Дейности:
|
1. Организиране , стартиране и текущо управление на проекта. Екип от 2 души (ръководител и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. Основни поддейности:
1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа.
1.2. Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното.
1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на самонаетото лице и всички останали лица, пряко ангажираните с изпълнението на проекта.
1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности.
1.5. Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители по ПМС 69.
1.6. Текущо обработване и поддържане на документацията.
2. Назначаване на управителя- самонаето лице и осигуряване на трудовото му възнаграждение. Екипът за управление на проекта ще подготви трудов договор за назначаване на самонаето лице. Предприемачът ще бъде назначен като самонаето лице на минималния осигурителен праг. 3. Наемане и оборудване на помещение, подходящо за дейностите по проекта , в което да се извършва търговската и административна дейност на предприятието. Ще бъде наето помещение с площ около 30м2 на подходящо място в границите на град Варна. Оборудването и обзавеждането ще бъдат закупени със средства по проекта. Осигуряването на подобно помещение е първата задължителна стъпка необходима за същинските дейности по предоставяне на услугата. 4. Подготовка и провеждане на процедури по ПМС 69/2013 за избор на изпълнители по доставката на услуги , оборудване , обзавеждане , материали , консумативи . Екипът на проекта ще организира избора на доставчици на стоки и услуги необходими за осъществяването на настоящия проект и ще подготви цялата необходима документация за тази цел. Дейността ще бъде организирана в две направления:
2.1.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на услуги (изработка на стратегия за развитие, наем на помещение, дейности по визуализация).
2.2.Подготовката и провеждането на процедури по ПМС 69/2013 за доставката на оборудване, обзавеждане , материали и консумативи .
5. Изработване на стратегия за развитие на дейността . Планиране и структуриране на търговската , експлоатационната и организационна дейност на новото предприятие с описание на бизнес - идеята, продукта, целевите пазари и сигменти , конкуренти , ценови нива ,плановете за развитие – краткосрочни и дългосрочни, начини за финансиране на дейността, рискове, заплахи , възможности имиджово изграждане, конкретни мерки. Описание на конкурентните предимства и възможности на бизнес модела на агенцията за радостни събития , евентуалните рискове и заплахи , както и мерките за тяхното избягване. 6. Закупуване на оборудване, обзавеждане, материали и консумативи, необходими за извършването на предлаганите услуги. В рамките на проекта ще бъдат закупени комплект за квилинг, ножици за декорация, перфоратори за ъгъл, перфоратори за фриз, перфоратори до 30 мм и перфоратори до 20 мм, оборудване – преносим компютър, програма за векторна графика,мултифункционално офис устройство копир/принтер/скенер ,климатик, цифров фотоапарат, машина за ламиниране,машина за подвързване , касов апарат , обзавеждане – бюро,работна и заседателна маса, офис-столове , посетителски столове, стелажи , шкафове, материали и консумативи, неообходими за търговската, консултантската и експлоатационна дейност на агенцията
Ще бъде изработен уеб сайт, който едновременно да популяризира дейността на предприятието и тази на ОП „Развитие на човешките ресурси”.
7. Дейности по публичност и визуализация Изготвяне на информационна табела за проекта.
Изготвяне на пълноцветни самозалепващи стикери за оборудването и обзавеждането .
Изготвяне на цветни брошури .
Изготвяне на цветни флаери .
|