Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1442-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-02149
Наименование: "Център за работа с деца - "ТУМБЕЛИНА" ООД"
Бенефициент: "Тумбелина" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 02.04.2014
Дата на приключване: 01.11.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Да се повиши качеството на живот и икономическата активност на лицето - кандидат чрез развитие на предприемачество и стартиране на самостоятелна стопанска дейност. Предвижда се това да се осъществи чрез създаване на модерен и атрактивен център за работа с деца, който да гарантира финансова стабилност на фирмата и да осигурява работни места.
Дейности: 1. Осигуряване на ефективно управление на проекта. Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлението и отчитането на проекти. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвят всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади свързани с изпълнението на проекта, ще разработи методика на работа при обявяване на тръжни процедури и закупуване на активи.
2. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта и информиране на обществеността за отпуснатата БФП Дейността ще включва следните етапи: 1. Изработка и монтаж на информационна табела 2. Изработка на информационни стикери, поставени върху цялото закупено по проекта оборудване. 3. Планира се информиране на обществеността за средствата по програмата и чрез интернет сайта на фирмата.
3. Наемане на подходящ обект за детски център Ще се наеме просточно помещение с поне 3 отделни стай, в което ще се помещава цялата дейност на фирмата. Изискванията към него ще бъдат да е близо до VII СОУ „Найден Геров” Варна, тъй като там в най-голяма степен липсват места в занималните от 1-ви до 4-ти клас, и конкуренцията от детски центрове и занимални в района е сравнително малка заради високите наеми в тази част на града. Друго важно предимство ще бъде наличието на детска площадка за игра наблизо, тък като центъра за работа с деца ще се ползва не само през учебната година, а и през лятната ваканция. Ще се търси и удобен паркинга в близост, за по-голямо удобство на родителите водещи и прибиращи децата си от центъра.
4. Осигуряване на 1 работно място Първите месеци, тъй като фирмата няма да има стабилни приходи, а само разходи за оборудване управителя ще бъде самоосигуряващо се лице. След оборудването занималнята и нейната готовност да посреща клиенти, управителя на фирмата ще бъде назначен по Договор за Управление и Контрол. Той ще отговаря за цялостното функциониране на фирмата, свързано с управление и продажби на услугата.
5. Оборудване на новосъздаденото предприятие с необходимите за дейността техника, материали и консумативи. Ще се закупият следните ДМА: 1. Мултимедиен проектор и мултимедиен екран за него – те ще се използват за прожектиране на образователни филмчета и учебни игри, които са от особено значение за ранното езиково обучение на децата. 2. Касов апарат с терминал за връзка с НАП – ще се използва при направени плащания от продажбина учебни такси, това е задължителен елемент за законосъобразната работа на всеки търговския обект, какъвто се явява и нашия център. 3. Камери за наблюдение и цифрово записващо устройство – това са необходимите компоненти за изграждането на видеонаблюдението, което ще се излъчва на живо в интернет през сайта на детския център. Това всъщност е услугата, която ще ни прави уникални на пазара в сравнение с нашите конкуренти. 4. Мебели – тъй като помещението ще бъде празно е предвидено закупуването на обзавеждане което се състои от маси и столчета – на които децата ще работят, гардеробчета за съхранение на дрехите им, шкафове и етажерки за съхранение на играчките и учебните помагала. 5. Бяла дъска – на която ще се онагледява учебния материал и ще се подреждат магнитни фигурки, букви и цифри. Ще се закупят следните материали: прави и къдрави ножици и декоративни перфораторчета, които изрязват фигурки – те ще се използват за усъвършенстване на финните движения на детските ръце и събуждане на креативно мислене на децата при направата на хартиен апликации, картички и др. Ще се закупят следните консумативи: Маркери за бяла дъска, моливи, флумастри, бяла и цветна хария и блокчета за рисуване – те ще се използват в ежедневната работа с децата за образователни и занимателни игри.
6. Изработване на интернет сайт. Предвижда се изработването на итерактивен сайт с описание дейността на фирмата и подкрепата на проекта, описание на дейностите и услугите в центъра за работа с деца и възможност за онлайн плащане на допълнително предлагани услуги,като транспорт до дома, консултация в логопед и различни курсове. Най интерсесното и иновативно в сайта ще бъде, че всеки родител с юзер нейм и парола ще може да наблюдава наживо какво се случва в момента в занималнята. Това ще става с монтираните в помещенията камери. Това ще популяризира дейността на фирмата и ще увеличи продажбите, което ще доведе до увеличаване на работните места във фирмата.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 20 000 BGN
Общ бюджет: 19 889 BGN
БФП: 19 889 BGN
Общо изплатени средства: 19 889 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 889 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 15 153 BGN
2015 4 736 BGN
19 889 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 906 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 12 880 BGN
2015 4 026 BGN
16 906 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 983 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 273 BGN
2015 710 BGN
2 983 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз