ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Проекти/
Списък проекти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1378-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-13024
Наименование:
"Творческа работилница "Арт Е-Моушън""
Бенефициент:
"АРТ Е-МОУШЪН" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.01.2014
Начална дата:
04.04.2014
Дата на приключване:
01.11.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
На първо място общата целт на проекта е осигуряване на трайна заетост за представители на целевата група; развитие на местната икономика и не на последно място достигане до етап на финансова независимост и устойчивост.
Дейности:
Дейност 1: Управление на проекта и отчитане на резултатите от него - Планиране и внедряване на първична организация на дейностите по проекта: Организиране на вътрешнофир-мения документооборот на Кандидта – в съответствие с изискванията на проекта и спецификата на дейността на Кандидата (внедряване на необхо-димите документни форми). Създаване и внедряване на вътрешнофирмени правила от първостепенно значение за дейността, а именно: Правила за вътрешната счетоводна отчетност на фирмата и отчитане на заприхождаването и изписването на материалите в процеса на изпълнение на стопанската дейност, Правила за изготвяне и отчитане на междинни и финални отчети по проекта. Обосновка на нуждата: Цялостно осигуряване на спокоен работен процес посредством разработване и въвеждане на за-дължителни вътрешнофирмени доку-менти, свързани с организацията на трудовия процес и бъдещото наемане на персонал. - Подготовка на отделните дейности по проекта; организирането и изпълнението им в съответствие с изискванията на проекта Обосновка на нуждата: Да се изпълнят по адекватен, съвременен и навременен начин указанията на ДО и съответно Ръководството за изпълнение на процедурите и дейностите по проекта. - Контакт с Договарящия орган Обосновка на нуждата: Стриктно спазване на изискванията на Договарящия орган. - Организация на финансовата и техническа отчеността на проекта и дейностите планирани по него Обосновка на нуждата: Изпълнение на указанията на ДО и Ръководството за изпълнение на процедурите и дейностите по проекта касаещи отчитането на резултатите от отделните дейности планирани в проекта.
Дейност 2: Наемане на работното помещение / магазин за дейността Откриване и наемане под наем на търговско помещение. Обосновка на нуждата: - За целите на проекта и последващата стопанска дейност е необходимо икономически изгодно и с подходящо местоположение търговско помещение, където ще се монтира търговското оборудване; ще се доставят материалите, а в последствие ще се осъществява и търговска дейност.
Дейност 3: Публичност и Визуализация на проекта; Интернет сайт на проектното предложение Поръчка, доставка и монтаж на информационна табела и стикери по образец (с логото на Европейския съюз) и разработване от външна фирма на Интернет сайт на проект Поръчка, изработка, доставка и монтаж на информационна табела Обосновка на нуждата: - Иформираност на обществеността за безвъзмездното финансиране на проекта от Оперативната Програма. Дизайн, изработка, доставка и монтаж на стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд Обосновка на нуждата: - Маркиране на закупените по проекта обо¬рудване, компютър и стопански инвентар. Разработка на Интернет сайт за нуждите на проектното предложение и имплементиране в него на електронен банер на ОП РЧР. Обосновка на нуждата: - Информиране на хората (от града; страната и Европа) за развиващата се дейност по проектното предложение и в същото време оказаната от ОП РЧР безвъзмздна финансова помощ по проекта. - Имплементиране на съвремени начини за търговия през Интернет.
Дейност 4: Закупуване на преносим компютър, оборудване и стопански инвентар Закупуване, доставка и монтаж на планираното по проекта оборудване Обосновка на нуждата: - Покриване на необходимата техническа осигуреност за стартирането на дейността по проектното предложение, което ще подпомогне конкурентноспособността на Кандидата в работата с клиенти и доставчици. Закупуване, доставка и монтаж на планирания стопански инвентар Обосновка на нуждата: - Покриване на нуждата от интериорно решение за разполагане на материалите. Създаване на една по-добра визия и подреденост на проектното предложение Закупуване и доставка на преносим компютър Обосновка на нуждата: - Покриване на необходимата техническа осигуреност от компютър за стартирането на дейността по проектното предложение, а именно заприхождаване на закупените материали; отчетността; обслужване на клиенти в Интернет и не на последно място повишаване информираността, а от там и качеството на обслужване на потенциалните клиенти.
Дейност 5: Закупуване на материали и консумативи Закупуване на материалите заложени по проекта Обосновка на нуждата: - Покриване на необходимостта от материална осигуреност за стартиране на дейностите по проектното предложение (продажбата на хоби материали на крайни клиенти) Закупуване на косумативите заложени в Бюджета. Обосновка на нуждата: - Осигуряване на обезпеченост на проекта от към консумативи – принтерна хартия и тонер, необходими за отчетната дейност по проекта.
Дейност 6: Самонаемане на работна ръка и стартиране на търговска дейност Подготовка и самонаемане на служител и стартиране реализацията на закупените материали – продажба или влагане в комплекти Управителят – успешно покрил Компонент I се самонаема. Обосновка на нуждата: - Покриване на нуждата от работна ръка по проекта. Стартиране на търговската дейност свързана с обслужването на клиенти и реализирането на закупените материали Обосновка на нуждата: - Покриване една от целите на проекта – стартиране на собствен бизнес от безработно лице, регистрирано в бюрото по труда и покрило изискванията на Конпонент I
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 592 BGN
Общ бюджет:
17 607 BGN
БФП:
17 607 BGN
Общо изплатени средства:
17 607 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
17 607
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 919 BGN
2015
13 689 BGN
17 607 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
14 966
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
3 331 BGN
2015
11 636 BGN
14 966 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 641
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
588 BGN
2015
2 053 BGN
2 641 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз