Дейности:
|
4. Доставка на суровини,материали и оборудване за производство на „Домашните закуски на баба” В тази дейност се предвижда всички доставки на суровини, материали и оборудване да се извършват съгласно изискванията на 69 ПМС, регламентиращо тръжните процедури.Предвижда се и закупуването на 1 бр.компютър, който е необходим за да може да се качат рецептите на него, заедно с необходимите разходни норми и цени, и чрез програма да се изчисляват автоматично цените на закуските. Така също чрез компютъра ще се следят автоматично разходите от суровини и материали и ще са видни наличностите в склада,което дава възможност за планиране на доставките и гъвкаво управление на производствения цикъл. Новаторската идея в проекта е да се използват старите ”бабини рецепти” за закуски, а да се използва съвременно оборудване за тяхното производство. Поради това в оборудването са предвидени микровълнова печка, сачове,ел скара и др.За да отговаря на санитарните изисквания в проекта е предвидено закупуване на ел.бойлер, хладилници, фризери, плотове и др. Закупуването на суровини и материли необходими за производството на закуски се предвижда да бъде за тримесечен период от време, като по този начин ще се даде възможност за по ниски цени при по голяма доставка.В проекта се предвижда реализацията да се извършва директно след производството на закуските, като за целта са предвидени маси и столове и касов апарат.
В запазените „рецепти на баба” има над 10 различни артикула като закуски, като някои от тях отдавна са забравени, но са с отлични вкусови качества.
3. Откриване на ново работно место. В проекта се предвижда избора на работник кухня да се извърши съвместно с Дирекция БТ град Димитровград , чрез събеседване с потенциалните кандидати, като не се поставят условия за мъж или жена, етническа принадлежност и възрастови ограничения. Основното изисквание е професионален опит и желание за работа от страна на кандидата. 6. Разходи за изготвяне на стратегия и стартиране на дейността.
Управителя на фирмата има добър производствен опит в приготвянето и реализациата на закуски, но му липсва управленски опит затова е необходимо да се подпомогне в началото на стартиране на бизнеса му и да му се изготви стратегия за развитие на фирмата, за да има положителни и устойчиви резултати. Тук се предвижда това да се възложи на Външен изпълнител, като се спазат изискванията на ПМС 69. 5. Осигуряване на визуализация и публичност на проекта.
В проекта се предвижда тази дейност да бъде изпълнявана на 2етапа, но през целия период на изпълнение на проекта.
Първия етап включва изработката на 1 бр. рекламно пано относно финансирането на проекта по коя програма се изпълнява, което ще бъде поставено на видно място на обекта. Вторият етап се предвижда да бъде изпълнен през втори и трети месец, като в него се предвижда да се направят листовки със снимки на обекта обзаведен с новото оборудване и в действие, като те се разпостраняват ДБ гр.Димитровград. В листовката ще бъдат описани и асортиментите, които се произвеждат с помоща на ОП „РЧР”.Освен това се предвижда и направата на 20 бр. стикери, които ще се поставят на закупеното оборудване.
На всички отпечатани материали се предвижда да се отпечатват задължително процедурата и източника, по който те се финансират и сътветните за това символи съгласно Ръководството за изпълнение на дейности за информация и публичност по ОП „РЧР”., чрез доставчици, клиенти и Дирекция
1.Организация и управление на проекта Предварителната подготовка започва със стартирането на проекта като се предвижда сформирането на управленския екип в който са предвидени ръководител проект, счетоводител и технически сътрудник.След сформирането на екипа се разпределят задачите към съответните специалисти. Разпределят се задачите и отговорностите на всеки един от тях.Подписват се граждански договори с фирма Лейди Ди 54 ЕООД, като всеки един от екипа си изготвя собствен план график за действие в съответната сфера.Счетоводителя запознава екипа с правилата за отчитане на закупуване на материали съгласно изискванията на проекта.Техническия сътрудник запознава екипа с необходимите отчетни документи и определя сроковете за тяхното представяне на всеки един от екипа.Разработват се вътрешни правила за координация между екипа.Определят се ежемесечни дати за събиране на екипа на който всеки един ще докладва за изпълнението в сферата на своята дейност съгласно предвидения план за действие.Ще се следи за спазването на времевите графици за изпълнение на дейностите,постигането на качествените и количествени резултати, ще се осъществява контрол върху целесъобразното и законосъобразно разходване на средствата,съгласно заложените цели и изискванията на финансиращата институция. Сформираният екип има опит в изпълнението на подобни проекти.
Добрата организация и управление на проекта са предпоставка за правилното изпълнение на всички останали дейности и постигането на заложените в проекта цели.Ето защо,тези процеси са изведени като самостоятелна дейност и ще доведат до постигането на заложените резултати в проекта.
2. Наемане на помещение Идеята в проекта е да се наеме подходящо помещение по възможност в района на пазара в Димитровград. Помещението ще се използва за приготвяне на закуските и тяхната реализация. Определянето на района на пазара се дължи на факта, че човекопотока е много голям, а това дава възможност за реализация на повече закуски. Като се вземе в предвид и факта, че най силните дни на пазара са петък, събота и неделя, когато хората не са на работа, а пазаруват и е нормално да си купят закуски и то даже още топли, несъмнено ще има клиентела. Засега има набелязан подходящ обект от 30 квадратни метра и ако не се наеме до стартирането на проекта ще бъде идеален за целта.
|