офис-столове , посетителски столове, стелажи , шкафове, материали и консумативи, неообходими за търговската, консултантската и експлоатационна дейност на агенцията Ще бъде изработен уеб сайт, който едновременно да популяризира дейността на предприятието и тази на ОП „Развитие на човешките ресурси”.
7. Дейности по публичност и визуализация Изготвяне на информационна табела за проекта. Изготвяне на пълноцветни самозалепващи стикери за оборудването и обзавеждането . Изготвяне на цветни брошури . Изготвяне на цветни флаери .
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 361 BGN
Общ бюджет: 16 459 BGN
БФП: 16 459 BGN
Общо изплатени средства: 16 458 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 16 459 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 872 BGN
2015 12 586 BGN
16 458 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 13 990 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 291 BGN
2015 10 698 BGN
13 989 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 469 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 581 BGN
2015 1 888 BGN
2 469 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз