Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1343-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-14013
Наименование: "Подпомагане стартирането на самостоятелен бизнес на "ТЕХНЕРГО С" ЕООД"
Бенефициент: "ТЕХЕНЕРГО С" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 04.04.2014
Дата на приключване: 01.05.2015
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Североизточен
               Шумен
                    Нови пазар
Описание
Описание на проекта: Обща цел (цели) -Да повишим икономическата си активност чрез подпомaгaне при стартирането на самостоятелен бизнес
Дейности: 1. Изготвяне на стратегия за стартиране дейността на собствено предприятие След като се подпише договора за финансиране с договарящия орган ще започнем изготвяне на стратегия за стартиране и развитие на бизнеса. В нея ще се опише подробно стартиращата дейност, идеята за развитието на предприятието, ще се анализират общите положения за сферата на дейност и отрасъла/бранша, в който ще се развива предприятието. Ще се набележат мерки, относно методите на управление на предприятието, организационната дейност и работните процеси в него, а така също и неговата бъдеща визия за развитие и осигуряване устойчивостта му на пазара
4. Доставка на материали /електронни елементи /за стартиране на дейността След изработка на шприц формите и доставка на пластмасовите детайли ще се доставят необходимите печатни платки и електронни компоненти за направата на първите две изделия. Материалите ще се доставят от водещи български и европейски доставчици. Очакваме, че след стартиране на производствената дейност ще можем сами да осигуряваме необходимите ни материали и да увеличим гамата произвеждани релета.
3. Изработка и доставка на оборудване за производство на гама електронни изделия. След като се направи необходимият ремонт е нужно да се достави специализирано оборудване, за да може производството да стартира. Важно е да се създадат оптимални условия за работа на персонала, за да се постигне необходимата производителност на труда. Функционалното оборудване на производственото помещение, осигуряване на добра осветеност и добри условия на труд ще осигурят за производствената дейност лоялен персонал, който ще дава всичко от себе си за просперитета на фирмата. Намиране на подходящ изпълнител за изработка на инструменталната екипировка: 2 бр. едногдездови шприц форми за основа и капак и 2 бр. двугнездови за скоба и шина и врътка и лупа и шприцване на пластмасовите детайли. Изработката на всяка шприц форма е по зададен от нас чертеж на детайлите. Качественото изпълнение е от особено значение, защото определя външния вид на изделието.
2.Извършване на ремонтни дейности в избраното за производство помещение Привеждане на помещението за извършване на производствената дейност включва: частично обновяване на ел. инсталацията /подмяна на съществуващи контакти и ключове; освежаване на помещението; монтиране на допълнително 2 бр. луминисцентни осветителни тела за повишаване на осветителността; замерване на контактите и осветлението от оторизирана лаборатория.
5. Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и персонала и покриване на текущи разходи От стартирането на проекта до етапа, в който предприятието ще започне производствена дейност, е нужна финансова помощ за покриване на разходите по възнаграждение на персонала и самонаетото лице. Предвиждаме разходи за трудово възнаграждение за самонаетото лице за 3 месеца и на две лица наети по трудов договор – едно на 6 часов и едно на 4 часов работен ден. Изискванията към наетия персонал са: да са със средно образование - технически грамотни. През първите месеци ще се организира изработването на шприц формите. След изработката им се стартира с доставката на ел. елементи и започване на производството. Реалното производство на електронните изделия ще стартира в рамките на третия - петия месец. Тогава предвиждаме и разход за възнаграждение за новонаетия персонал. Очакваме, че след стартирането на дейността ще можем сами да осигуряваме трудовото възнаграждение на персонала. В рамките на един месец ще изберем подходящо помещение за производствената дейност. Разходите за наем на помещението ще започнат от месец 2. Възможно е предвиденият за ремонт разход да се приспада за сметка на предвидения наем, но такива договорки на този етап не могат да се гарантират. Очакваме, че след стартирането на дейността ще можем сами да осигуряваме наема за помещението.
6. Прилагане на мерки за информиране и публичност Съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 и на Регламент 1083/2006 на Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и кохезионния фонд, фирма ”ТЕХЕНЕРГО С” ЕООД предвижда да осигури подходящи мерки за публичност и информираност относно помощта, получена по линия на текущата процедура за подбор на проектни предложения. Ще се дава информация за целите, заложените дейности и резултатите, постигнати с реализацията на проекта. Дейностите по визуализация ще включват следните пера:  Изработването на обозначителна табела с информация за финансиращия фонд, програмата, процедурата, вида и името на дейността. На табелата ще бъдат поставени логото на Европейския съюз и на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Обозначителната табела ще бъде с подходящи размери и ще бъде монтирана пред офиса на фирмата;  На опаковката на изделието ще се поставя стикер с логото на Европейския съюз и Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”;  ще бъде изработен информационен сайт на фирмата  На електронната страница на дружеството ще бъде поместен материал за програмата, стимулиращият ефект на помощта, основните етапи на проекта, необходимостта от неговата реализация и очакваните резултати след успешното му приключване.  На всички печатни материали, свързани с реализацията на проекта, ще присъстват логата на Европейския съюз и Оперативната програма и номера на процедурата.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 737 BGN
Общ бюджет: 18 473 BGN
БФП: 18 473 BGN
Общо изплатени средства: 18 473 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 18 473 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 947 BGN
2015 14 526 BGN
18 473 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 15 702 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 355 BGN
2015 12 347 BGN
15 702 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 771 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 592 BGN
2015 2 179 BGN
2 771 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз