Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-1905-C0001
Номер на проект: ESF-1203-09-12024
Наименование: "Самостоятелна стопанска дейност на "ЕВРОПРОЕКТ ТРЕЙД" ООД"
Бенефициент: "ЕВРОПРОЕКТ ТРЕЙД" ООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 10.01.2014
Начална дата: 02.04.2014
Дата на приключване: 02.09.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ
          Югоизточен
               Стара Загора
                    Стара Загора
Описание
Описание на проекта: Чрез изпълнението на дейността да се подпомогне безработното лице да реализира идеята си за стартиране на самостоятелна стопанска дейност, която: (1)създава заетост на безработното лице, (2)спомага за професионалната реализация и за утвърждаване на практиката за учене през целия живот, (3) повишава икономическата активност, чрез взаимодействие с клиенти, бизнес-партньори и обществеността от града, региона и страната.
Дейности: Дейност 1 - Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта. След започване на проекта, ръководителят ще издаде заповед за сформиране на екипа за управление на проекта. Ръководител на проекта ще бъде управителя на търговското дружество – кандидат по проекта, а счетоводител – лице с опит в счетоводната дейност и в счетоводното отчитане на проекти. Ще се провеждат редовни заседания, в края на всеки месец, на които ще бъдат обсъждани доклади на членовете на екипа по проекта и разпределяни задачите за следващия период. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ще бъде открита и поддържана банкова сметка, единствено за нуждите на проекта. Ще се извършва месечно отчитане на изразходваните средства, счетоводно отразяване в регистри, чрез подходяща и адекватна електронна система, ще бъдат начислявани и изплащани възнагражденията на екипa по проекта, ще се превеждат дължимите суми за социални и други осигуровки на бюджета. В „План за мониторинг” провеждан минимум на всеки месец, ще се извършват периодични оценки от екипа на степента на изпълнение на дейностите съобразно графика, като при евентуални несъответствия ще се назначават коригиращи действия и ще се следи за резултата от тях. Изготвяне на прецизни и редовни междинни технически доклади, към Агенцията по заетостта, със съответните техническа част и финансова част, съгласно образеца от Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG051PO001-1.2.03. Съдействие на представителите на Договарящия орган при документални и проверки на място за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта.
Дейност 2 – Наемане на помещение за реализиране на дейността Изборът на помещение, което е подходящо за предмета на дейност се определя от следните обстоятелства: • Местоположение – избраното за целите на проекта помещение се намира в центъра на гр. Стара Загора, за осигуряване на удобство при провеждане на бизнес срещи. В бизнес плана (раздел IV т.1) са планирани мероприятия (договорености с производители на селскостопански продукти), което ще позволи постигане на максимален ефект от местоположението на помещението. • Параметри – Помещението е в отлично състояние - готово за стартиране на планираните дейности по проекта. Има идеални условия за нуждите на тази дейност. Разполага с оборудван санитарен възел и оборудван кухненски бокс. Упълномощеният представител на кандидата ще подпише договор за наем, в който ще залегнат условия осигуряващи реализацията на проектното предложение.
Дейност 3 – Действия за публичност и информираност на обществото Проектът предвижда всички необходими действия за популяризирането на получената от Европейския съюз финансова подкрепа. Предприетите за тази цел мерки ще са съобразени с правилата за информиране и публичност в Регламент на Комисията 1828/2006 и с Ръководството за информираност и публичност- приложение 3 към Насоките за кандидатстване. Предвидени са мерки за информираност и публичност, по-подробно описани в т.5.2.2 от настоящия формуляр. Приложението на мерките ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на общността за постигане на проектните резултати
Дейност 4 – Закупуване на материали – селскостопански продукти – пшеница и слънчоглед Направени са проучвания и се оказа необходимост от селскостопански продукти – пшеница и слънчоглед. Ще се закупят пшеница и слънчоглед. Тези продукти ще бъдат закупени от производители на пшеница и слънчоглед. На базата тези проучвания се определиха и количествата. Закупените селскостопански продукти ще бъдат реализирани в областта и региона на производители на брашно и неговите производни, производители на олио и други продукти , както и на крайни клиенти. На територията на област Стара Загора са изградени няколко мелници и предприятия за производство на олио и други продукти, с които вече сме осъществявали бизнес отношения, които държат на качество на селскостопанските продукти, на точност и лоялност от страна на доставчиците. С помощта на този проект, фирмата има всички предпоставки да отговори на тези изисквания. За изпълнение на дейност 4 са планирани преговори от страна на управителя на търговското дружество, за избор на потенциален доставчик на селскостопанските продукти. Ще бъдат сключени договори с доставчици.
Дейност 5 – Осигуряване на трудови възнаграждения и осигуровки по КТ и КСО от страна на работодателя за лицето пряко ангажирано с изпълнението на финансираните дейности Процесите, които ще се извършват в търговското дружество са основно два - (1)взаимодействие (комуникация/преговори/срещи) със заинтересованите страни и (2)взаимодействие с потенциални и съществуващи клиенти. Кандидатът планира да разкрие едно работно място, като за целта е сключил договор за управление, с който е назначен Управител на търговското дружество. МОД за самонаетото лице е 420 лв. и осигурителен доход 123 лв. Изискванията към тази длъжност кореспондират с особеностите на гореописаните процеси. Управителят ще следва да създаде необходимата организация и планиране, така че действията му в рамките на първия процес да се осъщестяват през време, в което няма ангажименти във връзка с втория процес.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:  
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 277 BGN
Общ бюджет: 19 188 BGN
БФП: 19 188 BGN
Общо изплатени средства: 19 188 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 19 188 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 19 188 BGN
2015 0 BGN
19 188 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 16 310 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 16 310 BGN
2015 0 BGN
16 310 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 878 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 2 878 BGN
2015 0 BGN
2 878 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз