Описание на проекта:
|
Чрез изпълнението на дейността да се подпомогне безработното лице да реализира идеята си за стартиране на самостоятелна стопанска дейност, която: (1)създава заетост на безработното лице, (2)спомага за професионалната реализация и за утвърждаване на практиката за учене през целия живот, (3) повишава икономическата активност, чрез взаимодействие с клиенти, бизнес-партньори и обществеността от града, региона и страната.
|
Дейности:
|
Дейност 1 - Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта. След започване на проекта, ръководителят ще издаде заповед за сформиране на екипа за управление на проекта. Ръководител на проекта ще бъде управителя на търговското дружество – кандидат по проекта, а счетоводител – лице с опит в счетоводната дейност и в счетоводното отчитане на проекти.
Ще се провеждат редовни заседания, в края на всеки месец, на които ще бъдат обсъждани доклади на членовете на екипа по проекта и разпределяни задачите за следващия период. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания.
Ще бъде открита и поддържана банкова сметка, единствено за нуждите на проекта. Ще се извършва месечно отчитане на изразходваните средства, счетоводно отразяване в регистри, чрез подходяща и адекватна електронна система, ще бъдат начислявани и изплащани възнагражденията на екипa по проекта, ще се превеждат дължимите суми за социални и други осигуровки на бюджета.
В „План за мониторинг” провеждан минимум на всеки месец, ще се извършват периодични оценки от екипа на степента на изпълнение на дейностите съобразно графика, като при евентуални несъответствия ще се назначават коригиращи действия и ще се следи за резултата от тях.
Изготвяне на прецизни и редовни междинни технически доклади, към Агенцията по заетостта, със съответните техническа част и финансова част, съгласно образеца от Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG051PO001-1.2.03.
Съдействие на представителите на Договарящия орган при документални и проверки на място за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта.
Дейност 2 – Наемане на помещение за реализиране на дейността Изборът на помещение, което е подходящо за предмета на дейност се определя от следните обстоятелства:
• Местоположение – избраното за целите на проекта помещение се намира в центъра на гр. Стара Загора, за осигуряване на удобство при провеждане на бизнес срещи. В бизнес плана (раздел IV т.1) са планирани мероприятия (договорености с производители на селскостопански продукти), което ще позволи постигане на максимален ефект от местоположението на помещението.
• Параметри – Помещението е в отлично състояние - готово за стартиране на планираните дейности по проекта. Има идеални условия за нуждите на тази дейност. Разполага с оборудван санитарен възел и оборудван кухненски бокс.
Упълномощеният представител на кандидата ще подпише договор за наем, в който ще залегнат условия осигуряващи реализацията на проектното предложение.
Дейност 3 – Действия за публичност и информираност на обществото Проектът предвижда всички необходими действия за популяризирането на получената от Европейския съюз финансова подкрепа. Предприетите за тази цел мерки ще са съобразени с правилата за информиране и публичност в Регламент на Комисията 1828/2006 и с Ръководството за информираност и публичност- приложение 3 към Насоките за кандидатстване.
Предвидени са мерки за информираност и публичност, по-подробно описани в т.5.2.2 от настоящия формуляр.
Приложението на мерките ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на общността за постигане на проектните резултати
Дейност 4 – Закупуване на материали – селскостопански продукти – белен слънчоглед Направени са проучвания и се оказа необходимост от селскостопански продукти – пшеница и ечемик. Ще се закупят пшеница и ечемик. Тези продукти ще бъдат закупени от производители на слънчоглед.
На базата тези проучвания се определиха и количествата.
Закупените селскостопански продукти ще бъдат реализирани в областта и региона на производители на сладкарски изделия, тахан и други, както и на крайни клиенти, с които вече сме осъществявали бизнес отношения, които държат на качество на селскостопанските продукти - белен слънчоглед , на точност и лоялност от страна на доставчиците. С помощта на този проект, фирмата има всички предпоставки да отговори на тези изисквания.
За изпълнение на дейност 4 са планирани преговори от страна на управителя на търговското дружество, за избор на потенциален доставчик на селскостопанските продукти - пшеница и ечемик.
Ще бъдат сключени договори с доставчици.
Дейност 5 – Осигуряване на трудови възнаграждения и осигуровки по КТ и КСО от страна на работодателя за лицето пряко ангажирано с изпълнението на финансираните дейности Процесите, които ще се извършват в търговското дружество са основно два - (1)взаимодействие (комуникация/преговори/срещи) със заинтересованите страни и (2)взаимодействие с потенциални и съществуващи клиенти.
Кандидатът планира да разкрие едно работно място, като за целта е сключил договор за управление, с който е назначен Управител на търговското дружество. МОД за самонаетото лице е 420 лв. и осигурителен доход 123 лв. Изискванията към тази длъжност кореспондират с особеностите на гореописаните процеси. Управителят ще следва да създаде необходимата организация и планиране, така че действията му в рамките на първия процес да се осъщестяват през време, в което няма ангажименти във връзка с втория процес.
|