Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1378-C0001
Номер на проект: ESF-1203-03-13024
Наименование: "Творческа работилница "Арт Е-Моушън""
Бенефициент: "АРТ Е-МОУШЪН" ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 04.04.2014
Дата на приключване: 01.11.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: На първо място общата целт на проекта е осигуряване на трайна заетост за представители на целевата група; развитие на местната икономика и не на последно място достигане до етап на финансова независимост и устойчивост.
Дейности: Дейност 1: Управление на проекта и отчитане на резултатите от него - Планиране и внедряване на първична организация на дейностите по проекта:  Организиране на вътрешнофир-мения документооборот на Кандидта – в съответствие с изискванията на проекта и спецификата на дейността на Кандидата (внедряване на необхо-димите документни форми).  Създаване и внедряване на вътрешнофирмени правила от първостепенно значение за дейността, а именно: Правила за вътрешната счетоводна отчетност на фирмата и отчитане на заприхождаването и изписването на материалите в процеса на изпълнение на стопанската дейност, Правила за изготвяне и отчитане на междинни и финални отчети по проекта. Обосновка на нуждата: Цялостно осигуряване на спокоен работен процес посредством разработване и въвеждане на за-дължителни вътрешнофирмени доку-менти, свързани с организацията на трудовия процес и бъдещото наемане на персонал. - Подготовка на отделните дейности по проекта; организирането и изпълнението им в съответствие с изискванията на проекта Обосновка на нуждата: Да се изпълнят по адекватен, съвременен и навременен начин указанията на ДО и съответно Ръководството за изпълнение на процедурите и дейностите по проекта. - Контакт с Договарящия орган Обосновка на нуждата: Стриктно спазване на изискванията на Договарящия орган. - Организация на финансовата и техническа отчеността на проекта и дейностите планирани по него Обосновка на нуждата: Изпълнение на указанията на ДО и Ръководството за изпълнение на процедурите и дейностите по проекта касаещи отчитането на резултатите от отделните дейности планирани в проекта.
Дейност 2: Наемане на работното помещение / магазин за дейността Откриване и наемане под наем на търговско помещение. Обосновка на нуждата: - За целите на проекта и последващата стопанска дейност е необходимо икономически изгодно и с подходящо местоположение търговско помещение, където ще се монтира търговското оборудване; ще се доставят материалите, а в последствие ще се осъществява и търговска дейност.
Дейност 3: Публичност и Визуализация на проекта; Интернет сайт на проектното предложение Поръчка, доставка и монтаж на информационна табела и стикери по образец (с логото на Европейския съюз) и разработване от външна фирма на Интернет сайт на проект Поръчка, изработка, доставка и монтаж на информационна табела Обосновка на нуждата: - Иформираност на обществеността за безвъзмездното финансиране на проекта от Оперативната Програма. Дизайн, изработка, доставка и монтаж на стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд Обосновка на нуждата: - Маркиране на закупените по проекта обо¬рудване, компютър и стопански инвентар. Разработка на Интернет сайт за нуждите на проектното предложение и имплементиране в него на електронен банер на ОП РЧР. Обосновка на нуждата: - Информиране на хората (от града; страната и Европа) за развиващата се дейност по проектното предложение и в същото време оказаната от ОП РЧР безвъзмздна финансова помощ по проекта. - Имплементиране на съвремени начини за търговия през Интернет.
Дейност 4: Закупуване на преносим компютър, оборудване и стопански инвентар Закупуване, доставка и монтаж на планираното по проекта оборудване Обосновка на нуждата: - Покриване на необходимата техническа осигуреност за стартирането на дейността по проектното предложение, което ще подпомогне конкурентноспособността на Кандидата в работата с клиенти и доставчици. Закупуване, доставка и монтаж на планирания стопански инвентар Обосновка на нуждата: - Покриване на нуждата от интериорно решение за разполагане на материалите. Създаване на една по-добра визия и подреденост на проектното предложение Закупуване и доставка на преносим компютър Обосновка на нуждата: - Покриване на необходимата техническа осигуреност от компютър за стартирането на дейността по проектното предложение, а именно заприхождаване на закупените материали; отчетността; обслужване на клиенти в Интернет и не на последно място повишаване информираността, а от там и качеството на обслужване на потенциалните клиенти.
Дейност 5: Закупуване на материали и консумативи Закупуване на материалите заложени по проекта Обосновка на нуждата: - Покриване на необходимостта от материална осигуреност за стартиране на дейностите по проектното предложение (продажбата на хоби материали на крайни клиенти) Закупуване на косумативите заложени в Бюджета. Обосновка на нуждата: - Осигуряване на обезпеченост на проекта от към консумативи – принтерна хартия и тонер, необходими за отчетната дейност по проекта.
Дейност 6: Самонаемане на работна ръка и стартиране на търговска дейност Подготовка и самонаемане на служител и стартиране реализацията на закупените материали – продажба или влагане в комплекти Управителят – успешно покрил Компонент I се самонаема. Обосновка на нуждата: - Покриване на нуждата от работна ръка по проекта. Стартиране на търговската дейност свързана с обслужването на клиенти и реализирането на закупените материали Обосновка на нуждата: - Покриване една от целите на проекта – стартиране на собствен бизнес от безработно лице, регистрирано в бюрото по труда и покрило изискванията на Конпонент I
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 592 BGN
Общ бюджет: 17 607 BGN
БФП: 17 607 BGN
Общо изплатени средства: 17 607 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 17 607 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 919 BGN
2015 13 689 BGN
17 607 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 14 966 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 3 331 BGN
2015 11 636 BGN
14 966 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 641 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 588 BGN
2015 2 053 BGN
2 641 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз